Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری میاستین کراویس
سلام. در بيماري.مياستين كراويس. مي توان باردارشد
- در مورد حاملگی
سلام من حدود 9ماه پیش سقط داشتم الا چهار ماهه قرص جلوگیری نمیخورم ولی پریودم سه رو سه روز جلو میافته ایا دلیل حامله نشدنم پریودی نامنظمه؟ واینکه سونو داخل رحم دادم سمت چپ تخمدانم یه کانون کلسیفیه 5میلی متری داشتم که گفتن بی خطره
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و چند وقت پیش برای ۳ ماه پریود شدم ولی الان تقریبا سه ماه میشه که پریود نمیشم. بنظرتون چیکار کنم
- قرص اورژانسی
- سوال
خانم دکتر میشه در مورد عمل هیستوروسکپی کنی توضیح بدید من خیلی میترسم
- با دو بار پریود شدن بعد آمبول دیفلین بزنی مشکلی ایجاد نمی شود
- نازایی
باسلام،بنده براي بارداري ٣دوره كلوميفن همراه متفورمين مصرف كردم ولي بارداري صورت نگرفت،اين ماه دكتر استراحت داد و دارو تجويز نكرد الان يك هفته است پريودم عقب افتاده با وجود اينكه من هميشه پريودام منظم بوده حتي قبل مصرف دارو آزمايشات هورموني مم نرمال بود فقط كيست ريز داشتم، ممكنه به خاطره قطع داروها پريودم عقب افتاده باشه يا نه؟
- بی نظمی پریود
سلام بعد پریودی سه هفته لکه دارم دکتر قرص مدرو کسی پرژسنون داد بازم قط نشده بعد مفنامیک اسیدهم استفاده میکنم قطع نشده . دختر هستم
- عفونت قارچی
باسلام من هفته 11بارداریم میخواستم بدونم میتونم از قرص واژینال کلوتریمازول برای عفونت استفاده کنم مشکلی برای جنین نداره باتشکر ازشما
- تست بارداری
سلام تست بارداری گرفتم تا ۷ دقیقه که نگاه کردم دیدم ی خط بعدگذاشتمش کنار و بعداز چندساعت دیدم ی هاله انداخته و ۵رو ازموعدم گذشته ایا ممکنه درست باشه
- سرماخوردگی زمان پانکچر
با سلام.فردا نوبت پانکچر دارم از دیروز حالت سرماخوردگی دارو البته فقط ابریزش بینی که نسبت به دیروز رو به بهبودیم . با وجود ابریزش و علایم سرماخوردگی پانکچر انجام میشه؟
- توضیح دهید یعنی چه
سلام وخسته نباشید در سونوگرافی مشاهده رحم با اکوی مختصر هتروژن مشاهده شد ویک ضایعه هایپر اکوکاملا منظم وبیضی به ابعاد ۱۰میلیمتر ضایعه خوش خیم مشاهده شده
- سوال مهم
سلام خانم دکتروقت بخیر، علت ایجاد آمنوره هیپوتالامیک چیست و آیادرمان میشه؟ پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون💕
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- آندو
سلام عرض ادب خانم دكتر پارسال برام لاپاراسكوپي كردين فيبرومم برداشتين مشخص شد آندو دارم ك باعث جسبندگي روده و تخمدان شده بود،... يه مدت دوباره درد لگن شديد دارم تست پاپ هم انجام دادم اوكي بود، درد لگنم از چي ميتونه باشه
- عمل جراحی و خارج کردنep به صورت لاپراسکوپی
سلام عمل ای پی کردم تخمدان و بالای رحم و عمل کردن دراوردن اولین پریود وحشتناک زیاد بود دومی یه کم کمتر بودالان بد سه ماه پریود نشدم رفتم سونو ضخامت رحم ۱۵ شده بود نگران هستم لطفا توضیح بدین تحت درمانم
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- بارداری
با سلام ببخشید من در ماه دوم بارداری هستم چند روزی هست قسمت چپ بالای سینم به شدت درد میکنه احساس میکنم قلبم داره وای میسته لطفا بگید چیکار کنم حالم بده
- احتمال باردای
سلام من روز ۸ پری یه سینال اف زدم روز ۱۰ پری رفتم سونو فولی غالب ۱۶ تخمدان چپم داشت همون روز یه سینال اف دیگه زدم طرف چپم حس می کنم یه لحظه درد می یاد و ول میکنه سینه چپم حس می کنم یه چیز سفتی توشه اشتهام زیاد شده من اصلا برنج دوست نداشتم ولی چند روز خیلی خیلی دوست دارم همش برنج بخورم امروز روز۱۳ از تزریق اولین سینال اف یعنی روز ۲۰ پری دوره هام ۲۸ روزه بودن احتمال بارداری وجود داره


