Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من آمپول پروژسترون زدم موقعی که پریودبودم واسه قطع کردنش الان ۱۴روزه پریودم نه تنهاقطع شدبلکه بیشترشدچی کارکنم توروخداجواب بدین ممنونم
- بارداری
سلام خسته نباشید.من بارداری دومم هست دفعه قبل زایمان زودرس۲۴هفته داشتم الان۲۶هفته هستم ۱۶هفته سرکلاژشدم وپساری گذاشتم والان قرص ایزکسوپرین هر۸ساعت وهفته ای یک آمپول میزنم چن روزه حس میکنم بچم پایین تکون میخوره وخیلی استرس دارم ازاول بارداری تاالان همش ترشحات شیری رنگ مثل آب دارم این ترشحات خطرناک؟؟؟
- ضربه شدید به کشاله ران دختر
سلام وقت بخیر ببخشید من خواب که بودم دختر خالم دو بار محکم به کشاله رانم پا انداخت اون خواب بود منم از ترس پا شدم هیچ دردی ندارم فقط نکنه این کار باعث بشه مشکلی پیدا کنم یا پردم پاره شه یا نازا شم بنظرتون پیش پزشک برم ؟
- امپول پروژسترون
سلام خسته نباشید.نه روز پیش دوتا سوزن پروژسترون زدم و روز بعد یکی که جمعا یه تا سوزن زدم الان هشت روز که پریود نشدم بایدچکارکنم ممنون
- پریدی شدید
سلام خانوم دکتر مادرم 54سالشه پریدشده خیلی شدیده چی بخوره یه باربهش دکترزنان گفته فیبروم داره ولی کم خونی داره نباید عمل کنه حالا مادرم چکارکنه ؟؟
- اتساع لوپ های روده جنین
باسلام در هفته ۳۴ در سونوگرافی اتساع لوپ های جنین موشاهده گردید در حالیکه در سونو آنومالی چیزی دیده نشد چقدرمسئله جدی می باشد
- هیتروسکوپی
سلام خانمی۴۳ ساله هستم به علت خونریزی زیاد دکتررحمم رادراورد،الان یک ماه میشه اولش خوب بودم ولی الان سه روزه ترشحات زردازواژن خارج میشه،یعنی ازداخل عفونت کردم بایدچیکارکنم ،
- بارداری
سلام چطورباید جنسیت درزمان حاملگی انتخاب کردکرد
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من از تبریز دایرکت میدم روزتون بخیر من ۲۱ ماه شهریور پریود شدم و ۶ روز بعد تمام شد من یک هفته بعد خونریزی داشتم نه در حد پریود و نه در حد لکه بینی بعد ۵ روز به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی انجام دادم که کیست ۴ سانتی داشتم دکتر برای من دوفامد ۱۰ به مدت ۵ روز ۱۲ ساعت یکبار نوشتن که خونریزیم قطع بشه و بعد از این که دوباره خونریزیم شروع بشه به مدت یکماه قرص ضدبارداری مصرف کنم و دوباره مراجعه کنم. الان من از روز ۱۲ مهر تا جمعه شب ۱۶ قرص دوفامد رو مصرف کردم ولی کامل خونریزیم قطع نشده و فقط شدتش کم شده و در حد لکه بینی شده به دکتر گفتم .گفتن بعد از افزایش خونریزی از پنجمین روز قرص ضدبارداری مصرف کنم یعنی خونریزیم که زیاد شد ۵ روز بگذره بعد قرص رو شروع کنم?
- محاسبه روز سوم پریودی
درود وعرض ادب من باید آزمایش روز سوم پریودی بدم،چهارشنبه ساعت ۸/۵ شب پریود شدم،چهارشنبه روز اول حساب میشه یا پنجشنبه؟ سپاس
- جواب پاتولوژی رحم proliferative endometrium
- جفت قدامی
با عرض سلام و خسته نباشید در هفته ی چهاردهم بارداری هستم و اولین تست غربالگری را در کلینیک ایزد انجام دادم تشخیص پزشک جفت قدامی بوده.با توجه به اینکه یکبار سزارین شدم آیا این خطری برای من داره؟ چیزهایی در مورد ایجاد چسبندگی جفت در مقالات اینترنتی دیدم که بسیار منو نگران کرده لطفا راهنمایی بفرمائیید متشکرم
- ضربه
سلام ببخشید دختردایی بیشور من وقتی پشت سرش بودم محکم با باسنش کوبید به شکمم زیر دلم درد گرفت من خودم تخمدانم تنبله آیا مشکلی برام پیش میاد نکنه نازا بشم
- اندومتریوز
سلام و عرض ادب در خصوص نحوه تشخیص و علائم اندومتریوز میفرمایید لطفا
- حاملگی و سقط
سلام خسته نباشید من یک ماه از حاملگیم گذشته بود سقط با قرص داشتم که دوروز خونریزی شدید داشتم دیگه قطع شداما حالت تهوع ام هنوز فقط صبح که بیدارمیشم هنوز دارم و درد زیر شکم وسرگیجه دارم دوباره تست انجام دادم مثبت بود الان دوهفتست از سقط گذشته احتمال بارداری دوباره وحود داره یا ن؟؟
- عوارض دارویی
باسلام بدلیل متاستاز کانسرسینه ام به استخوانها دکتر برایم زومتا تجویزکرده. ولی تاکیدکرد یک دندانم که پوسیده است را قبلا ترمیم کنم منهم بدلیل کرونا میترسم دندانپزشک بروم. آیا صلاح میدانید با وجود یک دندان پوسیده زومتا رامصرف کنم؟
- زنان و زایمان
سلام.وقتتون بخیر..من ۳۰سالمه و ۶سال هست ازدواج کردم..ماه دوم برای اقدام به بارداری هستم..من هرماه ۳،۴روز پریود زودتر از موعد میشم..همیشه همینطوری بودم..الان این ماه دارم لک میبینم و کمر درد شدید دارم.سیکلم هم ۲۸روزس...امکان بارداری هست..کی باید تست بدم،خیلی نگرانم
- بارداری ناخواسته
۴تا سزارین شدم والا ناخواسته باردارم چکار کنم سقط کنم یا نگه دارم ۳تا بچه دختر دارم
- سلام خانم دکتر من رحمم دو شاخه و ولی طول سرویکسم36هس هفته 19هستم دکترم میگه نیازی به سرکلاژ نیس خیلی میترسم زایمان زود رس کنم
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. علت کم شدن حجم خونریزی قاعدگی چی هست؟ ایا میتونه به علت کم شدن ذخیره ی تخمدانی باشه؟


