Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید تو هفته ۳۷ باردای هستم مجبور شدم برای نظافت خونه از مواد شویند مث جرمگیر و وایتکس استفاده کنم و تینر خطر تداره .یعنی مشکلی برای جنین پیش نیومده
- بارداری
سلام خوبین خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم البته دیری پیش دکتر رفتم دارو بهم مدروکسی پرسترون بیک دیگه همنام این باساشه داد الن مدروکسی تموم کردم بیبیچک زدم خطکمرنگ افتاده ایا امکان داره باردار باشم فقط تاغذا میخورم تهوع دارم وصبح تهوع
- ممکنه باردار باشم؟
سلام خسته نباشید.ممکن هست باردار باشم ولی پریود کامل هم بشم؟؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید. من ازدواج نکردم و با دوست پسرم ۳ ساله رابطه دارم. ۳ روزه که ازمایشم مثبت درومده و حدس میزنم ۲ ماهه بار دارم... متاسفانه جریانو به خوانواده هامون نمیتونیم بگیم و قصد سقطش رو داریم از طرفی هم ترس اینکه دیر بشه... چطور و چقدر هزینه داره که این کارو انجام بدیم؟
- نازایی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من 20 سالم هست الان حدودا 7 ماه ازدواج کردم ولی تا الان بچه نصیبمون نشد رفتم دکتر گفت عفونت ندارم و سونو گرفتم فولیکول هام یکی 14و دیگری 19 و قرص لتروزول و کلومیفن در روزهای چهارم دوره قاعدگیم میخورم وبعد روز 8.9.10 قاعدگیم آمپول hmgمیزنم وروز چهاردهم آمپول hcgزدم این دستور برای دوماه استفاده کردم ولی باردار نشدم؟ چی توصیه میکنی؟ ؟خانم دکتر
- توده اکوژن در تخمدان
توده درتخمدان چپ هست ودرحال حاضرباردارهستم وخونریزی نامنظم آیانیازب استراحت مطلق هست؟؟؟
- بارداری
سلام من باردارم وقراره دوهفته دیگه برای با سوم سزارین بشم دکترم اصرار داره که لوله بندی را انجام دهد چون بارداری بر ای بارچهارم خطرناک است وکلی بددهنی کرد،خداروشکر من توی این بار داری هیچ گونه مشکلی نداشتم ،خواستم نظرشمارودرمورد لوله بندی بپرسم ایا واقعا سزارین چهارم اینقدرخطرناک است که دکترم می گویید
- هزینه Pgd
سلام خانم دکتر عزیز هزینه ی Pgd تقریبا چه مبلغی میشه ؟ برای تعیین جنسیت میخوام
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر. ببخشید من هفته ی ۱۳ بارداری هستم و توی آزمایشم هموگلوبین خون ۱۴و نیم بود. برام روزی ۱ آسپرین 80 تجویز شده اما من میترسم مصرف کنم خواستم نظر شما رو بدونم ممنونم🙏
- آیا ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر من دو ماه اقدام کردم هر دوماه سر موعد پریود شدم ولی با مقدار کمتر وسه روز پاک میشم تکرر ادرار دارم گرسنه شدید وتعریق زیاد ودرد شکم ولی مداوم نیست این ماه دو روز بعد پاکی بی بی چک زدم منفی شد به نظر شما احتمال بارداری هست؟باید آزمایش خون بدم؟کی؟
- زایمان زودرس
سلام خسته نباشید من سابقه یک سقط ۵ هفته و زایمان زودرس هفته ۳۲ رو دارم در صورتی که هم سرکلاژ وازن بودم و هم پساری با این وجود هفته ۲۶ دهانه رحم باز شده بود که استراحت مطلق شدم ولی باز هم فایده نداشت من باید چیکار کنم ؟؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ۲۹ هفته هستم هر یکی دوساعت شکمم سفت میشه میگیره ..مخصوصا وقتی بخوام تکون بخورم یا بلند شم جا ب جا شم ... امروز تست ان اس تی دادم نرمال بود. و موقعه راه رفتن یکم بالای واژنم درد میکنه ..خواستم بدونم طبیعیه ؟ انقباض چطور باشه خطر ناکه و باید ان استی داد؟ البته دیروز و پریروز بخاطر یبوست شکمم کار نکرد هر ساعت چند بار شکمم سفت میشد و ول میکرد . اما امروز که شکمم کار کرد بهتر شدم
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- سلام ابا میشود با خوردن قرص استروژن و پروژسترون رحم کوچک را درمان کرد
- مصرف آسپرین
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری بر روی جنین تاثیر دارد؟ من به علت حاملگی پوچ سقط جنین داشتم که دکترم برای بارداری مجدد تجویز آسپرین در طول بارداری را داشتند. با تشکر
- بارداری@
سلام من تازه باردارم .قندخونم قبل بارداری ناشتا ۹۸ بود آیا خوردن کدوسبز رنده شده در ماست برای پایین آوردن قندم ضرر نداره روزانه یک وعده بخورم ممنون
- زونا و اقدام برای بارداری
سلام خانمی ۳۹ ساله هستم. متاسفانه بعد از تزریق واکسن کرونا به زونا مبتلا شده ام .الان از زونا سه هفته میگذرد که دردهایم نسبت به روزهای اول کاهش پیدا کرده ولی هنوز هست. میخواستم برای بارداری اقدام کنم که مبتلا به زونا شدم. چه زمانی میتوانم برای بارداری اقدام کنم و دوره درمان کامل چه مدت است؟ ممنونم از شما
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام توروخدا جواب منو بدید خانم دکتر.من با پسری که به اصطلاح نامزدم میشه مدتی هست که داریم آشنا میشیم بااطلاع خانواده ها و یه صیغه کوتاه خونده شده برامون.برای اینکه خلق و خوی همو بدونیم باهم زیاد رفت امد داریم اما دوروز پیش ازم خواست بغلم کنه و تو همین حین یه رابطه بدون دخول خواست یکم واژنم خیس شد و بعد یک ساعت ۴قرص ال دی و مجدد بعد ۲۴ ساعت ،۴قرص خوردم.خیلی میترسم چون ما ممکنه اصلا ازدواجمون قطعی نشه .باید چکارکنم؟
- کراتینه مو در اقدام به بارداری
سلام من دیروز موهامو کراتین کردم آیا اقدام برای بارداری مشکلی داره؟ یه پسر ۸سال دارم و ۴ماه پیش یه سقط داشتم در هفته نهم


