Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومترضخیم وهتروژن
ضخامت اندومتر 30 میلیمتر و هتروژن میباشد یعنی چه ؟
- سلام خسته نباشید من بعدازچهرسال الان قسمت راست بخیه سزارینم درد میکنخ میخواستم علتشو بدونم
- بیماری زنانه
علت دردامدن مقعد در پریدی ودرمدفوع کردن
- توده اکوزن
باسلام وخسته نباشید:من به علت لکه بینی هاوخونریزی زیاد درفواصل پریودی به پزشک مراجعه کردم وپس ازانجام سونووازن مشخص شددرسانترناحیه سرویکس توده اکوزن به ابعاد18در13وجودداردکه حاوی نواحی اکوفری بوده ومیتواند ناشی ازهایپرپلازی فوکال ویا توده های اندومتریال این ناحیه باشد وپزشک بنده فرموده باید جراحی بشوم اکنون نظر شماراهم خواهانم؟وبنده40ساله ودارای یک فرزند هستم ودیگرقصدبچه دارشدن ندارم ممنون میشم ازراهنماییتون؟
- دردداشتن بعدازسزارین
سلام بچه اولمه شش ماه ازسزارینم میگذره هنوزدرددارم ولی فقط سمت چپم درددارم بالاترازبخیهاایاطبیعیه
- حاملگی سن بالا
سلام خانم دکتر ۴۳ سالمه آزمایش انجام دادم سطح اف اس اچ من پایین ۰۶۵ هست .تست حاملگی هم مثبت هست و بتا ۱۰۰۰ هست میخواستم ببینم وضعیتم چطوریه
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- ورم قوزک پا پس از کورتاژ
سلام وقت بخیر مدت چهار روز هست کورتاژ کرده ام و کپسول داکسی سایکلون ، آمپول آنوکسان ، قرص آهن و مفنامیک اسید مصرف میکنم.امروز متوجه ورم در قوزک پاهام شدم خیلی نگرانم و فعلا به دکترم دسترسی ندارم علت چی میتونه باشه؟
- کیست تخمدان
سلام. من شش هفت ماهه که شکمم بزرگ شده و فکر میکردم از چاقی هست. اما حالا که احساس کردم غیر طبیعی هست سونوگرافی رفتم و دیدم یک کیست بزرگ ۳۰ سانتی تو شکمم هست که احتمالا از تخمدان راست هست. دکتر سونوگراف گفت سیستیک مولتی لوکوله است. میحواستم بدونم خطرناکه؟ درمان میشه یا چه عواقبی برام داره؟
- فیبروم
رحم با ابعاد ۵/۲×۷/۴×۹/۶ ضخامت آندومتر ۴/۱ و فیبروم انترمورال به قطر ۴/۹ در فونداسیون رحم میباشد. آیا نیاز به جراحی دارد ؟
- لکه بینی دارم ۴۴سالمه دوتا سزارین داشتم ی سقد
من زخامت رحمم ۱۶ میل اضافه داره لکه بینی دارم کمروشکمم سمت راست درد داره فا صله بین پریدیم کم شده پاپاسمیرم سالم بود دکتربرام نمونه ورداری ازداخل رحم نوش انجام ندادم ترسیدم دارم داروعطاری مصرف میکنم
- توده اکوژن به ابعاد7*12 میلی متر در انتهای راست اندومتر
سلام و عرض ادب من سال 91 مبتلا به کنسر سینه شدم ودر این ده سال هیچ مشکلی نداشتم و شبی یک عدد تاموکسی فن 20 استفاده می کردم تا این که دکتر تاموکسی فن را یک شبه برام قطع کرد و گفت ده سال کافیه برای خوردن تاموکسی فن حالا بعد از دو ماه رفتم آزمایش دادم دقیقا شش روز بعد از پاک شدن از پریودی و تو سو نو گرافی رحم مخاط اندومتر 12 میلی متر و در انتهای راست اندومتر یک توده اکوژن به ابعاد 7*12 دیده شده که می تواند مطرح کننده ی پولیپ باشد آیا میتونه مشکل ساز بشه به نظر شما اگر کل رحم را بردارم بهتر نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- یاسعگی
سلام همسرم دچار dvt تحتانی پای چپ از نوع ژنتیکی بعلت کمبود انزیم کبدی پروتیینsمیباشد و بعد از 28سال مصرف وارفارین با تجویز پزشک قلب اپیکسابان جایگزین شد حالیه بعلت خشکی شدید واژن و گاهای اوقات لکه خون دچار مشکل شده و بعضی از پزشکان تجویز استروژن یا پروژسترون روبه خاطر تشدید ترمبوز نمی پذیرن و بعضی دیگر میگن مشکلی نیست خانم دکتر در این خصوص میتوان استفاده داشته باشن یا دارویی دیگه ای کمک کننده میباش سن بیمار60
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشین من کیست تخمدان راست دارم ۵۳٫۵۰بوده دوباره رفتم دکتر ۶۱٫۵۸شده
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره


