سلام،استراحت داشته باشید.داروها رااستفاده دهید.نگران نباشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- سلام درباره ابعادرحم
که ابعادرحم ۱۰۴cc*35 واکوی میومتریال کمی هتروژن است یعنی چی ممنون ازلطف شما
- سقط جنینین وبقیا
سلام خانم دکتر من سقط کردم سونو دادم گفت بقیا مونده کورتاژکردم هم بعد دوازده روز افتادم رو خونریزی اگه پریودی نبود چکار کنم چه قرصی بخورم که خوب بشم
- سرکلاژ شکمی با لاپراسکوپی
سرملاژ شکمی هستم بتام 1500شد میتونه خارج ازرحم باشه یه طرفم درد میکنه میزنه به پام
- ترشحات بعد از انتقال جنین
دکتر سلام امروز روز ۱۱ انتقال جنین من هستش ترشحات سبز رنگ درام البته این ترشحات از روز اول بود ولی امروز بسیار زیاد شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- خودارضایی
سلام خانم دکترمن ۲۲ سالمه حدودسه سال خودارضایی دارم یه چیزی هرجی بایدخودم ارضاکنم ترکش نکردم دوماه عفونت شدیدواژن دارم دل دردشدیدسوزش خارش داروخوردم خوب نشدم ادرارنمیتونم کنم بستریم کردن الان بستریم چندروز برام سوندگذاشتن سونوواژینال نمونه برداری الان برای چی دکترمیخوادعملم کنه فقط مادرم میدونه خواهرم درجریان به من نمیگن البته من برای خودارضایی بستری شدم بیمارستان روانپزشکی ازاونجا انتقالم دادم زنان زایمان به قدرعفونتم زیاد پوشک میزارم خارش شدید که زخم شده نگرانم عملم کنند دکترم خانم دکترکریمی هستن من خارش دارم اینقدر سختم بازم خودارضایی داشتم توروخدا بهم بگیدعمل چیه عفونت ادراری نداشتم سوند برام چراگذاشتن میترسم وقتی
- زایمان
سلام خسته نباشید ببخشید سونو آخری من۳۲ هفته تاریخشو زده برا ۲۶/۹الان رد شده و سونو هشت هفتگی زده برا ۵/۱۰ الان از دیروز پاهام درد میکنه رحمم تیر میکشه چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید خواستم بگم من پنج روز به موعد عادت ماهیانم مونده دفعه آخر خیلی دیر پریود شدم و یه رابطه بدون محافظت شده داشتم از هفته ی پیش حالت تهوع نسبت به بو بعضی چیزا وکم اشتهایی و کمر درد و درد زیر دل و ترشح زیاد سفید دارم امروز بیبی چک گذاشتم خط c خیلی کمرنگظاهر شد الان با این علایم من ممکنه باردار باشم؟؟؟
- کیست تخمدان سمت راست
کیست بدون سپتا و اینترنال اکو با ابعاد ۳۰ در ۲۹ چیست و درمانش چگونه است
- بیماری زنانه
سلام دخترم ۱۶ سالس چیزی مثل حباب میگه از الت تناسلیش میاد ولی لباس زیرش نه خیس و نه لک میشه لطفا راهنماییم کنید
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- تنبلی تخمدان
سلام من سنم ۳۵ سال فروردین امسال اقدام به بارداری کردم پیش دکتر متخصص رفتم در اولین معاینه گفتن پولیپ دهانه رحم دارم ۱۵ اردیبهشت عمل کردم بعداز دوماه استراحت دوباره به بارداری ادامه دادم به دستور ایشون قرص مدرکسی پرژسترون مصرف کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم و باردار نشدم البته گفتن تنبلی تخمدان دارم. لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- ایه دارو روی کیست تخمدان اثر مگذارد
سلام من درد زیر شکم دارم ودر سمت چپ رحم کیست تخمدان به ابعاد ۴۸*۳۸m دارم میشه راهنمای کنید
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاند
سلام خانم دکتر شما بهم قرص سیپروترون دادین گفتین از روز ۵ پریود بخورم برای مصرف دوبارش باید بمونم بعد از شروع پریود دوباره از روز ۵ پریود بخورم؟ چون داروخونه گفت ۷ روز بعد از قطع قرص دوباره بخورم اما من هنوز پریود نشدم بعد ۴ روز
- توده واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من قبلا هم این سوال واز شما پرسیدم وگفتید جای نگرانی نیست من الان 8ماه باردارم واز 3ماه متوجه شدم یک توده به اندازه نخود داخل واژن سمت راست است حدود یک بند انگشت داخل است و دردناک است بعضی وقتا.. به پزشک هم مراجعه کردم معاینه نکرد ولی گفت مهم نیست خانم دکتر استرسم زیاده چون زایمان طبیعی هستم واین توده دردناک است خیلی میترسم چکار کنم برای زیمانم مشکلی پیش نمیاد توروخدا کمکم کنیدباتشکر
- سلام خسته نباشید خانم دکتر من هیستر وسالپنگو گرافیک دادم برای تعیین جنسیت چون یه ساله مراجعه میکردم بارداری نشدم بعد دکترم هیسترو سالپنگو گرافیک انجام بدم که مشخص شد لوله چپ مسدود بود یعنی هیدروژن سالپنکس مشاهده نشده ماده حاجب در لوله های فلوپ و حفره اندومتر دیده نشده دکتر تشخیص داد که لوله چپ ام یا مادر زادی نیسان یا حین سزاریان قطع شده چون دوتا دختر سزاریانی داشتم حالا سوالم امید هست بارداری بشم وچند در صد ممنون میشم جواب بدید
- واکسن گارداسیل
سلام خانوم دکتر ، من دوز اول واکسن گارداسیل رو زدم و دوز دوم رو باید ۱۶ بهمن بزنم اگر در زمان پریود واکسن بزنم اشکال داره؟ یا اگه یه هفته دیر تر بعد پریود بزنم مشکلی پیش نمیاد؟ و برای تشخیص hpvمن پزشک بدون نمونه برداری و از روی مشاهده تشخیص داد پاپ اسمیر نمیتونم انجام بدم چون باکره ام روش دیگه ای وجود نداره؟ از زائده ها عکس دارم بیارم به شما نشون بدم میشه تشخیص داد ، ممنون میشم پاسخگو باشید
- رحم رترنژن با اکوژنیسبته میومتریال هتروژن چیه
سلام من لکه بینی قطع نمیشد بخاطر مدروکسی دکتر او دی داد تازه قطع شده است پاپیل خوبه سونو امروزم رده ادنومیوز خفیف هست رحم آنته پرند رتروفلمی با اکوزنیسسته میومتریال هتروژن و رحم ابعاد ۷۰ ۵۰و تجمع مقادیری مایع حاوی تکوهای داخلی پنج سی سی هست تخمدان طبیعی مایع آزاد نیست در لگن
- درد در مقعد موقع پریود
سلام من در دوران بلوغ هستم و یک روز کامل در هنگام پریودی درد مقعدی دارم ایا درمان خانگی داره ممنون میشم بگید
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۲۲ سالمه و مجرد فاصله ی استاندارد بین مقعد تا واژن باید چه قدر باشه آیا خیلی زیاده من احساس میکنم برای من فاصله ی زیادی بینشون نیست و تقریبا به هم خیلی نزدیک هستن ممنون میشم راهنماییم کنید


