Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ای وی اف کردم
پریود کلا نامنظم ماهی دوبار میشه بااهدایی باردارشد یک بار منفی شدقبل اینکه شروع کنمبعد از۱۸روز قبلش دوروز لکه بینی داشتم بعد دکتر گفت اول دوم برای درمان دارو دومین روز شروع کرد الان انتقال هشتمین روز این سری که میشد ۱۸روز هم لکه بینی دیدم منشی پروژسترن روز گفت سه تاش کن بعد لکه بینی داشتم اولدوروز قهوهای بود بعد صورتی کم رنگ شد هیچ علایمی ندارم هرچه اس میدم به منشی میگه باید ازمایش بدی تخمدان راستم احساس ناراحتی میکردم یازدهمین روز مثل ضربان بعضی موقع می زنه میگم به جای اینکه رحمم اونطور باشه بعد بعضی موقع سردرد میگیرم نمی دونم از امپوله یعنی امپول پروژسترن نمی زاره من پریودشم یا ربطی نداره من میگم شاید دارو وامپول نمی زاره قبلا به دکتر گفتم باپریودنامنظم فایده داره گفتند اره من همیشه نوک سینه ام قرمزه گفنم رحمم حتما التهاب داره
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
ببخشید به جای ۲۴ اشتباهی دوبرابر تزریق کردم الان باید چیکار کنم
- کپسول اووبوست
سلام من تخمک هام ضعیف و پوچ بود برا انتقال و دکتر پودر فرتولید روزانه یک ساشه برام تجویز کردن میتونم در کنارش روزی دوتا کپسول اووبوست بخورم
- ای وی اف
سلام خانم دکتر من شش روزه انتقال جنین انجام دادم چهار روز اولش شکم درد خیلی شدید داشتم پاهام تخمدان هام ورحمت تیر میکردن الان احساس میکنم توتخمدان چپم یه توپ هست ممکنه لانه گزینی کرده باشه دوتا جنین آ گذاشتن ۲۸ سالمه باتشکر
- قرص استرادیول
سلام من دکترم گفتن دوتا استرادیول صب بخورم دوتا شب دوتا هم وارژینال استفاده کنم که اونم شب موقع خواب انجام می دهم امشب فراموش کردم که قرص و خوردم یا نه اگه بخورم اشکال داره؟؟
- آیا باردارم؟؟
سلام من 11روزه آی یو آی کردم اوایل درد نداشتم ولی چهار روزه کمر درد و دل درد شدیدم تازکی پاهامم درد میکنه ایا من باردارم؟؟؟؟؟؟
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- پرسش دارویی
سلام سه ماه پیش آی وی اف موفق دارم ، دکترم شهرستانه گفتند قرص استرادیول و آمپول پروژسترون را تا هفته 12 استفاده کنم و برای ادامه درمان پیش متخصص تو شهر خودمون برم دکتر شهرمون میگه تا هفته16ادامه بدم حالا موندم چکار کنم لطفا راهنماییم بفرمایید حالا تو هفته 15 هستم و دارو ها را مصرف میکنم ،قرص استرادیول میگن بر جنین خطرناکه
- تیتر بتا
سلام خسته نباشید انتقال جنین داشتم روز ۲۱پریودم انتقال دادم ۱۳روز پس از انتقال تیتر بتام ۶۶۰.۵۴ بود خواست بپرسم این عدد طبیعیه؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- ضربه به شکم بعدازسه ذوزانتقال
سلام،سه روزکه انتقال جنین داشتم مجبورم برای تزریق آمپول ام به بیمارستان برم یه چند دقیقه بایدبایستم.امروزهم ناخواسته ضربه به شکمم واردش خیلی نگرانم راهنماییم کنید
- ایا امکان رشد مجدد هس
سلام من ای وی اف کردم روز ۱۷ رفتم ازمایش شد ۵۰۰ دوروز بعد شد ۱۱۱۶بعد لکه بینی کردم رفتم سونو کفتن سالمه وساک تشکیل شده بعدخونریزی کردم وازمایش دادم بتا از ۱۱۱۶اومده بود به ۷۰۰ رفتم دکتر بدون سونو گف رشدش کم شده و مرده من قبل لکه بینی امپول انوکسان دادن وقتی اونو زدم خونریزی کردم گفتن قطع کن حالا شنبه میرم سونو میخوام بدونم امکان رشد مجدد هس ؟؟؟ میمونه ؟؟؟ تو رو خدا جواب بدین از دیروز روز وشب ندارم
- انتقال جنین
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شریف شما بخیر. خانم دکتر من هشت روز هست که انتقال جنین انجام دادم. برام دوتا جنین انتقال دادن. داروی مصرفیم هم بعد از انتقال شیاف پروژسترون هست . روز سوم انتقالم خونریزی داشتم(خون تازه و روشن و یک بند انگشت لخته ی خون) با مطب دکتر تماس گرفتم و دستیارشون گفتن که اگه لکه بینی هست اشکالی ندارد و اگر خونریزی هست ، تا روز ازمایش بتا امپول پروژسترون هم تزریق کنید.خوتریزی دیگه ندارم و الان فقط لکه بینی های قهوه ای دارم حالا باید منتظر باشم تا روز ازمایش برسه و ببینم نتیجه مثبت هست یا خیر خانم دکتر علت اون خونریزی ناگهانی در روز سوم انتقالم چی بود؟ همش میترسم که جنین ها لانه گزینی نمرده باشن و از بین رفته باشن خانم دکتر نظر شما چیست؟ ممنونم از وقتی که برای ما میگذارید، یک دنیا سپاس و قدردانی
- سزارین پنجم
سلام من ۳ساله از آخرین زایمانم میگذره آیا میتونن دوباره بار دار شوم آخه من سزارین اونم سزارین پنجم ممکنه یا نه
- ناباروری
سلام خانوم دکتر. همسر من بع دلیل ناباروری مورد عمل جراحی واریکوسل دو طرفه قرار گرفت . قبل عمل تحرک کلاس آ صفر کلاس بی شانزده تعداد اسپرم چهل میلیون مورفولوژی چهاردر صد. بعد عمل و بعد چهار ماه تکرار آزمایش تحرک کلاس آ صفر کلاس بی ده تعداد اسپرم سی میلیون مورفولوژی سه درصد. من هم پیش دکتر زنان تمتم آزمایشات مربوط رو دادم و گفتن همه چی نرماله .سن هر دوی ما هم 37 سال هست . به ما پیشنهاد آی وی اف دادن . دو تا سوال داشتم : نظر شما هم آی وی اف هست؟ و سوال دومم اینکه با این فاکتورهای اسپرم درصد موفقیت آی وی اف چقدر هست؟
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴انتقالم ازمایش خون منفی شد،جنین کامپکت گذاستن ب نظرتون داروهامو قطع کنم؟
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- قرص سیبل رو از روز چندم پریود مصرف کنم برای پیشگیری
سلام ببخشید دکتر برای من بجای قرص الدی که قبلنا میخوردم قطع کرد قرص سیبل رو نوشت براز پیشگیری از بارداری میخورم ولی نمیدونم قرص سیبل رو از روز چندم پریودی مصرف کنم جواب بدین ممنون میشم
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- ترنم
میخام باردارشم و پسر میخام واینکه میخام ازطریق آی وی اف انجام بدم این روش چقد هزینه برمیداره واینکه چنددرصد موفق آمیزه و اگه هزینه کنم و صورت نگیره پولم پس میگیرم یا خیر


