Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش ca_ 125 ، حدود 49 است و گزارش سونوگرافی نودول در میومتر رحم میباشد
- جراحی هیسترکتومی
سلام من باید عمل هیسترکتومی انجام دهم ولی با روش لاپراسکوپی آیا شما این کاررا می کنید درکدام بیمارستان طرف قرار داد دولتی یا نیمه دولتی
- سونوگرافی
خانم دکتر وقتی به آدم میگن باید سونوگرافی واژینال بکنی راه دیگه ای هست که به جای این سونو گرافی انجام داد؟
- خونریزی دارم
سلام خسته نباشید من ۴۰ روز پیش سقط داشتم هنوز خونریزی دارم ولی کمه اما اصلا قطع نمیشه دلیلش چیه ؟ ایا میتونم نزدیکی داشته باشم ؟ یا باید کلا خونریزیم قطع بشه مرسی
- مصرف قرص گلای وانس
سلام من ۳۳ سالم هست قد ۱۶۳ و وزن ۵۲ به علت پلی کیستیک دکتر برای من قرص گلای وانس رو تجویز کردند شبی یک عدد الان اندازه تخمدان من ۳/۵ است پریودم تقریبا منظم است با تاخیر دو یا سه روز سه ساله قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم میخواستم بدونم مصرف گلای وانس برای من که همیشه فشارم پایین است و لاغرم عوارض ندارد ؟ نیاز هست مصرف کنم این قرص رو یا خیر
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام.سونو گرافی رحم اندازش ۱۰۷.۴۵.۶۲ سن ۳۷ لطفا راهنمایی کنید
- امپول پروژسترون
با سلام خدمت خانم دکتر من بر اثر امپول پرولتون سر درد شدیدی گرفتم که طبق دستور شما قرار شد که دیگه امپول رو نزنم اما من تا رو یک شنبه همین هفته امپول پروژسترون رو روزی ۲تا با هم و دو تا شیاف هم هر۱۲ساعت یکی می گذاشتم که شما فرمودید که امپول پروژسترون را روزی یکی کنم و ساعتش رو هم عوض کنم تا بعد از ۳روز هم قطع کنم و به جای اون از امپول پرولتون ۴ تا هفته ای یکی استفاده کنم که خانم مهری امروز با من تماس گرفتند و گفتند خانم دکتر به خاطر سر درد فرمودند تا پرولتون رو دیگه نزنم اما قرار بود تا از شما در باره ی امپول پروژسترون سوال کنند که اون رو ادامه بدم با نه واگر قراره ادامه بدم به چه صورت اماخبری ندادند در ضمن من ۱۰ هفته و ۵ روز باردارم .منتظر جوابتون هستم با تشکر از لطف شما.
- بارداری
سلام خسته نباشید ایا عفونت در بارداری تاثیر دارد؟ و مشکل ایجاد میکنه
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام توروخدا جواب منو بدید خانم دکتر.من با پسری که به اصطلاح نامزدم میشه مدتی هست که داریم آشنا میشیم بااطلاع خانواده ها و یه صیغه کوتاه خونده شده برامون.برای اینکه خلق و خوی همو بدونیم باهم زیاد رفت امد داریم اما دوروز پیش ازم خواست بغلم کنه و تو همین حین یه رابطه بدون دخول خواست یکم واژنم خیس شد و بعد یک ساعت ۴قرص ال دی و مجدد بعد ۲۴ ساعت ،۴قرص خوردم.خیلی میترسم چون ما ممکنه اصلا ازدواجمون قطعی نشه .باید چکارکنم؟
- بارداری
با سلام، من همیشه پریود منظمی دارم و دوره من ۲۶ روزه است٫ در تاریخ ۴ دسامبر پریود شدم و روز ۹ دسامبر تمام شد و فردای اون روز رابطه محافظت نشده با همسرم داشتم اما بعد از تقریبا ۲ ساعت یک عدد قرص اورژانسی مصرف کردم.۱۵ دسامبر لکه بینی به رنگ قهوه ایی و گاهی روشن تر روعیت شد که چهار روز دوام داشت. بعد از اتمام لکه بینی احساس سفتی و دردناکی سینه بهم ایجاد شد و تا بیشتر از یک هفته دوام داشت، زیر شکمم سفت شده و گاهی وجود یک جسم تقریبا ۵ سانتی زیر شکمم دارم ٫سردرد بی حالی و ضعف و بی اشتهایی همراه احساس تشنگی دارم .منتظر شروع مجدد پریود در روز۲۹دسامبر بودم اما الان یک هفته گذشته و پریود نشدم٫ بی بی چک منفی بود، آیا با داشتن این علاعم امکان بارداری وجود دارد؟
- سلام من خونریزی شدید دارم چی مصرف کنم قطع بشه
- درد های هنکام قاعدگی
سلام علت سوزش مقعد و واژن قبل وبعدو هنگام پریود شدن چیه
- تنگی واژن
سلام میخاسم بدونم تنگی واژن بانخ هزینش چقدرمیشه واین که ماندگار هست این روش یانه وروشن کردن واژن هزینه اش چطوریه
- بارداری
باسلام خانم 44 ساله هستم پریود نامنظم دارم یکی دوروز اول لکه بینی بعد پریود میشم و7 روزه پاک میشم اینبار سروقت پریود شدم یک روز لکه بینی داشتم 10 روز است پاک نمیشم خونریزی زیاد بوده رابطه کنترل نشده دوبار داشتم اما سابقه بیشتر از 7روز پریود را ندارم یک ماه قبل سونو دادم کیست نداشتم دارو کلروکین و قرص چربی خون مصرف می کنم امکان داره باردار باشم
- ترشحات سفید شیری رنگ
سلام اقدام به بارداری کردم و روز ۳۰سیکلم هست تست گرفتم منفیه ولی ترشحات سفیدشیری رنگ دارم و بعدازتخمک گذاری لکه بینی داشتم درد پایین کمروشکم هم دارم نمیدونم باردارم یاخیر ترشحات طبیعیه
- شیاف سیکلوژست پروژسترون
سلام من هفته هشت بارداري هستم و در هفته هفت سونو دادم گفتن دور ساك بارداري خونريزي داره و بمن شياف پروژسترون دادن ومن بصورت مقعدي استفاده كردم ميخواستم بپرسم مقعدي بايد استفاده كنم يا واژينال؟
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- اکوژن رحم به قطر ۸م دارم چطور درمان کنم یا بحال خودش بزارم
ایا این اکوژن خطرناکه
- عفونت قارچی
باسلام من هفته 11بارداریم میخواستم بدونم میتونم از قرص واژینال کلوتریمازول برای عفونت استفاده کنم مشکلی برای جنین نداره باتشکر ازشما


