Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام من یک ماه پیش سقط داشتم الان 2 سانت بقایا مونده دکتر کورتاژ رو پیشنهاد داده ولی من نمیخوام. بهم مترژن داده و آنتی بیوتیک با دارو میتونم دفعش کنم یا واقعا باید کورتاژ بشم
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- تحلیل سونو پستان
افزایش اکوی هتروژن نسج گلاندولار پستان دوطرفه به نفع تغییرات خوش خیم خفیف برست مشهود میباشد یعنی چه؟
- زایمان سزارین
با عرض سلام حضور پرمهرتون خدا قوت سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست جسارتا میخواستم بدونم شما به کدوم روش بخیه میزنید و آیا چیزی تحت عنوان بخیه ی لیزری وجود داره؟
- هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- سونوگرافی
آندومتر در قسمت فوندوس به صورت دوقسمتی وجدا از هم دیده میشه در سونوگرافی داخلی یعنی چه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- درد کلیتوریس
سلام خسته نباشید من الان ۳ روزه که ناحیه کلیتوریس متورم شده قرمز شده خونریزی داره و خیلی درد میکنه نمیدونه بخاطر چی اینجوری شده
- کیست پیچیده سینه
سلام ی توده 5×10mmتو سینه چپم زیر پوست مشخصه و حرکت داره سونو دادم گفتن کیست پیچیده با چربی محیطی هست و ۶ ماه سونو مجدد تغییر اندازه نداده گفتن ۶ ماه یکبار چکاپ توصیه میشه ایا امکان داره بدخیم بشه اصلا کیست پیچیده چیه ؟ممنون
- درد جای بخیه سزارین بعد از دوماه
با سلام بعد از دو ماه از زایمانم جای بخیه هام یکدفه شروع به درد و تیر کشیدن شدید کرد .میخاستم بدونم دلیلش چه چیزهایی میتونه باشه؟؟؟ . اصلا چیز سنگین بلند نکردم .عفونت هم جای زخمم نداشته .
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- بکارت
سلام خسته نباشید متاسفانه من چند وقت پیش مورد تجاوز قرار گرفتم قبل از این اتفاق داخل واژنم یک خط وجود داشت اما الان انگار نصف شده وقسمت پایینی ان مثل یک گوشت اضافه بیرون اومده میخواستم بدونم هایمن کاملا از بین رفته؟کاری نمیشه کرد؟ممنون میشم جواب بدید حال خوبی ندارم
- بیماری اچ پی وی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر من اچ پی وی تیپ ۴۴ و ۵۵ دارم که بهم گفتند جزو کم خطراس ولی خودم خیلی میترسم دکترمم گفته احتمالا اگه بهش نرسی سرطانی میشه و واقعن حال روحیمو بهم ریخته اگ۶ میشه بهم راهنمایی بدهید چون واققعن حال روحیه خوبی ندارم با تشکر از شما که وقت میزارید برای مردم کم بضاعت خیلی ممنونم
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- زنان زایمان
سلام من پریود با خونریزی شدید داشتم دکتر مراجعه کردم برام مفنامیک اسید و دو آمپول پروژسترون دادن که استفاده کردم ولی ۵روز بعد دوباره پریود شدید با لخته خون فراوان و بزرگ ازم خارج میشد دکتر برام کپسول ترنسید نوشتن با جستیران که بعد از ۵روز پاک شدم الان نیازی هست جستیران مصرف کنم جواب سونو هم ضخامت رح ۷ و دو فولیکول ۱۵ و ۲۴ در طرف راست و چپ داشتم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- پریودی
سلام ایا عفونت یا قارچ روی پریودی تاثیر دارد ؟ من پریودیم بهم ریخته و سنوگرافی دادم و پزشک موقه ی سنو پرسید پریودیت منظم. نپرسیدم چی دیده که اینو پرسید.ایا چیز خطرناکی است؟ مشکل چیست؟
- مربوط به مشکلات زنان
سلام عذر میخوام من در سنو واژینال بخاطر خونریزی شدید و نامرتبی عادت ماهانه که چهار ماهه دجار شدم یک میوم ساب موکوزال اینترامورال فوندوانتریور سایز ۱۳ در ۱۴ mmومیون یا ادنومیوما فوندو پوستریور اینترامورال ۲۸در ۲۷ mmداشتم و صخامت اندومتر ۶ mmبوده ودر ازمایش هورمونی tsh 6/7و fsh40 و lh17/5 و prolactin 8/3 برام قرص دزوسپتیو برای این ماه و دوفاستون برای ماه بعد و لووکسین ۵۰ برای تیروئید که گفتن کم کاره دادن چیکار کنم ایا قرصها رو مصرف کنم با تشکر ۴۳ سالم هست
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من 34 سال دارم به تازگی با انجام نمونه برداری از پستان متوجه شدم بیماری ماستیت گرانولوماتوز دارم. دکتر به من انتی بیوتیک و پردنیزولون داده. ایا با خوردن این دارو ها بهبودی حاصل میشه؟ طول درمانش چقدره؟ و اینکه با وجود این داروها میشه توی ماه رمضان روزه گرفت؟
- درمورد بلوغ زود رس
دخترم از ۹سال و ۴ ماهگی آمپول لوپرومرو زد تا ۱۲سالگی من سواد نداشتم و دکتر براش تجویز میکرد الان همه میگن چرا زدی عوارض داره من یک مادر بیسوادم و ب دکتر اعتماد کردم الان مدتیه افسردگی شدیدی گرفتم و مرگ فکر میکنم نمیدانم چکار کنم التماس میکنم ی راهنمایی کنید ببینم چ عوارضی داره چکار کنم


