Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- باز شدن بخیه سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر من یک ماه هست که زایمان سزارین کردم و از و سط بخیه هام اندازه ی یه نقطه یا کمی بزرکتر خون اومده جای نگرانی هست کو یعنی عفونت کرده ؟
- هیستروکتومی
سلام شما هیسترو کتومی به روش واژینال بدون برش روی شکم هم انجام میدین ؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بیرمنگام 1ماهه که خونریزی دارم پیش متخصص زنان رفتم گفتن سونابایدبدین سونای رمی انجام دادم گفتن چیزی نیست منم دوتازایمان سزارین داشتم تواین 1ماهه دردزیرشکم هم دارم داروها دادن ولی مشکل حل نشدخواهش میکنم کمکم کنین
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- مشکلات زنانه
با سلام و احترام در مورد ختنه زنان ، آیا راه حلی یرای درمان این مشکل هست؟ نزدیکی با همسرم امکان پذیر نیست و همیشه عفونت هم داره، راه حل چیه چه باید کرد؟
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- پولیپ قسمت فوقانی رحم
سلام ، پولیپ داشتم در قسمت فوقانی رحم بعد رفتم هیستروسکوپی اما احساس میکنم هنوز جاش مونده و احساس میکنم در دهانه رحمم هست برنداشتن
- مایع لگن
باسلام در سونوی من نوشته شده مقدار مختصر مایع در لگن. من خانم48ساله هستم که دوماه پریود نشدم و بعد از دوماه شدم و باز یک ماهه که نشدم الان یکسال است خونریزی هام خیلی شدید و لخته هست تا سه روز و به مرور تا شش روز تمام میشود. در سونو اندومتر ضخامت 8بود در مدتی که پریود نمیشم الان یک ماهه.در سونو تغیرات در رحم و بزگ بودن رحم103,میل کذارش شده. و کیست شکلاتی در تخمدان.ایا باید رحم بردارم؟
- سینه
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر. من 29 سالمه و مجرد. سینه هام شل و افتاده شدن. میتونم با روغن ماساژ بدم ک سفت شن؟ یا روشی بهم پیشنهاد میکنید. خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- خارش و التهاب واژن
من اخرای پریودم رابطه داشتیم و از اون موقع بعضا یه خارشی در ورودی واژنم هست که موقع ادرار هم بیشتر میشه و زود به زود نیاز به دسشویی رفتن پیدا میکنم، هر از گاهی هم یه لکه خونی ازم میاد علتش چی میتونه باشه چجوری درمان کنم؟
- کیست پیچیده سینه
سلام ی توده 5×10mmتو سینه چپم زیر پوست مشخصه و حرکت داره سونو دادم گفتن کیست پیچیده با چربی محیطی هست و ۶ ماه سونو مجدد تغییر اندازه نداده گفتن ۶ ماه یکبار چکاپ توصیه میشه ایا امکان داره بدخیم بشه اصلا کیست پیچیده چیه ؟ممنون
- تخمدان
تخمدان راست به ابعاد ۲۰*۳۶م م وتخمدان چب به ابعاد ۲۲*۳۹ م م وحاوی یک فولیکول غالب در دیامتر 20م م مباشد
- سقط جنین
با سلام در هفته چهارم بارداری اقدام ب سقط کردم 10 عدد سایتوتک مصرف کردم زیره زبان خونریزی خیلی کم وسبک همراه با دل درد داشتم سونو هم دادم ولی سقط نشده بود و ساک حاملگی قابل مشاهده بود اندازه ساک 7mmولی کیسه زرده وقطب جنینی مشاهده نشد بهم گفتن جنین کوچک بوده و دارو اثر نکرده دوهفته صبر کنم ودوباره مصرف کنم داخل واژن. زیره شکمم درد دارم 8 روز از مصرف اولین دوز دارو میگذره میخاستم شما راهنمایی کنین چکار باید بکنم واینکه با مصرف دوباره جنین سقط میشه. تاریخ اولین روز از آخرین پریودم 15شهریوره
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- علت لکه بینی ده روزقبل ازپریودی
سلام.من تقریبایکسال و نیمه هرماه قبل از قاعدگی چندروزلکه بینی دارم.بعدازمصرف دارد دکتر گفت پولیپه .پولیپ راهم برداشتم الان دکترمیگه جای بخیه ای سزارین ۴سال پیش نازک شده از داخل وعلت آینه.باید دوباره عمل کنی.بنظرتون چکار کنم.
- لاپاروسکپی
باسلام لطفا این سونوگرافی رو تفسیر بفرمایید ،یک توده کیستیک حاوی ذرات و سپتومهای اکوژن به ابعاد ۷۰ در ۷۱ میلیمتر منطبق بر فضای کولدوساک خلفی دیده شد( بسیار سپاس گزار م لطفا در صورتیکه مقدوراست سریع جواب بدهید


