Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین سوم
سلام خانم دکترسال نومبارک 18اسفندسزارین شدم الان بعداز23روزلرزمیکنم.وراحت نمیتونم راه برم پای چپم روبان میکنم راحت ولی براپای دیگم نمیتونم راحت بلندش کنم.لخته خون هم داشتم 10تاهپارین هم تزریق کردم ولی بازم انگشت پای چپم خیلی اذیتم می کنه....هنگام ادرارکردن هم خیلی دردمیکشم جای بخیه هام از داخل دردمیکشم .این کل شرایط کنه لطفأراهنماییم کنید
- هماتوم بعد از سزارین
۱۶روز سزارین کردم سنو دادم گفت هماتوم دارم ایا هماتوم خطرناکه
- عفونت واژن
لطفا جواب سوالم رو بدید
- ؟
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است؟
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من حدودا ۴۵ساله هستم ؛ مدت یکسال ویا بیشتر است که پریود نامنظمی دارم ؛ بطوریکه اکثر اوقات ویا بهتر بگم تمام روزها خونریزی داشتم حتی خیلی وقت ها زیاد و شدید بود بطوریکه با آ فت HBمواجه شدم . تمام آزمایشات و سونوگرافی ورحم وضمایم نرمال بود ؛یک دوره کوتاه از دوفاستون استفاده کردم بهتر شدم ؛ پزشک معالج گفتن نیازی به استفاده نیست؛ دوباره مشکلات ادامه پیدا کرد ؛ پزشک معرفی شده داخلی برای کم شدن خونریزی وجبران کم بود HB ترانس آمین اسید داد ؛خونریزی کمتر شد ولی همچنان ادامه دارد با حجم نسبتا زیاد ؛ الان از شما این سوال رو دارم اگه بخوام قرص رو شروع کنم ؛ با وجود خونریزی میتونم از امشب شروع کنم ؛ لطفا بگید چند تا و تا چند شب ودر ثانی وضعیت من آیا ثبات پیدا می کنه یا نه؟ ممنون از همکاریتون وحوصله تون
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری۲۴*۲۲میلی که دارای یک کانون اکوژن جداری کوچک به اندازه ی تقریبی۳.۸میلی متردرتخمدان راست دارم برخورداراست برام توضیح میبینم ممنون
- بخیه
سلام من س ماهه سزارین شدم ولی هنوز داخل شکمم حالت سوزن سوزن میشه علتش چیه درد هم میگیره بعضی وقتا
- تداخل دارو با زولادکس
سلام خسته نباشید..ب مدت سه روز امپول زولادکس ۱۰/۸ تزدیق کردم بخاطر بیماری اندرومتریوز. الان احساس میکنم دارم سرما میخورم سوزش گلو و بدن درد دارم.میتونم کلداکس بخورم ؟
- بیماری اندومتریوز
من خونریزی شدیددرسال۹۸داشتم هیپرسکوپی انجام دادم فقط فیبروم دکتراشاره کرده درپاتولوژی به دکتردیگری مراجعه کردم بعدشش ماه تشخیصش هم فیبروم واندمترنیوزبودزلادکس زدم خونریزی بدتر شده بودیم رحم دراوردم سال۱۳۴۰۰،الان یه سال ونیم هست ادرارم خون دیده میشه دکتر میگه دوباره باید عمل بشی تخمدان هارادربیاریم کونوسکوپی سیستوکوپی انجام دادم خوشبختانه چسبندگی نداشتم الان سه ماه هست آمپول دیفرلین میزنم امادردشکم ولگن دارم لطفاراهنمایی کنید
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم
- لابیاپلاستی
سلام من آذر ماه پیش شما عمل لابیا انجام دادم و الان بعد از سه ماه جای بخیه ها مونده.انگار نخش همونقدر سفت و محکم سرجاشه..نرماله؟
- کیست
سلام وقتون بخیرمن ۲۶سالمه دوسال پیش کیست ۶۲میل داشتم که به خاطردردخیلی شدیدوپیچ خوردگی مجبورشدم سریع جراحی انجام بدم یک ماه بعدسنوگرافی دادم همون کیست اکوفری ۶۲میل روداشتم تشخصیص دوتادکتراین بوده که اصلابرداشته نشده اخرین سنورویک ماه پیش انجام دادم سایزکیست اکوفری شده ۹۰ یعنی دوباره به جراحی نیاز داره راهی نداره که بادارورفع بشه هیچ دردیم احساس نمیکنم
- آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- این جواب سونوگرافی منه ۴۹سالمه آیا خطرناکه؟
در دیواره های قدامی و خلفی رحم کانون های مدور هیپراکوی کوچک به طور پراکنده به نفع adenomyosis مشاهده می شود
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.


