Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روکین
سلام خانم دکتر عزیز،درصورت امکان دستور مصرف قرص روکین را لطف میکنید؟قربان محبت شما زنده باشید
- شب زفاف
چ دارویی استفاده کنیم برای کاهش درد پارگی بکارت
- یدوفولیک
سلام من دوتازایمان زودرس داشتم توی بارداری متوجه برجستگی تيروئيدشدم قبل وحین بارداری یدوفولیک مصرف میکردم، هفته16سقط کردم رفتم دکترغدد گفت گره تیروعید نمونه برداری کردن گفتن خوش خيم، پرکاری وکم کاری تیروعیدندارم الان قصد بارداری دارم دکتر زنان یدوفولیک تجویز کرده به دکترغدد دسترسی ندارم بنظرتون یدوفولیک باعث بدترشدن گره تیروعید ميشه؟من یدوفولیک مصرف کنم یا اسید فولیک، باتشکر
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- بارداری
سلام خسته نباشید میخوام باردارشم سونو انجام دادم امروز نوشتن پولیپ ۹ میلی داره خطرناکه چیکار باید رکنم ۳۷ سالمه
- پرده بکارت
سلام اگه میشه کمکم کنید من فقط ۱۵سالمه و بهم تجاوز شده از کجا بدونم که پردم سالمه اخه چند روز پیشم رفتم سوناگرافی گفتن که هیچ مشکلی نداره حتی واسه معاینه زنان و زایمان هم رفتم گفتن که واسه عمل زیبایی۱۸سالتون شد بیاید اگه میشه کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم
- پریودی…
سلام آیا پس ار رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه ؟
- پریود نامنظم
سلام من 30 ساله ام،6 سال پیش زایمان کردم از مجردی پریود نا منظم داشتم پارسال درد شدید پهلو داشتم که با سونو دکتر گفت چند تا کیست در تخمدان ها دارم و دارو مصرف کردم البته.قبلا هم داشتم که با دارو رفع میشد الان از آخرین پریودم 55 روز گذشته( یعنی اوایل فروردین) زیر شکم گاهی اوقات کمی درد دارم دو بار بیبی چک گذاشتم منفی بود چکار کنم پریود بشم
- سلام
سلام من روز ۱۱ انتقال هستم ولی از روز هشتم لکه بینی دارم لکه های قهوه ای یا قرمز اینا طبیعی هست یا نه یا امکان داره شروع پریودی باشه
- پریود
باسلام خانم دکترمن پریودیم همیشه به موقع ۲۸ روز بود ایندفه پریود که شدم روز ۸ بعد از پاک شدن پریود ، شب نزدیکی محافظت نشده داشتم روز بعد ساعت ۱۲ ظهر دو تا قرص ال دی خوردم امروز یکماه از پریودم میگزره پریود نشدم یعنی ۳۰ دی میبایست بشم نشدم امروز یکم اسفنده بازم نشدم آزمایش بارداری تست دادم منفی بوده رحمم تیر میکشه سمت چپ راست دوباره آزاد میشه ترحات زیاد دارم کمی زرد رنک لطفا جواب بدین چکار کنم؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برای تنظیم پریودی به من قرص سیبل رو دادن من امشب روز ۱۹ که قرص رو میخرم و امشب یکم خون اومد هنوز ۲۱ روز نشده مصرف دارورو قطع کنم بااینکه خون اومد خوردم ولی کم بود مقدارش و اینکه قرص های سفید رو کی مصرف کنم
- عفونت زنانه
با سلام خانمی شکست وشش ساله هستم درد زیر دل دارم رفتم سونوگرافی ج نوشته ترشحات آکواریوم مختصر در کانال اندوسرویکال نگرانم لطفا بفرمایید چیست خطر تاکه تشکر رفیعی
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - پریودوگرگرفتگی
سلام دکترخسته نباشیدمن این ماه۳روزپریودعقب انداختم یک روزقبل اینکه پریودشم پاهام خیلی داغ بودوالان ۳شبه که پریودشدم کف پام شباخیلی داغ میکنه میتونه علتش پریودباشه ضمنابچمم اسالودوماهشه وشیرخودمومیخوره روش جلوگیریم طبیعیه ممنون میشم ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- سلام وقت بخیر
- بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو این ماه باردار شدم و ۶ روز عقب انداختم ازمایش دادم عدد بتا ۲۰۰ بود باید چیکارکنم؟
- بیمارستان
سلام خانم دکتر، شما با چه بیمارستانهایی قرارداد دارید
- سلام بعداز هر شب استفاده از قرص واژینال دچار خونریزی شدم این مورد طبیعیه یا خیر ممنون
سلام بعد از استفاده از قرص واژینال لکه یا خونریزی داشتم لطفا علت رو بفرمائید ممنون
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و کنکوریم و پر از استرس هفت ماهه دارو برای ADHD می خورم (اتوموکستین) و از اون موقع سیکل پریودیم از بیست و پنج روز تا سی و هفت روز متغییر بوده و هی مدت سیکلم کم و زیاد میشه بنظرتون از عوارض دارم هست ؟ می ترسم پلی کیست تخمدان داشته باشم
- پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر . من برا انجام پاپ اسمیر خدمت شما رسیدم چون اولین بارم بود یادم رفت بهتون بگم من شب قبلش نزدیکی داشتم و اینکه تازه از حموم در اومده بودم که تازه متوجه شدم 48 ساعت نزدیکی ممنوع هست ،میخواستم بدونم در صورت اینکه از وسایل جلوگیری استفاده نکرده باشم و جلوگیری هم صورت گرفته باشه برا جواب آزمایشم مشکلی پیش نمیاد؟


