Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام
من 16 روز عمل هیستروسکوپی و تخلیه انجام دادم..روزهای اول خونریزی نداشتم ولی مدت یک هفته است که مثل پریود خونریزی دارم…نمیدونم طبیعیه یا پریودم..تا کی امکان داره بعد عمل خونریزی داشته باشم
با تشکر
- خارش و سوزش
سلام. قسمت بالای واژن خارش و سوزش دارم هم از داخل و هم از بیرون و ترشحات زرد رنگ دارم و یبار هم کرم رنگ داشتم. اگر عفونت است از چه کرم موضعی باید استفاده کنم. با داروی خوراکی مشکلم حل نشد
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین کردم از همون اول درد بخیه سمت راستم حیلی درد میکرد و تو کش بود الانم بعد یک سال وقتی دراز کشیده ام بیشتر مواقع دردبدی میکند چیکارکنم
- ماموگرافی پستان
سلام مادرم مامو گرافی پستان انجام داده Bilateral mamography:
اپاسیته ای با حدودlll-definedدر ربع فوقانی خارجی پستان راست نزدیک نیپل دیده میشود که با توجه به نمای ماموگرافیک بیوبسی توصیه می شود به چه معناست؟ - کاندوم
سلام وخسته نباشید خانم دکتر باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم بالای کاندوم پاره بود ولی قسمت پایینش سالم بود و تمام مایع منی در قسمت پایین جمع شد بنظرشما نیازهست قرص بخورم؟
- جنین مرده نه هفته و دوروز
گزارش پاتولوژی شماره پاتولوژی: P-1402-550 اطلاعات بالینی: -سقط جنین. ماکروسکوپی: -نمونه دریافتی در فرمالین شامل چندین تکه بافت نرم قهوه ای رنگ آمیخته با لخته خون به ابعاد 5×4.5×3cm.S.O.S:MF/1،E: 80%. میکروسکوپی: -تشخیص را ببینید، لطفا.
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- ایزواکو رحم
سلام سونو دادم. ضایعه ایزواکوبه ابعاد۱۲در۹ درکاویته اندومتر دیده میشود.میوم سابموکوراوپولیپ درتشخیص افتراقی مطرح ان.سونو واژینال دادم..پریود هام هم ماهی دوبار شده .با خونریزی زیاد.لطفا راهنمایی کنید
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- عقب انداختن پریود.
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۱۷مرداد عازم سفر هستم و تقریبا همون تاریخ ۱۸-۱۷زمان پریودم هست میخوام که عقب بیندازم امروز داروخانه قرص دروسلبین بهم داد و گفت از امشب که ۱۰روز مانده به پریودت هرشب ۱عدد بخور سر یکساعت ایا تجویز درست هست که من شروع کنم؟ ممنونم🙏
- خ ریزی زیاد ولخته
سلام از فروردین امسال خونریزی های طولانی همراه لخته های بزرگ همراه خونریزی زیاد وبعد تمام شدن دوران پریودم لکه بینی مداوم تا پریودی بعدی پارسال اسفند یه سقط ۸ هفته داشتم که باید کورتاژ میشدم ولی انجام ندادم تا خودش باقی بقایا دفع شه سه تا دکر زنان در طول این مدت رفتم اولی آزمایش پاپ اسمیر نوشت دادم مشکلی نبود جز یه عفونت خیلی کم که گفتن طبیعیه بعد دکتر دوم سونو نوشت تو سونو گفتن مشکلی نیست دکتر سوم برام مفنامیک اسید ویتامین کا واهن نوشت گفت اگه باز خوب نشوی بیا برای معاینه واونو ترانس واژینال میخواستم بدونم مشکل چیه آزمایش خون هم دفعه اول پیش دکتر رفتم دادم برای بارداری فکر کردم باردارم منفی بود ولی همش لکه بینی دارم در طول ماه در پریودم هم خونریزی شدید ولخته که از کار زندگی میفتم دوتا بچه دارم یکی ۳ یکی ۱۰ ۳۲ سال سن دارم خونریزی غیر طبیعی تو خانوادمون مادرم مثل من بوده
- توده در پستان
سلام من سونوی پستان دادم که نوشته سینه چپ در ساعت ۳-۴ منطقه اواسط،تا دور یک توده لوبوله نا همگن ۸*۱۱ میلیمتر مشاهده می شود. لطف میکنید بگید یعنی چی. ؟ من قبلا سابقه ماستیت پستان در سینه راست داشتم که الان برطرف شده لطفا بگید خطرناکه یا نه. ممنون میشم
- زگیل تناسلی
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیبروم ساب سروز خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز رحم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز رحم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ رحم وجود دارد؟؟ابعاد رحم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- برداشتن رحم و تخمدان
هزینه عمل برداشت رحم و تخمدان فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان های رشت این جراحی را انجام می دهید؟
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- مشکل رحمی
سلام من ۴۲ سالمه حدود۳ماه درد زیرشکم ولکه بینی بعدازنزدیکی دارم دکتررفتم سونوبرام نوشت توسونورحم باابعاد۱۰۸* ۵۰میلیمترواکوژنیسیته coarse وهتروژن مشاهده شد پاپ اسمیرانجام دادم فقط کمی التهاب داشتم دکترم برام انتی بیوتیک تجویزکرد خوردم ولی خوب نشدم میشه لطفا راهنمایی کنین چیکارکنم
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه


