Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل؟
با سلام.بنده زخامت رحم داشتم بعد از انجام دادن کورتاژ تشخیصی پزشک معالجم سه عدد آمپول واریو پپتیل برام تجویز کردند که ماهی یکی بزنم ولی متاسفانه بنده دوز دومش رو هم زدم هنوز لکه می بینم😭 چیکار کنم؟
- اچ ای وی
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی ایدز منتقل میشه؟یا اسپرم روی دست بریزه کاملا امکان انتقال ایدز وجود داره؟
- پاپ اسمیر
- پولیپ رحم
آیا قرص دوفاستون برای حذف و از بین بردن پولیپ داخل رحم موثر است
- تاخیر در پریود با قرص دفاستون
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- عفونت واژن
سلام من مدت شاید سه ماه باشه دچار عفونت واژن شدم قبلا هم عفونت داشتم ولی قرص خوردم بهتر شدم ولی این مدت عفونتم بصورت ترشحات سفید و پنیری شکل بوده و بوی خیلی بدی میده و البته بدون خارش و سوزش هست
- جواب سنو رو میشه ببینید چیکار کنیم
رحم دارای ابعاد ۴۵*۹۸ضخامت اندومتر ۱۰.و ابعاد تخمدان راست ۲۷*۳۵وحاوی یک فولیکول ۲۴م م م است تصویر یک کیست اکو فریبه دیامتر ۳۵م م در تخمدان چپ دیده میشود . بافت تخمدانی بصورت rimدر اطراف آن گرفته است . میشه بگید چیکار کنم جوابش چیه
- عکس رنگی
سلام من روز ۱۰ پریود عکس رنگی دادم یکی از لوله بسته بود باز کردن ولی الان ۸ روزع لکه بینی دارم و تموم نمیشه خسته شدم ایا خطرناگه باید معاینه بشم؟
- کیست سینه
سلام من سونو دادم گفته توی سینه راست کیست به ابعاد mm21*32 در ساعت نه کیستهای پراکنده به دیامتر حداکثرmm 5_6 در پستانها مشاهده شد که بعضی از آنها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی هستند میخواستم بدونم این یعنی سرطان؟؟
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- پرده
سلام من می خوام ازدواج کنم می خوام بدونم من قبلا خود ارضای می کردن پردم از بین رفته ایا؟ ایا در از مایش معلوم میشه با خود ارضای رفته؟
- علت لاغری
سلام وقت بخیر آیا تنبلی تخمدان و ادنوم هیپوفیز و بالا پایین شدن پرولاکتین میتواند باعث لاغری شود؟ بخصوص تنبلی تخمدان؟؟من خانومی ۲۳ ساله با وزن ۴۱ هستم.
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- شیاف مترونیدازل
سلام شیاف مترونیدازل استفاده میکردم روزهفتم مصرف پریود شدم حالا باید چیکار کنم منتظر شم تا پریودم تموم بشه ادامشو مصرف کنم یا بیخیال بشم؟ ممنون
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- سلام وقتتون بخیر انتقال جنین روز۲۳سیکل چقدرشانس موفقیت دارد؟
من pgdسلامت انجام دادم روز چهارشنبه هفته بعدی روز۲۳سیکلم هست انتقال دارم درضمن آمپول واریوپیپتیل هم زدم فقط نگرانیم از اینکه ۷ روز به پریودی بعدیم مونده خیلی نگرانم استرس دا رم نظرشما خانم دکتر چیست ؟ممنون میشم راههنماییم کنیدباتشک
- درد ناحیه شکمدر سمت چپ
سال ۸۴سزارین کردم..وحالا رد بخیه هام سمت چپم خیلی درد میکنه...علتش چیه؟
- آمپول کارما
سلام بچه خوبین یه سوال داشتم
من دکتر بهم آمپول هورمونی karema داده از روز دوم پریود روزی یکی بزنم تا روز ۹ ولی الان کربلام پریود شدم آمپولمم نیاوردم ولی برسم تهران میشه روز سومم اشکال داره از روز سوم بزنم؟


