Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری دوقلو
سلام وقت بخیر من میخواستم این موه قرص بخورم برای دوقلو باردار شدن بعد به بچه ی ۸ ماهه ام شیر میدم مشکلی نداره قرص مصرف کنم برا بچه ام ضرری نداره؟
- کلسیفیه رحم
سلام وقت بخیر خانمی ۳۰ ساله هستم در سونوگرافی من ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر هست و اکوی غیر یکنواخت...دو کانون کلسیفیه هم در دیواره خلفی دیده شده....آیا خطرناکه و نوعی سرطان به حساب میاد؟؟؟؟
- مصرف قرص های ضد بارداری
۵سلام وقت بخیر ۵سال است قرص مارولین مصرف میکنم.چون دکتر گفتن اگه مشکلی ندارم فقط پنج سال میتونم از این روش برای جلوگیری استفاده کنم.اگه بخواهم ادتمه بدم مصرفش رو آیا مشکلی پیش میاد.درصورت وقفه یکساله میتونم مجدد شروع کنم مصرفش رو؟ روشهای جایگزین به جز کاندوم چه مواروی رو پیشنهاد می دهید؟ ممنونم
- باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
- بلوغ زودرس
سلام دختر من کلاس چهارمه و پریود شده بعدن مراجعه ب پزشک ایشون آمپول دیفرلین تجویز کردند ک قاعدگی برای مدتی عقب بیفته خواستم ببینم برای بارداری در اینده این امپول مشکل ساز نمیشه؟ ایا این امپول عوارض داره و عوارض چیه؟؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید مثل همیشه ممنون از لطف شما
- خونریزی
سلام ، من ۲۰ روزه لک بینی و خونریزی بصورت نوسانی دارم ، ینی وقتی استراحت میکنم لک بینیه ، فعالیت های بدنی باعث خونریزی میشه ، دکتر بهم پروژسترون و اگناگول داده ، سوالم اینه چون من خونریزیم نوسان داره ینی گاهی لک بینیه گاهی خونریزی ،مشکلی نداره ک این دارو هارو مصرف کنم؟
- کیست تخمدان
سلام، مادرم69سالشونه، سونودادن، تخمدان راست کیست به دیامترmm43*59بادوسپتوم ظریف وتخمدان چپ هم کیست به قطر32mmداره،خطرناکه؟ بایدجراحی بشه؟
- سزارین
جای عمل بعد چهارسال خییلی درد میکنه
- بکارت
سلام ببخشید من مدتی پیش ی رابطه داشتم ک فقط ی بار دخول انجام شد ولی ب شدت بود ک دودقیقه خونریزی داشتم وقتی دقت کردم متوجه شدم پایین واژنم یکم پاره شده میخاستم بدونم ممکنه اون فشار فقط ب پایین واژن اسیب رسونده باشه و پردم سالم باشه یان
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده
- عقب انداختن پریودی
سلام من دخترم و۲۰ سالمه و پریودی دقیق داشتم ۲۷ الی ۲۸ روزه اینبار ۳۷ روزه که پریود نشدم باید چیکار کنم؟ آزمایش هورمون و تیروئید هم دادم و مشکلی نداشتم
- پرولاکتین بالا
سلام برای پرولاکتین بالا دکتر قرص کابرگولین داده نصف قرص در هفته .نصف دیگر همان قرص را میشه برای هفته بعد نگه داشت
- دلیل لکه بینی قبل از پریود
سلام. مجردم. چند سال هست ۳ یا۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای دارم. تازگی سونو دادم نتیجه کوچک بودن تخمدانها بود. دکتر ۳۰ تا دیدروژسترون تجویز کرد. از روز ۸ پریود تا ۱۵. نظر شما هم همینه؟
- لاغری در دوران شیردهی
سلام خسته نباشید خانومی ۳۰ ساله هستم یه دختر یه ساله ونیم دارم وزنم خیلی کم شده ایا قرصی برای چاقی در دوران شیردهی هست با تشکر
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- آی وی اف
سلام من کاندیدای آی وی اف هستم ..دکترم بهم ال دی دادن ازسومم استفاده کنم ولی ازچهاردهمم خونریزی افتادم
- موتا
سلام خسته نباشید ببخشید میشه قرص موتا را همزمان با قرص سیبل مصرف کرد
- ضایعه سالید
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام می خواستم بدونم قرص دوفاستون رو میشه بعد از ۸ روز قطع کرد یا باید حتما ۱۰ روز مصرف بشه؟
- اسکارسزارین نیچ
سلام من ده ساله پیش سزارین شدم وبچم بدنیا اومد .چند ماهه پیش بعد از پریود چند روزی لکه بینی داشتم .دکتر رفتم سونو وآزمایش خون دادم .درجواب سونو (یک کانون کیستیک به ابعاد ۵ و۶/۵ میلی متر در محل اسکارسزارین نیچ روئت شد) مشخص شده.دکتر بمن قرص ال دی دادگستری شش ماه بخور.سونورو به دکتر دیگه ای هم نشون دادم گفت اگه دیگه لکه بینی نداری نخور ال دی رو، گاهی خودش خوب میشه ؛ دکتر نظر شماچیه؟ من داخل شکم همش احساس نفخ مانند دارم هرچند لکه بینی ندارم..


