سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم
- زنان زایمان
سلام من ۲۱ یک روزه سزارین کردم خونریزی امتموم شده ولی الان ترشحات زرد رنگ دارم میخاسمببینم نشونه عفونت؟ چون دو روزی هس درد مقعد و درد زیر شکم دارم .
- سلاموقت بخیر. کرم مترونیدازول در چهار شب استفاده کردم. در شب پنجم که عادت شدم ارش دیگه استفاده نکردم. و تا الان که به مدت دو شبه دارم ارش استفاده می کنم ایا باید پنج شبه دیگه ادامه بدم یا نمی خواد. و شوال دیگه اینکه طی این دو شب بعد استفاده از این پماد ترشح قهوه ایی تیره ازم خارج میشه. دوره درمان رو ادامه بدم یا خیر.
- ….
سلام. من راجب بیماری مقاربتی از مقعد پرسیده بودم و شما گفته بودید همه این امکانات تا حدی وجود دارد. من الان انقد بابت این موضوع ناراحت و نگرانم که نمیدونم باید چیکار کنم من نمیخوام اگه بیماری دارم به همسرم بدم. خیلی نگرانم توروخدا راهنماییم کنید
- جراحی زیبایی واژن
سلام خانم دکتر..میخواستم راحی زیبای واژن انجام بدم منشی تون گفت تو بیمارستان گلسار انجام میدید...ولی من نمیخوام کسی بفهمه از جراحیم حتی همسرم ایا امکانش هست
- بیماری اندومتریوز
سلام وقت بخیر با وجود مصرف قرص استرادیول خونریزی ام شدید شده علت چیست؟
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری۲۴*۲۲میلی که دارای یک کانون اکوژن جداری کوچک به اندازه ی تقریبی۳.۸میلی متردرتخمدان راست دارم برخورداراست برام توضیح میبینم ممنون
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی بنده سرکلاژ شکمی انجام دادم آیا در دوران بارداری نیاز هست از پساری هم با وجود سرکلاژ شکمی استفاده بشه؟
- واژن
سلام ازچه کرمی برای روشن شدن واژن استفاده کنم که دائمی باشه
- ایجاد پولیپ
من چند ماه پیش پولیپم رو که باعث خون ریزی های پیاپی می شد عمل کردم یه مدت خوب بودم الان دوباره باز خون ریزی دارم می خوام بدونم آیا امکان ایجاد یا ساخته شدن پولیپ در رحم هست یا نه؟؟؟؟؟
- زنان وزایمان
معنی این عبارت چیست.برشهایی ازمقاطع پولیپی باپوشش سیلندریک وکانونهای متاپلازی اسکواموس باکوریون فیبروزی حاوی مقاطع غددآندوسرویکال مشهود است
- درد معقد در پریودی
باسلام خدمت شما خواستم بپرسم چرا درهنگام پریودی مقعدم تیرمیکشه ب طوری ک قابل تحمل نیست برام ناگفته نماند ک ی سال ک جراحی کیست فیبروم انجام دادم ودرجواب پاتولوزیم اومده ک کیستم اندومتریوز نبوده ولی همچنان درزمان پریودی خیلی درددارم ؟؟
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید خانمی هسم ۳۰ساله ۹ماه زایمان سزارین کردم.و ۶ماهی میش ک پریود میشم ولی تقرییا دوسه ماه ک توی ماه دوبار پریود میشم سونو واژینال دادم البته اون موقع ک سونورو دادم پریودبودم و گفتن پلیپ رحمی یاclotب اندازه یکونیم سانت .دکتر زنانم گفت یبارم توی پاکی سونو بده اگ پلیپ باشه میزاریم ب اندازه ۲سانت برسه بعد باید کورتاژ بشی .میخاسم بپرسم اگ واقعا پلیپ باشه درمان دارویی نداره اصلا حتما باید کورتاژ بشه ؟ممنونم ازتون
- چکاپ زنان
سلام .من از آبان ماه بخاطر کنسر سینه قرص تاموکسیفن می خورم .سوالی که دارم اینه که چند ماه بعد از مصرف قرص باید سونوگرافی واژن انجام بدم برای اندازه گیری اندومتر؟
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- تداخل دارویی
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم استفاده همزمان امپول دیفرلین و قرص وروژست تداخلی ایجاد میکند؟ برای بیماری اندومتریوز
- فیبروم
سلام من ۴۳ سال دارم و سه تا زایمان داشتم الان کیست وفیبروم دارم که کیست با دارو درمان شده و فیبروم هنوز هست . در دوره ی پریود بسیار خونریزی و لخته دارم نمیخوام جراحی کنم و رحمم رو دربیارم پزشک برام آمپول دکاپیتل ۳تا هر ۲۸ روز یکبار تجویز کرده ولی گفتن که با این آمپولها یائسه میشی . آیا راه حلی برای درمان هست بدون برداشتن رحم و یائسه شدن؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟


