Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف فلوکونازول
سلام فلوکونازول را چطور مصرف کنم ؟
- بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من متأسفانه یه زمانی که آگاهی نداشتم از خودارضایی، در دوران پریودی با فشار دادن شدید و محکم پاها بهم خودارضایی میکردم و هیچ چیزی رو وارد واژن نمیکردم به هیچ عنوان سوال من از شما اینه که فشار محکم و شدید پاها بهم بدون وارد کردن چیزی به واژن ،به پرده بکارت آسیب میزنه یا نه ؟؟؟ ممنون خانم دکتر لطفا به من جواب بدین سپاس ازشما ، خدا به شما سلامتی بده .
- سونوگرافی
سلام.خانم دکتر من قبلن از شما یه سوال پرسیدم و شما عرض کردید که در روش سونوگرافی سن بچه را از لقاح حساب نمیکنند و 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. میخاستم بدونم چرا از زمان لقاح حساب نمیکنند آیا نمیتوانند زمان لقاح را تشخیص دهند یا دلیل دیگری دارد.. از صبر و شکیبایی شما در پاسخ گویی سپاسگزارم.
- فتق نافی
سلام خسته نباشید من فتق نافی۱۲میلی دارم وقصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل از بارداری باید عمل کنم یا مشکلی نداره؟؟؟
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- تاثیر پروتز سینه برروی تراکم آن
باسلام. پستان های بنده دارای تراکم زیادی هستن.آیا من میتونم از پروتز سینه استفاده کنم؟ تراکم رو بیشتر نمیکنه؟
- زخم دهانه رحم
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکترعزیزخسته نباشید درجواب سونوگرافی دخترم که 34 سال سن دارد وهنوز ازدواج نکرده یک کیست به ابعاد 78mmدر100 در تخمدان چپ دیده شد.افزایش ضخامت جداری بصورت نامنظم به ضخامت حداکثر 15mm روی دیواره خلفی و لترال چپ مشاهده گردید.در سایر قسمتها ضخامت جداری نرمال بوده و septation دیده نشد.دربررسی کالر دلپر فلوی جزیی در قسمتهای solid جداری مشاهده گردید.ضایعه فضاگیر cystic یا solid در تخمدان راست مشاهده نشد.ممنون میشم اگه بطورواضح جوابم را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر
- عقب افتادن پریود
من پیش متخصص زنان رفتم ازمایش هورمونی برام نوشتن برای رزو سوم پریود الان یکشنبه ساعت ده شبه من پریود شدم روز سوم دقیقا چند شنبه میشه؟
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام وقتتون بخیر،تو سونوگرافیم: رحم رتروورته باابعاد37*91 و اکوی میومتریال هموژن فاقد ضایعه فضاگیردیده میشود،چندکیست نابوتین در سرویکس بزرگترین8mmدیده میشود،اندومتر با ضخامت 4mm با نمای هیپراکو هموژن مشاهده میشود،سونورو۶ روز بعداز تموم شدن پریود انجام دادم و۲۲سالمه
- زنان
سلام من سونو انجام دادم نوشته میوم اینترامورال ساب موکوژال در راست بادی ۳۵×۳۲ دیده شد که داپلرهیپوواسکولاراست و Ri67%است وسونوگرافیک سارکوم دیده نشد اکوی میومترغیر یکنواخت است که ناشی از آدنومیوزیس است ضخامت اندومتر ۱۶م م است که بیش از خد نرمال است(هیپربلاری و یا پولیپ)و در داپلر و اسکولاریتی غیر طبیعی ندارد میشه اینو واسم توضیح بدین یعنی چی.خیلی نگرانم ممنون میشم
- عفونت
سلام من مدتی بود دچار عفونت شده بودم دکتر برام کلوتریمازول تجویز کرد استفاده کردم خوب شدم با وجود اینکه خیلی رعایت میکنم بازم دوباره عفونتم برگشت بازم دکتر برام کلوتریمازول وفلوکونازول تجویز کرد استفاده کردم الان خارش دارم با سوزش شدید لکه هم سفید مایل به زرد بدون بو خواهش میکنم بگین چطوری درمان شم خسته شدم اصلا نزدیکی نمیتونم کنم وقتی هم به اصرار شوهرم نزدیکی میکنم سوزش ودرد دارم واصلا حس خوبی ندارم چیکار کنم؟
- پرده بکارت
سلام بنده ۱۷ سالمه میشه از روی عکسی که خودم گرفتم تشخیص بدید پرده بکارت من ساله یا نه ؟؟
- رابطه جنسی
سلام تازه رابطه جنسی داشتم حدود دوبار اول خونریزی داشتم الان که چندین بار رابطه داشتم فردای رابطه هام لکه های قهوه ای رنگی از بدنم خارج میشه این از چیه؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من pco دارم بعد قرص سیپروترون دکتر بهم دادن واسه منظم شدن پریودام بعد قرص چند ماهه مصرف میکنم جمعه دوهفته پیش پریود شدم و یک هفته پریود بودم و جمعه هفته بعدش تموم شد پریودیم .حالا دوباره از دیروز ک یک هفته از تموم شدن پریودیم میگذره باز پریود شدم و خونریزیمم نسبت ب وقتیکه با قرص پریود میشدم بیشتره.ب نظرتون چیکار باید بکنم؟
- سلام وققتون بخیر من از روز ۵ قاعدگی قرص سبیل رو شروع کردم ولی پریودم روز دهمش هست قطع نشده
- سیپروترون کامپاند
سلام. ترشحات بی رنگ و سفید چسبناک و بدون بو از روز هشتم سیکل به بعد دارم. در حالی که اولین ماهه در حال مصرف اتیسترون سیپروترون کامپاند هستم. این بخاطر تغییرات هورمونی مربوط به مصرف دارو هستش یا ممکنه تخمک گذاری هم حین مصرف قرص بوجود بیاد؟ چون در طی یک هفته، دو سه بار بصورت خفیف دچار اسهال هم شدم و نگرانم تأثیر قرص از بین رفته باشه. لازمه به پزشک مراجعه کنم؟
- آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- عفونت واژن
سلام من این ماه کلومیفن و آمپول آزاد سازی زدم اقدام هم دارم.مشکلی ک هست اینه ک من عفونت گرفتم و دکتر بهم آزیترومایسین و مترونیدازول داده منم امروز خودم پماد کلوتریمازول خریدم تا استفاده کنم.سوالم اینه ک مصرف اینا مشکلی تو لانه گزینی یا تخمک نداره؟؟؟


