سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- آمپول پروژسترون
سلام من دو ماهه پریود نشدم دکتر بهم دو تا آمپول پروژسترون داده گفته دوتاشو باهم بزنم خواستم بپرسم دوتاشو چجوری ترکیب کنم با هم بزنم؟
- سونوگرافی.رحم.وتخمدانها
رسم مایع به ضخامت ,9میلیمتردرآدنکس راست و چپ وکلدوساک خلفی رویت شدکه می تواند مطرح کننده piDباشدیعنی چه
- پریود
سلام خسته نباشید دختر ۱۴ سال ای هستم ۳ ساله که پریود میشم الان چندین باره که در دوره قاعدگی گاهی اوقات تکه گوشت میبینم که ضخیم هستند همراه با درد خارج نمیشن و اینکه روز مشخصی نداره که بخواهم بگم در روز چندم هست طول دوران قاعدگی ام هم ۷ روزه میخوام بدونم که علتش چیه ؟
- کیست هموراژیک به اندازه پنج سانت
سلام خسته نباشید میخواستم بگم من چهار روزه ک قرص ورژست مصرف کردم و پریود شدم میخاستم بدونم طبیعیه
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- کلوموفین
من۲۶سالمه ۳ماهه کلوموفین میخورم ماه اول ۸روز ماه دوم ۴روز و این ماه ۶ روز گذشته دهنوی پریود نشدم بیبی زدم منفی بود چکار کنم
- دعوت به همکاری
خانم دکتر شرف الدین عزیز، خوشحال خواهیم شد که افتخار همکاری با شما را به عنوان دکتر آنلاین زنان، در اپلیکیشن مدافون داشته باشیم. از طریق این اپلیکیشن شما میتوانید بیماران خود را به صورت آنلاین ویزیت کنید.
- ناتوانی جنسی زن
سلام۱ سال ازدواج کردم دررابطه باهمسرم تحریک نمیشم وباعث شده زندگیم دچارمشکل شده خواهش میکنم راهنماییم کنید
- آوا بوست باعث قطع شدن پریودی میشه
آوا بوست را شب اول پریودی خورم و الان دوشبه میخورم پریودیم قطع شد اصلا خون ندارم چکارکنم
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟
- توده سیستیک
سلام من ۱۶ سالمه توده سیستیک در آندوکس چپ خطرناکه؟؟
- پیش از بارداری
سلام وقت خانوم دکتر وقت تون بخیر من قصد بارداری دارم و ۹ روز دیگه به پریودم مونده تکرار ادرار شدید دارم که تو اینترنت سرچ زدم دیدم علئم بارداری؟ منم ۲ روز قرص فنازومکس خوردم به نظر شما میتونه خطر ناک باشه تازه عروسم
- لطفاً پاسخ فوری
سلام در هفته 18بارداری هستم رفتم سونوگرافی بارداری وانومالی اسکن گرفتم تو سونو بهم گفتن تصویر ناحیه هتراکو کیستیک به ابعاد تقریبی 20*70مم در مجاورت لبه فوقانی جفت دیده میشود آیا برای من یا بچه ام مشکلی داره یا نه؟
- دو دلی برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ داشتم برای بارداری بعدی موندم سرکلاژ واژینال کنم یا شکمی چون میگن شکمی مطمئن تره ولی واژینال بودن کسایی که دوباره شکست خوردن لطفا راهنماییم کنید
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- عمل
سلام و عرض ادب خانوم دکتر من یه زایمان زودرس داشتم بدون سرکلاژ و میخوام شما برام سرکلاژ شکمی انجام بدید چون بعد زایمانم واقعا داغون شدم و میخوام راه مطمئن تر انتخاب کنم از نظر شما مورد قبوله؟
- تعین جنسیت
سلام من یه دختر ۱۶ ساله دارم ومیخوام باردار بشم وپسردار بشم انشاالله. آیا با مراجعه به مطب شما میتونم خواستهام برسم؟شما تعیین جنسیت با بدون رژیم غذایی انجام میدین؟


