Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
دو بار بچه ام یک ماه ودیگریچهلروزه سقط شده دیگهبچهدار نمشم ایا درمانمیشمیعنیبچهدارمیشم البته تروییدکم کاردارم
- سینه
باسلام من با دستکاری کردن سینه ام ترشح میاد یه سینه بیشتر ولی با فشار دادن نوک سینه خودبخودی نمیاد چیزی هست؟ ولی دستکاری زیاد
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- پریود نشدن در شیردهی
سلام. ده ماه هست از زایمانم میگزره ولی هنوز پریود نشدم شیر خودمو میدم اشکالی نداره
- سلام امروز ۱۱ پریودم هست سونوگرافی واژینال دیروز انجام دادم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ داشتم ایا امکان بارداری هست یا نه
سلام امروز ۱۱ پریود هستم سونوگرافی کردم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ دارم آیا امکان بارداری هست یا نه
- رحم اکوژن
سلام خانم دکتر برای آ وی آف به دکتر مراجعه کردم تو سونوگرافی رحمم اکوژن بود منظور از اکوژن چیست؟ ایا با وجود اکوژن بودن جین رو میشه انتقال داد؟
- رویت شدن فوکوسهای اکوژن
سلام. در سونوگرافی این متن نوشته شده .. فوکوسهای اکوژن اطراف آندومتر در محل body رحم(benign finding) رویت شد، میخوام بدونم چی هست
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- سلام من آمپول مگسترون زدم پریودم چند ساله قطع شده هرچی دکتر رفتم سنو وآزمایش انجام دادم مشکلی نداشتم خواستم علتشو بپرسم
- تشریح ماموگرافی
دانسیته بافت فیبروگلاندولر پستان ها غیر یکنواخت و آسیمتریک و به صورت patchy مقداری افزایش نشان می دهد ACR 1_11 لنف نودهای دژنره در نواحی آگزیلری مشهود است
- سلام خسته نباشید ۱۸ سالمه با نامزدم از پشت رابطه داشتیم و وقتی ارضا شد احساس میکنم رو واژنم تخلیه کرد بعد از اون با دستمال پاک کردم و بعد ۲ ساعت شستم… ۱۲ ساعت بعدش قرص اورژانسی دو تایی مصرف کردم آیا امکان باردار شدن هستش
- راهنماییم کنید لطفا
سلام خسته نباشید من ادنوم هیپوفیز پرولاکتین ۲۸ دارم، قبلنا بخاطر خوردن پودر چاقی رویال دچار بهم خوردن پریودی و حتی دو ماه نشدن، شدم. دو سال پیش من این پودر رو خوردم یعنی زمان زیادی میگذره و من حالا متوجه ی ادنوم و پرولاکتین شدم و سنو انرمال تخمدان دادم و گفتن پلی کیست، من چهار ماه بود پریودیم منظم شده بود خود به خود و هرماه ۱۳ میشدم یا ۱۵،، دکتر برام یه سنو دیگه نوشت که همه چیزم طبیعی و دوتا فلوکول ۱۲ هم داشتم، و سنو ی مت نرمال بود، متاسفانه من بخاطر یه موضوعی تو بیمارستانبستری شده بودم و الان یکماه پریود نشدم و فکر کردم بخاطر داروهایی ک بهم زده بودت باشه ولی گفتن همش سرم قندی نمکی و چرک خشک کن بوده الان من مشکلم چیه که پریودیم باز بهم ریخته و نشدم،، شکم درد دارم تمام علایم کلی هیچ خونریزی ندارم و کلافه شدم لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم تشکر
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- سقط مکرر
سلام من ۳ مرتبه در هفته های ۱۷ ،۱۹ ، ۲۴ سقط جنین داشتم که دوبار سرکلاژ کرده بودم اما بازم سقط شد دکتر بهم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داده و استراحت مطلق میخوام ببینم فایده ای داره؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید آیا به پرده ای که خراش داره گواهی سلامت میدههند .اطفا اگر امکانش هست یک توضیح کامل بدهید منون از سایت تون با تشکر از خانم دکتر
- بارداری
12مردادبایدپریودمیشم نشدم ازمایش خون دادم بارداربودم بعدسه روزخون ریزی پیداکردم یک هفته استراحت کردم بعدرفتم دکتر شیاف دادشیافا ک تموم شد دباره خون ریزی دارم ازماش دائم منفی بود حالا باید چکارکنم
- بکارت
اگه واقعا بکارت من اسیب دیده باشه باید قید زندگیمو بزنم شنیدم باعمل بکارت تورابطه بازم خون میاد اگه برای معاینه بکارتم ب پزشک معالجه کنن حتما ذکر میشه ک بکارت من عمل شده؟؟نمیشه بنویسن ک بکارت دارم؟
- کرم کلوترمازول واژینال
سلام دوشب هست هز کرم واژینال استفاده می کنم ولی بعد از یک ساعت کل کرم سفت میشه و با راه رفتن یا دستشویی رفتن به از واژن بیرون میاد مشکل از چیه؟ قبلا استفاده می کردم اینطور نمیشد
- قرص اورژانسی لوونورژسترل تاریخش ۲۰۲۳ ۱۲ ۹۴ هست آیا تاریخش گذشته ؟
- سلام در سونو من سینه وکلیه تودهای هایپراکوبا ابعاد۱۳×۹میلیمتردرپل تحتانی کلیه چپم است ودرسینه سمت چپ تودهای هایپواکو با حدود مشخص با ابعاد ۱۲×۶میلیمتردر ساعت ۲ پریفرالزون وجود دارد خیلی نگرانم ایا خیلی خطر ناکه چه کار باید بکنم


