Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی طولانی مدت
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر منتخمدان پلیکیست دارم.وقرص سپیترون میخوردم برا۲ماه قرص رو گذاشتم کنار ولی پریود نشدم باز برا۱۰روز قرص سپیترون خوردم و ترکش کردم بعد۵روز پریود شدم اما درحدلکه بینی دکترم گف ک از روز سوم باز قرص سپیتردن بخورم. منم شروع کردم ب خوردن ولی بعد از خوردن قرص سپیترون خونریزیم بیشترشد وتاالان ک روز۱۲پریودیم هس تموم نشده البته خونریزم زیاد نیس خیلی کم بیشتر تو رحمم هس هنوزم دارم قرص سپیترون میخورم چیکارکنم خونریزیم قطع بشه ممنون
- کیست تخمدان
سلام سنو انجام دادم دیروز درتخمدان راست کیستی به ابعاد۲۴×۳۲دارم چیکارکنم؟
- ۳ سال پریود
سلام
بعد ۳ سال پریود خونریزی ادمه دارد ولی لحظه ای
- عفونت ادراری
سلام وقتتون بخير من دوروزه دچار سوزش شديد در ناحيه مجاري اداري شدم پارسال موقع حاملگيم هم اين جوري شده بودم آزمايش دادم گفتن عفونت ادراري دارم يه دوره قرص سفكسيم استفاده كردم الان باز همون جوري شدم رفتم دكتر بهم قرص سيپروفلوكسين داد مت بچم چهار ماهش هست و از شير خودم ميخوره ميترسم قرص رو بخورم نميدونم چيكار كنم
- وجود مایع مختصر در محل سزارین
- سلام وخسته نباشید خدمت شما خانم دکتر من ۳ساله زایملن کردم الان چند روزه جای بخیه دردمیکنه علتش چیه
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه چند روز طول میکشه تا خوب بهشه
- ابله مرغان
سلام خانم دکتر سنم ۴۰ هستش والان ۴روزه ابله مرغان گرفتم وامروز یک دفعه لکه بینی دارم انگار که میخوام پرویید بشم دلیلش چیه .مشکلی نداره چون ابله مرغان خیلی سنگین گرفتم خواهشا جواب بدهید در ضمن ایودی هم دارم
- حاملگی
سلام من نزدیگی داشتم و صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم پارسال هم همینطور ولی حامله نشدم ایا مشکل دارم در بارداری ممکنه حاملگی مشکل داشته باشم چیکار کنم خاهش میکنم راهنمایی کنید اگه مشکلی هست من بیام پیشتون
- ترشحات سبز رنگ
سلام
وقت به خیر.
خانم دکتر من مدتیه ترشحات سبز رنگ واژن دارم.
علائم دیگه هم درد اطراف واژن هست. زیر دلم هم کمی درد می کنه. قرص فلوکونازول 150 خوردم و مترونیدازول 500 خوردم خوب نشدم. حالا دارم کلیندامایسین 300 می خورم هر شش ساعت ولی بازم تا الان که دو روز می گذره هیچ بهبودی حاصل نشده. چون باکره هستم نمی تونم داخلی معاینه بشم. از نظر شما چیکار کنم؟ با وجود بکارت می تونم کشت ترشحات بدم؟ بکارتم اسیب نمی بینه؟ خیلی نگرانم که PID بشه - قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری قرص ال دی مصرف میکنم و میخواستم بدونم مصرف چای سبز روزی ۲لیوان تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره یا نه میتونم بخورم چای رو یا نه.ممنون.
- سلام خدا قوت دختری 36ساله دارم که دوکییست در رحم دیده شده به ابعاد 102سمت راست 40سمت چپ ایا بدون جراحی ااز بین میرود یعنی با دارو
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- سلام خانم دکتر من امروز چهارروزهست که انتقال جنین داشتم ساعت یازده ونیم صبح۲عدد قرص استرادیول۱میلی گرم خوردم باز اشتباهی ساعت یک ونیم عصر هم ۲عدد دیگر قرص استادیوم ۱میلی گرم خوردم استرس دارم واسم مشکلی پیش میا تورو خدا جوابمو بدین؟
- درد مقعددرزمان پریودی
سلام دختر من ۱۷سالشه درزمان پریودی مقعدش خیلی دردمیکنه طوری امونشو میبره جدیدا به جز پریودشم چند باری اینجوری شده ترخدام راهنمایی کنید
- درد مقعد در دوران پریود
سلام و وقت بخیر خانم دکتر. من مشکل درد در مقعد زمان پریود دارم و هنگام دفع این درد خیلی بیشتر هست ولی در مواقع معمولی قابل تحمله خیلی شدید نیست. یکمم درد زیر شکم دارم که نمیدونم به خاطر پریود هست یا نه. توی گوگل سرچ کردم و در مورد اندومتریوز خوندم و نگران شدم برای همین رفتم دکتر سونویواژینال انجام دادم و دکتر گفت نه من چیزی از اندومتریوز در داخل واژن و لوله ها نمیبینم ولی بیرون رحم و نمیتونم تشخیص بدم و فکر نمیکنم مشکلی داشته باشی.و دو ماه به من داروهای ضد بارداری تجویز کردند . چون ایران نیستم الان نمیدونم باید چیکار کنم. ایا باز از دکترم بخوام بیشتر بررسی کنند ؟ ایشون گفتند میتونی ام ار ای هم انجام بدی ولی الان توصیه نمیکنم . ولی این درده نگرانم کرده. البته من عفونت ادراری گرفته بودم که دارم داروی انتی بایوتیک مصرف میکنم و خون در ادرارم وجود داشت. هفته پیش که تست دادم باکتری ها کم شده بود اما همچنان خون مشاهده میشد به علت پریودم دکتر گفتن نمیتونن مجددا تست بگیرند و دو هفته بعد مراجعه کنم. و دکتر گفتند اگر دو هفته بعد این مشکل حل نشده باشه باید دنبال چیزهای دیگه بگردیم.راستش اون خون در ادرار و این درد مقعد و اینا همه منو نگران کرده. به نظرتون چیکار کنم؟ خیلی ممنون میشم اگر کمک کنید. ممنون از وقتی که میگذارید.
- هتروژن در حدود 14mm یعنی چی
اندومتر درسگمان فوقانی ضخیم وهتروژن درحدود14mmاندازه گیری شد
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟


