Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام وقت بخیر خروج تکه های بزرگ لخته و گوشت از یک دختر باکره میتونه نشانه ای برای حلقوی بودن پرده باشه ؟
- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید
- کیست تخمدان
با سلام دخترم ۱۳ سالشه،در قسمت چپ زیر شکم درد شدید داره،سونوگرافی کیست به ابعاد ۳۰ در ۴۰ میلیمتر نشان داده و داخل کیست متریال اکوژن با دیامتر ۲۲ میلیمتر،میخواستم ببینم با دارو رفع میشه یا باید جراحی بشه
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- مصرف سیبل
سلام ببخشید من سوالم اینه پس از مصرف ۲۱ عدد قرص در چندمین روز مصرف دارونما ها پریود میشم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم سوال کنم در اولین ویزیت بارداری سونو واژینال اجباری هست؟ و باید حتما انجام بشه؟ و شما هم حتما انجام میدید؟ آخه من که بعد از سونو واژینال معمولا عفونت ادرار و واژن میگیرم امکان فقط سونوی شکمی وجود نداره؟
- سلام.پریودی های نامنظم دارم.سه عدد دیفرلین هر ۲۸روز تزریق کردم, و بعد سه ماه ال دی و مجدد دیفرلین.الان چکار کنم دوباره ال دی بخورم یل بزارم ک پریود بشم
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- سوال در مورد بارداری
سلام وقت به خیر . من قبلا پریود میشدم فقط علائم کمردرد داشتم الان 2 ماهی هست که اقدام به بارداری کردم زمان شروع پریودی که 1 هفته زودتر میشم و علائم مثل درد خفیف زیر شکم زمان دراز کشیدن و بلند شدن . درد خفیف سینه زمان دست زدن به سینه ها را دارم آیا این علائم طبیعی هست و ی جوری بدن داره آمادگی پیدا میکنه برای بارداری
- پولیپ
حداقل دو توده اکوژن به قطر ۵ میلیمتر بدون سایه ی صوتی با احتمال پولیپ می باشد یعنی چه من ۵۲ سالمه تو یک تکه از سونوگرافی اینو گفته ایا خطرناکه
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من حدود یک سال هست که ماستیت پستان دارم. با انتی بیوتیک و قرص پردینوزول تحت درمان هستم. گاهی دکتر داروهامو قطع میکنه ولی بعد از چند ماه دوباره چرکی میشه. گاهی هم دردهای خیلی شدید در ناحیه سینه دارم. خواستم بدونم علت درد چیست. چون یک بار طی چند روز درد شدید داشتم که بعد متوجه شدم سینه ام چرک کرده. ایا هربار که درد دارم دلیلش چرکی شدن سینه ام است؟ راهی برای اروم شدن دردم هست. و لطفا بگید این پروسه درمان تا چند سال ادامه داره. و ایا بهبودی کامل حاصل میشود:؟
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- احساس درد پریودی در شب!
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم. ۶ ساله ناباروری دارم.
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من قراره ازدواج کنه برای معاینه پرده به یک ماما مراجعه کرد و ماما واژن اش را چند بار حدود ۵ بار باز کرده و حین باز کردن خواهرم خیلی درد داشته که بلاخره بار پنجم که واژنش رو باز میکنه پردش رو میبینه خواهرم که اومد خونه زیر شکمش واقعا درد میکرد اون قسمتش هم درد میکرد بعد فرداش خواهرم پریود شد خانم دکتر ۷ روز پریود اش جلو افتاد بعد از پریود که خودش خواست خودش رو معاینه کنه اصلا اون قسمت ینی واژن اش باز نمیشه و حسابی منقبض شده خانم دکتر قضیه چیه آیا معاینه به پردهش آسیب زده ؟ چرا پریود جلو افتاد خواهش مکنم جواب بدین سپاس
- کیست اندومتریوز
سلام خانم دکتر عزیز ۸ماه پیش بخاطر کیست آندومتریوز داخل تخمدان لاپاراسکوپی شدم ۶ماه مدوام قرص جلوگیری خوردم الان ۲ماه یک فاصله ۷ روزه میگذارم که پریود بشم تواین دوماه پریودهام خیلی دردناک هست وشکم وروده هام درد میگیره ودر پریود هام لخته خون هست میخوام بدونم این طبیعی یا اینکه دوباره داره کیست به وجود میاد واینکه چکار باید بکنم ممنون که پاسخگو هستید
- بارداری
سلام خسته نباشید.من چند ماهه اقدام به بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم هیچ مشکلی هم ندارم الان حدودا ۱۳روز از وقت پریودم گذشته ولی تواین چند روز درد کمر و سینه دارم تست بتا هم انجام دادم منفی بود شما نظرتون چیه
- قرص سیبل
سلام ببخشید من برای تنظیم پریودیم دکتر واسم قرص سیبل تجویز کردن میشه طریقه مصرفشو بگید؟ من ۱۰ روزه تقریبا از پریودیم میگذره.
- بارداری
سلام برای بارداری تلاش کردم و نتیجه نگرفتم دارو هم استفاده کردم ولی دریغ از یک خبر خوب


