Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون ریزی
سلام من از پارسال تا حالا پریودی های نامنظم دارم وقتی سنو دادم رحمم بزرگ شده بود که با دارو کنترل نشد کورتاژ کردم یه ماه بعد کورتاژ هم همینجور بودم که مدروکسی خوردم به صورت دورهی پنج ماه دیگه پریود نشدم باز دارو بهم داد که پریود بشم بعد نمونه انجام دادم که گفتن خوش خیم الان برام قرص سیبل نوشتن بسته اول به دومین قرص سفید که رسیدم پریود شدم دیگه تا بسته دوم شروع کردم ولی همچنان خون ریزی دارم بیست و یک روزه که خون ریزی دارم لطفا راهنمایم کنین
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- سقط بقایای جنین
یک هفته پیش سقط کردم اولین دوره بود که پریود نشدم با سایتو تک سقط کردم درد زیاد داشتم سونو بقایای ۴۰در۲۰میلی رانشان داد سه روز اس از قرص متیل استفاده میکنم و خونریزی خیلی کمی دارم ودرد زیاد با مسکن آروم میشم آیا نیاز حتمی به کورتاژ دارم دکتر گفت کورتاژ من دارو خواستم و قرص متیل برام نوشتن
- کیست رحم
با سلام اگر دختر خانمی که باکره هستند داهل رحم کیست داشته باشد امکان اینکه همراه با افتادن کیست پرده بکارتشون پاره شود هست؟
- زنان
سلام. من ۳ روز شده زیر شکمم مثله نبض میزنه نمیدونم از رحمم هست یا نه. فقط یکسره هست قطع نمیشه و حتی یوقتایی از شدتش نمیتونم بخوابم. و سروصدا هم میکنه اون قسمت شکمم. با اینکه اقدام برا بارداری هم نداشتیم و حتی مطمئن هم هستیم و مراقب بودیم که نشه. ولی بازم میگم نکنه بالاخره دست خودمون نبوده یجوری شده باشه با اینکه خیلی مراقب بودیم. حتی یه بار در حال غذا خوردن یه چند قاشقی که با اشتها میخوردم بدون دلیل یهو تهوع بهم دست داد. و دیگه تا الان اونجوری نشدم. در ضمن من سنگ صفرا هم داشتم و همیشه موقع دردهام تهوع داشتم نه اینجوری مثله الان. خلاصه خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟! نیاز به بی بی چک هم هست انجام بدم خیلی میترسم از مثبت بودنش؟
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- قاعدگی
سلام من قرص دوفامد 10دکتر بهم داده بوده روزی یک عدد تا ده روز الان بعداز. خوردن شش عدد آن خونریزی ودرد دل پیدا کردم آیا قرص رو ادامه بدم یا نه؟
- درمان سقط مکرر
باسلام خانوم دکتر بزرگوار، من ۲ تا سقط داشتم که درهردو بادارو باردارشدم اما در۶ هفته رشدقطع شد و یکی بارداری پوچ بود همه آزمایش های ژنتیک وخون خودم و همسرم سالم ، چه راهی برای من وجود داره که بارداری سلامتی داشته باشم ؟🙏🙏
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا نخ سرکلاژ شکمی داخل رحم جوش میخوره یا همیشه یه جیز اضافی داخل بدن تا درش بیارن
- علل
سلام خسته نباشید بعد از سه روز از مصرف یدونه قرص اووسیز ۰/۷۵ شکم درد و خیییلی کم حس حالت تهوع و بیشتر شکم درد طبیعی؟ البته پریود نشدم و درد شکم حالت درد پریودی
- داروی دزوسپتیو
میگرن دارم ودکتر برای از بین بردن کیس تخمدان این دارو را به من داده چیکار کنم ممنون
- سلام خانم دکتر من 7تیرپارسال عمل فتق کردم الان میشه بارداربشم مشکلی نیس عودنمیکنه باتشکر
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- نازایی
۳۰سالمه وبعداز۱۴روز ivfبی بی چک زدم منفی شد آیا امیدی هست لطفا جواب بدین
- مریض
سلام من دختری ۱۸ساله هستم الانم تو عقدم و قرص ال دی استفاده میکنم دو روز قرص نخوردم و الان خونریزی دارم دوباره قرص را شروع کردم بازم خونزیزی دارم باید چیکار کنم . بعد این مورد قرص ضرری ک ندارد
- وستیبولار پاپیلوماتوز یا زگیل تناسلی
سلام دکتر
دختری هستم ۱۷ ساله
چند وقتیه متوجه شدم تو ناحیه داخلی لبه واژنم پرز هایی وجود داره نمیدونم زیگیله یا پاپیلوماتوز
هیچگونه رابطه جنسی نداشتم و املاسیون و لیزر هم انجام ندادم باکره هم هستم
تو یه لابیا یه برزه تو لابیای دیگه چتد پرز ک با دست از هم جدا میشن
لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم - سقط مکرر
سلام خسته نباشید من تنبلی دارم تو این یک سال باخوردن متفورمین دوبار باردار شدم هر دو بار سقط شد از همون اول لکه بینی داشتم خودم و شوهرم تمام ازمایش های ژنتیک و انجام دادیم مشکلی نبود من فقط خونم لخته بود که دکتر گفت درصدش کمه به خاطر این نبوده عکس رنگی انجام دادم یکی از لوله ها نوشته مختصر چسبندگی گفتن باید لاپاروسکوپی کنی ولی دکترم معاینه ام کرد گفت عفونت داری شاید چسبندگی هم به خاطر عفونت دارو داد و گفت اقدام کن از اون موقع چهار ماه میگذره هنوز باردار نشدم نظر شما چیه باید لاپاروسکوپی کنم
- سلام من۳تا سزارین داشتم اخرینش ۷سال پیش بود به دلایلی میخواهم بازهم باردار شوم ایا امکانش هست
- الرژی در پریودی
سلام وقت بخیر
من الرژی دارم عطسه و ابریزش ک تا خدودی با قرص کنترل شده.
مشکل من اینه ک یکساعت بعد ازشروع پریودم این علائم ب حدی شدید میشه ک صورت من از شدت عطسه و ابریزش ورم میکنه و اینقد از دستمال استفاده میکنم صورتم زخم میشه و با هیچ قرصی هم خوبنمیشه تا ۲ ۳ ساعت ادامه داره و بعد علائم قطع میشه.میخوام بدونم چ ازمایشی بایذ بدم ک بدونم ایا تغییرات هورمونیه شذید باعث این اتفاق هست یا خیر؟ - چرا پریود نشدم؟
سلام ببخشید من ۶روزه پریود نشدم احتمال داره که باردار باشم ؟! چون همیشه اگه دیر میشد۲روز عقب میوفتاد و برای سقط چه کاری انجام بدم


