Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عواض بعد سزارین
سلام خسته نباشین من یک نیم سال سزارین شدم دوروز واسایل سنگین بلند کردم الان هم سمت چپ جراحیم میسوزه هم اینکه بلند شم بخواب تکون بخورم درد میکنه ایا عفونته مشکل خاصی نیست؟؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده الان میشه راهنمایی کنید ک باید چیکار کنم
- کیست پستان
سلام کیست سینه دارم .ماه قبل سونو دادم اما درد شدید سمت چپ سینه بازیگر بغل دارم که گاهی اوقات خیلی اذیتم می کنه ..در سونو بافت متراکم سینه دارم ..چی کار کنم
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- درد بخیه
سلام ۳ ساله سزارین شدم الان از دیشب بخیه هام خیلی درد میکنه در حدی که حس میکن تازه عمل شدم علتش چیه چیکار کنه حتی سرفه میکنم درد میکنه در حدی که اشکم میاد ازچیه
- سمت چپ چپ رحم یه کیست مولتی لوکوله به اندازه ۱۷۰mmدارم آیا باید حتما جراحی کنم یاکه خ لطفاقبلش بفرمائید از چه روشی بهتر درمان این بیماری چیست؟ سپاس
- زگیل تناسلی
- جواب سونوگرافی و ماموگرافی
سلام افزایش ضخامت بافت فیبرو گلاندولار با ارجحیت در نواحی خارجی و فوقانی پستان دو طرف مطرح کننده Fcc مشاهده شد، یعنی چی؟
- کیست اکوفری
یک کیست اکوفری به قطر 40mm در تخمدان چپ مشاهده میشود و یک میوم اگزو فیتیک به قطر 26mm در میومتر قدامی تحتانی دیده میشود
- درموییدکیست
باعرض سلام وادب،کسیفیته باشک درموییدکیست چه درمانی دارد؟
- زایمان
سلام..من ده روزپیش زایمان طبیعی داشتم و حدودا ده پانزده روز دیگه میخام یه راه طولانی رو برم تا برسم به خونه...آیا امکانش هس که تواین شرایط و بانوزادبشینم تو ماشین ؟
- زیبایی
برای شلی وگشادی واژن شما جراحی یا لیزر کدوم رو پیشنهاد میکنید
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر روزتون بخیر. من میخواستم واسه عمل لابیا پلاستی بهتون مراجعه کنم میخواستم ببینم آبا شما این جراحی رو تو مطبتون انجام میدین؟ الان تو این ایام کرونا هم مطب باز هست ؟ آیا غیر لیزر جراحی این عمل رو هم تو مطب انجام میدین ؟خانم دکتر من حتما باید این عملو به همین زودیا انجام بدم.
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- پولیپ
پولیپ با فیبرون چه تفاوتی داره . پولیپ ۴ سانتی نیاز به عمل داره
- دررابطه با خونریزی
اورژانسی خوردم خون لخته میاد ازم خیلی
- کیست
سلام کیست یونی لکوله به ابعاد 40*59 با دارو رفع میشه؟در تخمدان راست هستش
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- جواب پاتولوژی
سلام خانوم دکتر من مشکل هایپرپلازی ساده بدون آتیپی بودم ک با مشورت شما رفتم d&cرو انجام دادم بچه هم ندارم جواب پاتولوژی این هست: Inactive endometrium wiht focal progestin effect خانوم دکتر الان مشکل هایپرپلازیم حل شده؟؟ بعد اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون گفت تا ده ماه مصرف کن و بعد از ۶ماه اقدام ب بارداری کن نظر شما چیه خواهش میکنم مثه همیشه لطف کنید راهنماییم کنید؟
- پاکسازی رحم
سلام برای پاکسازی رحم بعد از سقط چی خوبه که خونریزی تموم شه ورحم کامل پاک شه


