Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص ld
من ۲هفته پیش سقط داشتم بعد ۲هفته قرص ldخوردم ولی خونریزی قطع نشده
- سلام ،من بیست روزه پزیودم قطع نمیشه البته خونریزی خفیف دارم سونو دادم گفت رحمت پاکه،ترنسیدومفنامیک اسید دکتر تجویز کرد خوردم قطع نشد ۴۳ سال دارم
پریودی بیست روز بامفنامسک امیدوارم ترشید قطع نشد سونو رحم همه چیش طبیعی پاک ۴۳ سالمه
- آیا نیاز به عمل کورتاژ هست
با سلام از شش مهر تا بیست و پنج مهر خونریزی پریودی قطع نشده با انجام سونو گرافی واژینال آندومتر 21mmگزارش شده آیا نیاز به انجام کورتاژ هست؟
- زایم
چهارهفته زایمان کردم بعد از زایمان سزارین سوزش واژن پیداکردم.تونزدیکی هم واژنم بدجورمیسوزه.ممکنه ازسوندادرارباشه یاعفونته.دردشکمم خوب نشده احساس کوفتگی دارم
- نامنظم بودن پریودی
من در ماه فقط ۴تا۷روز پاک هستم ۱۲روز کامل خونربزی دارم وبعد از آن هر روز لکه بینی دارم بطوری که هر روز باید از پد بهداشتی استفاده کنم قرص مدروکسی پروژسترن هم ۳دوره استفاده کردم فایده ای نداشت لطفا راهنمایی کنید
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من 18سالم هست و مجرد هستم امروز در روز اول پریودیم تیکه های مثل گوشت دیدم ترسیدم خواستم بدونم که اینها چی هستند
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- کیست سپتای تخمدان
من ۱۴ سالمه و یک کیست سپتا با حجم ۱۰۰ سی سی و ۶۵*۵۴*۵۳ م م دارم بنظر شما خطرناکه؟
- دردپریودی
سلام سه روزه پریود شدم کمر درد دارم به حدی دردم زیاده پای چپم نمیتونم زمین بزارم آیا احتاج هست به دکترمراجعه کنم سه ماه اینجوری شدم نمیتونم یک قدم بردارم
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- عمل کورتاژ
.من سه ماه قبل کورتاژشدم روزبه روز بدنم ورم می کنه چیکار کنم ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- پردت ارتجاعی در زایمان طبیعی
وقتی پرده ارتجاعی هس چجوری بازمیشه برای زایمان نگرانم که بازنشه
- عفونت
من دو روزه برا عفونت از پماد کلیندمایسین استفاده میکنم که پریود شدم آیا ادامه بدم یا قطع کنم استفاده از دارو را
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- کیست تخمدان
سلام. من شش هفت ماهه که شکمم بزرگ شده و فکر میکردم از چاقی هست. اما حالا که احساس کردم غیر طبیعی هست سونوگرافی رفتم و دیدم یک کیست بزرگ ۳۰ سانتی تو شکمم هست که احتمالا از تخمدان راست هست. دکتر سونوگراف گفت سیستیک مولتی لوکوله است. میحواستم بدونم خطرناکه؟ درمان میشه یا چه عواقبی برام داره؟
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- سقط
سلام خانم دکتر ،من حدود ۴۰ روز با قرص سایتوتک سقط انجام دادم در هفته پنجم بارداری بودم،الان خونریزیم بند نمیاد اخرین بار ک سونو دادم ۱ سانت بقای مونده تبدیل ب پولیپ شد ،ک بهم پشنهاد کورتاژ شده ولی نظر شما رو میخاستم بدونم


