Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اسپرم
سلام..وقت شما بخیر.. در بعضی از منابع اومده که اسپرم با توجه به کیفیت آن میتواند یا پنج روز زنده بماند و قابلیت باروری دارد.. ولی بعضی از منابع هم گفتند اسپرم تا پنج روز زنده میماند ولی این به معنای این نیست که تا پنچ روز قابلیت باروری دارد و تا سه روز قابلیت باروری دارد؟..کدوم یک از ادعا های گفته شده حقیقت دارد؟
- عفونت
سلام وقت بخير رفتم دكتر معاينه شدم گف ك بايد پماد واژينال استفاده كني، ولي همچنان ترشح سبز داشتم الانم ك چن روز ترشحم خيلي روان و شديد رنگش شيري رنگ و خيلي خيلي رفيق يعني بايد برم دكتر و معاينه بشم؟يا ميتونم قرص استفاده كنم و خوب بشه
- سلام دختر۱۳ساله ام کیست ۶۴میلیمتری داره به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟؟
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- قرص پیشگیری
با سلام و وقت بخیر وقتی اولین بسته قرص ضد بارداری و از روز اول پریود مصرف کنیم و بسته اول تمام شود، مجددا بسته دوم را نیز باید از اولین روز پریود شروع کنیم تا اثر ضد بارداری داشته باشد؟ چون من این کار را انجام دادم. میخواستم ببینم کارم درست بوده یا اشتباه؟ نگران شدم که مبادا کارم اشتباه بوده و باردار بشم. با تشکر
- بارداری
سن:26
وضعیت تاهل:متاهل
تعداد فرزند:1
پرسش:
باسلام به شما .من به جراح دندان پزشک مراجعه کردم وبعد مشخص شد که به علت شرایط موجود باید عمل جراحی دندان صورت بگیره .جراح دندانپزشک برام آموکسی سیلین 500و بروفن400بصورت هر 8ساعت یکبار تجویز کرد تا پس از کاهش عفونت عمل جراحی انجام بدن .میخواستم بدونم مصرف این دو دارو با توجه به اینکه در هفته22بارداری هستم مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه نگرانم با تشکر از شما.خیلی نگران مصرف بروفن هستم دندان دردم هم شدیده لطفا راهنماییم کنید - نامنظم بودن پریودی
سلام وقت بخیر من چند ماهی می شود زمان پریود شدن متغیر شده از ۱۷ هر ماه تغییر کرده به ۲۰ و ۲۴و بعد به ۲۷ و این ماه هم که ۳۰ شده و هنوز پریود نشدم. لطفا راهنمایی بفرمایید
- امپول دیفرلبن ۱۱
سلام من به علت فیبروم ومیوم امپول ۳ماهه دیفرلین روزدم وضعیتم خیلی بدترشد خونریزی شدیدترشددوز دوم پایان ابن ماه هست به مدت یک ماه هست که پریودم قطع نمیشه قبل اززدن امپول وضعیتم خیلی بهتربود به نظر شمادوز دوم تزریق بسه؟
- نازایی
سلام,من۵ساله اقدام ب بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم گفتن رحم دوشاخ داری,جواب آزمایشاتم نرمال هست ولی هرچی تلاش میکنم باردارنمیشم چندتادکتر رفتم میگن رحم دوشاخ باردار میشی ولی به سختی بعضیام میگن باردارنمیشی,نمیدونم چیکارکنم لطفا راهنماییم کنین.
- دردپهلوی راست وزیرشکم
سلام من۱۶مهرموعدپریودم بود ۱۶آبان باید پریودمیشدم ولی نشدم رابطه محافظت نشده ای هم نداشتم ازمهرماه سمت راستم پهلوم دردمیکنه وکمروشکم درددارم انگارکه همین الان میخوام پریودبشم،بعدصورت جوش زده ولی پریودنشدم پاهام دردمیکنن،دوروزه چای زنجبیل وتخم شویداستفاده کردم بلکه پریودبشم ولی اثرنداشت چیکارکنم،من۲۷سالمه و۳تابچه دارم،چیکارکنم زود پریودبشم.
- پولیپ
پولیپ با فیبرون چه تفاوتی داره . پولیپ ۴ سانتی نیاز به عمل داره
- تعیین جنسیت
سلام.براى تعيين جنسين فقط رژيم ميدين يا دارو هم هست؟
- سونوگرافی آنومالی ۱۸هفته
سلام در سونوگرافی من زده ناحیه کلسیفیه۵.۵میلیمتری درمجاورت معده به نظر درموقعیت ساب دیافراگم دیده شد
- درد سمت راست
سلام خانم دکترمن مجردم؟ من سمت راست شکمم درد میکرد رفتم دکتربرام سونوگرافی رحم و تخمدان نوشتن همه چیزنرمال بود بعدرفتم دکتر عمومی برام ازمایش خون و ادرارنوشتن توازمایش خونم هم خداروشکر همه چی طبیعی بود فقط گفتن ادرارت یکم غلیظه بهم انتی بیوتیکو قطره سنکل دادن گفتن عفونت کلیته که دردش به اونجاها میزنه ..داروهارو مصرف کردم بهترشدم ولی کامل خوب نشدم الانم تقریبا روزی یکی دوبار درد دارم درش کوتاهه و هر دفعه جاش فرق میکنه مثلا یه بار زیرقفسه سینم،یه بار بالای استخوان لگنم سمت راست،یه بار سمت تخمدان راستم...اینجوری ولی دردش شدید نیس میخواستم ازشما بپرسم شما میدونین مشکلم چیه؟ ممنون
- عمل فیبروم
سلام، من فیبروم ۲۰سانتی دارم.بعضی دکترا میگن لاپاراسکوپی ، بعضیا میگن چون بزرگ هس لاپاروسکوپی نمیشه باید جراحی کرد.نظر شما چیه ؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم حامله ام هم کمی عفونت واژینال دارم هم کمی سوزش ادرار پماد دالاواگ سی میتونم مصرف کنم؟
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- جلو افتادن تاریخ پربودی
سلام من 28 سالمه و مجردم حدودا سه یا جهار ماه میشه که عادادت ماهانه من جلو میاد یعنی هر ماه تقریبا سه یا چهار روز زود تر از تاریخ قبلی پریود میشم یک یادو روز قبل پریودی هم فقط صبح لکه قهوای میاد خیلی کم
- سلام من ماه پیش پنجم سقط داشتم ما هنوز پریود نشدماما الان پریود نش
- درد پریود
با سلام خانم دکتر من در هنگام پریود درد شدیدی دارم البته چهارروزش رویعنی در حد درد زایمان علت این درد چیه و چطوری میتونم کاهش بدم ممنون


