Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- قاعدگی
سلام خسته نباشید من ۲۱سالمه نامزدهستم ولی باکره. الان از پریود قبلیم ۴۱روز میگذره من باید ۷آذر پریود میشدم که نشدم نفخ زیاد هم دارم بعصی اوقات شکم درد و کمر درد میگیرم ولی پریود نمیشم در ضمن بعد از اتمام پریود قبلیم با همسرم رابطه مقعدی داشتیم که منی روی واژنم هم ریخته شد که سریع با دستمال کاغذی پاک کردم با این حال احتمال بارداری هست؟ لازم هست تست بدم؟ درضمن من قبلا پلی کیست داشتم الانم ممکنه باز کیست داشته باشم لطفا جواب بدین
- ترشح
باسلام خانم دکتر من بعد از رابطه زناشویی یک روز بعدش ترشح تقریبا صورتی رنگ میبینم چند روز. علتش چی میتونه باشه؟ و در حین رابطه نیز احساس درد دارم باتشکر باتشکر
- هیپرپلازی اندومتر
سلام وقت بخیر، ۲۸ سالم یک ماه پیش رفتم برای سونوی ۱۲ قاعدگیم فهمیدم پولیپ دارم و عمل هیستروسکپی انجام دادم بیوپسی که دکتر توی مطب گرفت جوابش اندومتر پرولیفترایو با هیپرپلازی کیستیک آیا خطرناکه پیش سرطانیه؟ باعث نازایی میشه؟
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- ختم استیجاری قران
سلام خانمها من به نیابت از اموات و حاجات شما یه دوره کامل قران ختم میکنم هزینشم۱۵۰۰۰۰تومنه هرکی خواست زیرپستم پیغام بزاره به پپلش احتیاج دارم التماس دعا😢
- عفونت حاملگی
17هفته هست که باردارم،از اولین روز حاملگی کمردرد شدید داشتم که بهم شیاف پرژسترون دادین که الان 1هفته هست دیگه استفاده نمیکنم.از دیروز کمر درد و پهلو درد داشتم که از امروز بعدظهر شدید شده درد پهلوم.میترسم اپاندیسم باشه.چن روز پیش هم اومدم ترشح داصتم گفتین که عفونت دارم چیکار کنم توروخدا زود جوابمو بدین غلامی هستم از رودسر
- خوردن عرق نعنادر بارداری
سلام دکتور صاحب معده ام درد داره ماه ۸ هستم هفته اخر ماه هشتم هستم ایا میتوانم عرق نعنا استفاده کنم
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- دردپا بعد پریود
باسلام وخسته نباشید دکتر جان یک مدتی هست که بعد پریود هر دو پام درد میکنه زانو وبالاتر از زانو، دلیلش چی میتونه باشه
- ایا قاعدگی من نامنظمه؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ايا پريود من نامنظمه خواهش ميكنم پاسخ بديد
- عمومی
سلام دکتر چند هفته بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟
- بارداری
میخواستم بدونم آيا خروج باد از واژن بعد از نزدیکی ویکم بعداز ریختن اسپرم داخل بدن مضره واسه باردار شدن یعنی در واقع مانع بارداری میشه؟؟
- مایع اکوفری در کاوینه آندومتر
سلام من ۷ هفته از حاملگی هستم و در سونوگرافی مایع اکوفری در ابعاد ۳۰*۱۵ اعلام شده .آیا برای جنین خطرناک هست ؟ چه باید انجام دهم؟ تشکر
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- کیست
سلام من ۱۶ سالمه دو تا کیست دارم یکیش ۶۳ میله خطرناکه؟
- عفونت دندان
سلام خسته نباشید آیا عفونت مختصر دندان موجب شکست ای وی اف میشه؟
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام میشه با ماشین مسافرت رفت؟
- اقدام برای بارداری
سلام وقتتون بخیر،روز چهارده پریودی فولیکول سایز ۱۶ داشتم،سونوی واژینال دادم گفتن تخمک آزاد شده ولی باز امپول اچ سی جی دوتا باهم زدم،روز دوازدهم نزدیکی داشتم،و دیگه امکان نزدیکی ندارم ، با این شرایط امکان بارداری با این سایز فولیکول هست؟؟
- مهم خیلییییی
سلام من بچه ۹ ماهه شیر میدم بعد ۹ ماه دومین بار چند روز پیش پریود شدم ک دو روز بیشتر نبود و کم بود و الان بعد سه روز سوزش ادرار و تکرار ادرار و اخر ادرارم چکه های هون کمرنگ دارم توروخدا کمک کنبد مشکلم چی؟؟؟ کرم داخل واژینال بزنم خوبع؟؟؟


