Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدن
سلام من به خاطر جوشام تقریبا یک ماه دارم از قرص نورم اسکین مصرف میکنم بعد این ماه پریود نشدم چیکار کنم ؟
- تداخل دارویی
با سلام خانم دکتر- پردنیزولون 25 دوهفته مصرف کردم.با چه فاصله ای میتوانم واکسن انفلوانزا تزریق کنم. چون داروخانه چی گفت پردنیزولون اثرواکسن رو کم میکنه. ومن قصد حامله شدن دارم خواستم بپرسم چقدر با واکسن انفلونزا فاصله بدهم تا اثر واکسن کم نشه وکامل باشه؟ با سپاس فراوان
- انسداد لوله رحمی
سلام خسته نباشید.سوالم در مورد عکس رنگی رحم هستش.من لاپارسکوپی کنم یا ivf در رادیوگرافی ساده در استخوانها ونسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب چپ قرار گرفته.اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فراگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر و بصورت faint حاجب شده و spillage خوبی ندارند. احتمال انسداد دوطرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد.
- دکتر شرف الدین بهترین دکتر در استان گیلانه.باسواد ومهربان.باحوصله و خیلی ازصفاتهای خوب رودارند
- مصرف قرص سیبل رو در دومین پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم
سلام خسته نباشید من 17 سالمه و ماه پیش بعلت عقب افتادن پریودی به پزشک مراجعهخ کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم ومقداری هم پلی کیستیکه و برام سیبل تجویز کردن گفتن که تا سه ماه باید مصرف کنم امپول پروزسترون تزیق کردم و هفته بعد پریود شدم دکتر گفتن که از روز سوم سیبل رو شروع کنم مصرف کردم و این ماه هم دقیقا سر وقت پریود شدم ولی هنوز از قرصای ورق اولم مونده یعنی قرص سیبل رو در دومین دوره پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم یا بزارم بعد از اتمام پریودی مصرف کنم هنوز هم از قرص های ورق اولم 2 تا باقی مونده
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشد من خانم ۲۴ ساله هستم خودم سالمم ولی همسرم مشکل ناباروری دارد ایشون بیضه سمت چپ شون رو جراحی کردن و۴ مرحله شیمی درمانی شدن من دو بار ای وی اف انجام دادم و متسفانه منفی در اومد الان میخواهیم از جنین اهدایی استفاده کنم میخواستم شما لطف کنین مارا رهنمایی کنین ما چیکار کنیم از کجا شروع کنیم
- سللاممن الان دوماه پاکی ندارم و مدام خونریزی دارم ماه گذشته بیست تا جستران خوردم الانم با ترانسید قطعش می کنم تا قرص قطع میکنم دوباره شروه میشه ۴۴سالگ
میشه لطف کنید
- مهم خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من ۴ ماه و ۲۴ روزه زایمان کردم سزارین ولی بعد سزارین تا ۴۰ روز خونریزی داشتم اولش زیاد ۱۵ روز اخر خیلی کم ولی تا الان پریود نشدم عادی هس یا ن؟؟؟ میترسم حامله بشم بی بی چک زدم دو بار منفی شده خیلی میترسم جلوگیری طبیعی میکنم لطفا ب چنتا سوالاتم پاسخ بدین 1عادی هست یا ن ؟ 2 ایا اگر ال دی بخورم پریود میشم تا چند روز بخورم اگر میشم ؟ 3 به پزشک مراجعه کنم تا کی ممکنه پریود نشم؟
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- انتقال جنین روز ۱۱
سلام.روز ۱۱ انتقال جنین هستم.گاهی خیلی خفیف دل درد و کمر درد داشتم.سینه هام درد میکنه و زیر دلم سفت شده. اینا نشونه خوبی هستن،؟؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹سالمه و خیلی استرس دارم من زیر گردن دور ناف و کل سینه موهای ضخیم و مشکی بلند دارم و مادرمم مثل من هست و پریودام کاملا منظمه خواستم بپرسم ممکنه این موها به خاطر مشکل هور مونی نباشه و ژنتیکی باشه ؟سپاس
- سلام وقت بخیر مقدار اندکی مایع در فضای کول دو ساک خلفی در سونوگرافی مشخص شد من درد زیر شکم وتکرر ادارار وسوزش دارم که دکتر انتی بیوتیک داد میشه منو راهنمایی کنید این مایع خطرناکه؟؟
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با قرص ال دی از قرص های لاغری هم مصرف کنم تاثیری روی عملکرد قرص ال دی نداره .میتونم از قرص های لاغری هم استفاده کنم یا نه ممنون.
- amh
سلام.ایاممکندارهتخمدانهابزرگو fshوLHوپرولاکتیننرمالباشهومقدار amhدرروزسوم پریودکمترازیکباشه
- اولین عادت ماهیانه
با سلام ، در مورد اولين عادت ماهيانه در دخترها،آيا رژيم غذايي و يا ويتامين خاصي توصيه مي شود؟ اولين بار معمولا چند روز ادامه پيدا مي كند و آيا در ماههاي اول اي پريود منظم است يا خير؟ ممنون از راهنمايي شما
- عمومی
سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و وقتی پریود میشم هیچ وقت درد نداشتم ممکنه خطر ناک باشه ؟
- عفونت ادراری
سلام وقتتون بخير من دوروزه دچار سوزش شديد در ناحيه مجاري اداري شدم پارسال موقع حاملگيم هم اين جوري شده بودم آزمايش دادم گفتن عفونت ادراري دارم يه دوره قرص سفكسيم استفاده كردم الان باز همون جوري شدم رفتم دكتر بهم قرص سيپروفلوكسين داد مت بچم چهار ماهش هست و از شير خودم ميخوره ميترسم قرص رو بخورم نميدونم چيكار كنم


