Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سینه
با سلام و عرض ادب میخاستم بگم سینه چپ دختر چهارده ساله بزرگ تر سینه راست است چرا ??ایا مثل هم میشه هردو سینه
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید کرم موبر برای بکارت ضرر دارد من دیروز استفاده کردم از اون موقعه لکه بینی دارم
- من یک کیست اکوفوری به سایز۵۶×۳۳درتخمدان راست دارم چه کاری برای رفعش باید انجام بدم
- سوزش
سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر عزیز حدودا دوسه روزی هست که دچار خارش و قرمزی و سوزش اطراف واژن شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
- واژن….
سلام من امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است (من دچار زگیل تناسلی هم هستم آیا به این موضوع مربوطه یا نه ) این چیه؟ آیا خطرناکه ؟
- تاخیری پریودی
سلام ایا بقایا سقط یا عفونت میتونه باعث تاخیر پریودی بشه
- سوال درمورد سقط
سلام من قرص سایتوتک استفاده کنم برای سقط جنین هفته هفتم آیا مشکل داشته باشم دکتر میفهمد که خودم سقط انجام دادم با قرص یان ؟
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- قرص
سلام 9ماه تمامه زایمان طبیعی کردمه شیر خودم را مرتب میدم پریودهام هنوز شروع نشدنه کاندوم پاره شد فرداش قرص اورژانسی مصرف کردم الان 27روز گذشته لکه یا خونریزی نداشتمه فقط دردهای پریودی دارم 15روز بعد از قرص بی بی چک زدم منفی بود دلیل دردها چیه وچرا پریود نشدمه ممنون
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولنم خیلی کوچیکه و درد نداره فقط سفته میتونم خودم با سرنگتو خونه تخلیه کنم؟
- کبد چرب بارداری
با سلام . خانم دکتر 6 ماه بار دارم .بدنم خیلی خارش داشت بعد دیدم دونه قرمز روی ران پام زده ازمایش کبد دادم .آنزیم sgpt بالا بود مثلا تا 30 رنج بوده از من 70 زده . چکار کنم دکتر ؟ میترسم . البته همش شیاف پروژسترون استفاده میکردم
- ارتباط دوره قاعدگی و طول بارداری
سلام.. تبریک ماه حلول ماه مبارک رمضان.آیا بین طول دوره قاعدگی و طول دوره بارداری ارتباطی هست؟ یعنی باردار دیررس بخاطر طول قاعدگی طولانی است؟ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شما.
- پیشگیری از بارداری
سلام وقت بخیر یک دختر یک ساله دارم و برای پیشگیری از بارداری اولین بار میخوام از قرص ال دی استفاده کنم.میخواستم بدونم از روز چندم پریود میتونم استفاده کنم و اینکه اثرش از چند روز بعد از مصرف شروع میشه که بتونم نزدیکی داشته باشم.ممنونم
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید
- آمپول واریوپپتیل
سلام. دخترم تقریبا ۱۲ سالشه. برای افزایش قد و تزریق هورمون رشد، دکتر برای توقف بلوغ آمپول واریو پپتیل ۳/۷۵ رو بهش داده تاهر ۲۸ روز، یکبار تزریق کنه. ۱۱ روز پیش اولین آمپول رو زد. امروز لکه های قهوه ای رنگی رو لباس زیرش دیده. یعنی ممکنه بخواد پریود بشه؟!!! یا ممکنه در حد لکه بینی باشه؟ لازمه به دکتر مراجعه کنیم؟
- من آمپول س ماهه زدم خونریزی دارم
سلام من امروز40روزاززایمانم میگذره یه هفته ای میشه آمپول یه ماهه زدم الان 3روزه پریودشدم قطع هم نشدن لک لکه هم نیستن ک پدبهداشتی میذارم خانم دکترخواهش میکنم بگیدنکنه ازعوارض آمپول باشه وتاآخرسه ماه همینجوری بمونم ممنون میشنم راهنمایم کنید
- بکارت
سلام اگه خودارضایی به دفعات زیاد همراه با ارگاسم باشه اما کاملا بدون دخول و فقط با دیدن فیلم ممکنه یک درصد پرده پاره بشه؟
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- اکو ریز
سلام.در جواب سونو گرافی که دادم نوشته اکوهای ریز در مثانه دیده شد یعنی چی


