Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام چرا در دوران پریودیم دهنم بوی بدی میده؟هرماه اینطوریم علتش چیه فقط چند روزپریودیمه
- کیست هموراژیک
با سلام و احترام خیلی ممنون از راهنمایتتون فکر میکنم قاعدگی م منطم هست فقط لکه بینی دارم قبل از پریود پریودهای من با احتساب روز های لکه بینی این ماه ۳۴ روزه و ماه پیش ۳۰ بوده منطم هستم؟
- تاخیر در پریودی
من الان دو ماهه پریود نشدم ۴۰سالمه سنوگرافی دادم هیچ مشکلی نداشتم این دو ماه تقریباً دو کیلو وزنم اضافه شده بچه هم ندارم
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟
- لکه بینی و پریودی متععد
چرا قلل از پریودی ۴ تا ۵ روز لک میبینم و در ماه سه بار پریود شدم
- تاثیر کرونا بر پریود
سلام ۲۸ساله و مجرد هستم تیروئید کم کار دارم که مرتبا تحت نظر پزشک هستم و دارو مصرف میکنم تقریبا ۱۵ساله که پریود میشم و تا حالا پیش نیومده که یکماه قاعدگی نداشته باشم اما کمی عقب و جلو میشده،حدودا یکماه پیش کرونا گرفتم داروی رسیژن و فاویپیراویر استفاده کردم با وجود بهبود بیماریم و از بین رفتن تقریبی عوارضش اما این ماه پریود نشدم و این خیلی منو نگران کرده،تو دوران بیماری هم ترشحات قهوه ای رنگ داشتم و کمی دل درد و علائم پریود اما بعد از تموم شدن بیماری اصلا علائم پریود ندارم ۴۰ روز از آخرین پریودم میگذره میخواستم بپرسم کرونا روی قاعدگی میتونه تاثیر بزاره؟یا دلیل دیگه ای داره؟ممنونم از پاسختون
- قرص ضدبارداری
باسلام خدمت دکترعزیز من برا کیست تخمدان قرص دوزسپنتیومصرف میکنم منتهی یه سوال داشتم من ۵روزبود قرص رو مصرف میکردم ناخواسته جلوگیری نداشتم اشکالی نداره؟چون مرتب قرصو سرساعت مصرف میکنم خواستم بپرسم بارداری صورت نمیگیره چون عفونتم دارم درد زیرشکم دارم
- دردمقعدوپهلوی سمت چپ دردوران قاعدگی
سلام دوسه سالی میشه که به این درد دچارشدم پیش دکترزنان رفتم دوبار گفتن از عفونته داروهم مصرف کردم فایده نداره میشه لطفا جواب بدین خیلی درد دارم تا مسکن قوی نخورم دردش کم نمیشه
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید من تقریبا2ماه و نیم پیش رابطه جنسی داشتم با همسرم هر ماه هم پریودیم یک هفته الی10روز عقب میوفته ماه پیشم تست بارداری دادم منفی بود و بعدش هم پریود شدم ولی الان این ماه15روزه پریودیم افتاده عقب امکان بارداری هست یعنی؟
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟
- قرص جلوگیری
سلام من یکساله ازدواج کردم و از جلوگیری از بارداری و مصرف قرص ال دی هیچی نمیدونم نثلا نمبدونم چجوری باید بخورم چند وقت یا چه روز هایی لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم توضیح کامل بدهید
- تنبلی تخمدان
من مشکل تنبلی تخمدان دارم پریودم قطع نمی شد تا اینکه رفتم دکتر بهم قرص سیبل داد گفت تا ۳ ماه بخور حالا که قرص را قطع کردم لکه بینی دارم همش می خواستم ببینم طبیعی است یا نه؟
- عقب انداختن پریودی
سلام رفتم دکتر برای عقب انداختن قاعدگی قرص سیپروترون با استرادیول تجویز کرده قرص سیپروترون را گفتن از روز اول قاعدگی بخورم ولی هنوز بعد اتمام دوره قاعدگی هنوز خونریزی دارم چکار کنم زود تر قطع بشه
- پریود
سلام خوبین خانم دکتر...من یه دختر 14 ساله هستم تو 11 سالگی پریود شدم ولی الان مدت دو سال هست که کیست و تنبلی تخمدان دارم چند بار هم به درمان اقدام کردم ولی هیچ دارویی بهم اثر نمیکنه الان از ماه بهمن یعنی 4 ماهه پریود نشدم و باید آمپول بزنم تا پریود بشم اون آمپول ها هم برام زرل داره شما یه راهکاری دارین ؟
- مصرف قرص دزوسپتیو
سلام من پریود شدم و قطع نمیشد دکتر برام 5 ماہ قرص دزوسپتیو تجویزکرد کہ بعداز مصرف این قرص پریودم منظم شد الان قرص ھا تموم شدہ یعنی دیگہ ازاین ماہ بہ موقع قطع میشہ ؟
- سلام خانوم دکترخداقوت ببخشین 36سالمه واولین باره که بعد پریودی پاهام کمی درد ومومور دارن علتش چیه
- آزمایش خون بارداری
سلام وادب.. خانم دکتر در بسیاری از سایت های علمی خوندم که در صورت بارداری و باردار بودن.. آزمایش خون 12 روز بعد از لقاح مثبت میشود.. و با توجه به این ک اسپرم نهایت 5 روز زنده میماند.. از این حرف این نتیجه به عمل میاد.. اگر 17 روز بعد از نزدیکی آزمایش خون بدیم میتوانیم صدرصد به نتیجه اش مطمئن باشیم.. آیا این نتیجه درست است؟
- سلام خسته نباشین میخواستم بدونم آیا داروی هست که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه لطفا توضیح بدین
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم


