Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خشگی واژینال
سلام وقت بخیر ۶۰ ساله هستم خشگی در اثر منوپوز دارم هم داخلی وهم خارجی در این ناحیه دچار ترک خوردن پوست میشم ودرد ناک برای بهتر شدن چه پماد پیشنهاد می دهید ممنون از شما🌹😍
- تعیین جنسیت
- ناباروری
سلام من قاعدگیم نامنظم است 1.5 ساله ازواج کردم بچه دار نمیشم ازمایش دادم میگن مشکلی نداری وقت قاعدگیم خط خونی رنگ روی شکم بیشتر میشند شوهرم ازمایش داده فقط اسپرم ضعیف است لطفا راهنمایی کنید
- مایع ازاد داخلی
سلام مایع آزاد داخل cul- de- sac خفیف در دختر بچه ۱۰ نرمال است ؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خواستم بدونم هزینه جراحی پرده بکارت مسدود چقد هست و چه شرایطی داره
- قبل بارداری
سلام من ۳۲سالمه ی دختر۱۱ساله دارم ازهمسراولم جداشدم ازدواج مجدد کردم نزدیک ۲ساله فروردین ی سقط داشتم تمام آزمایشات خوب بود برای اقدام ب بارداری مجدد قرص فولیک اسید۵ میخورم با آسپرین۸۰یکماهه دکتر گف دیگه نخور. شما چ تجویزی دارید بخورم یا نه هنوز اقدام صورت نگرفته
- رابطه
سلام خانم دکتر من رابطه با شلوار داشتم ک فقد پیشاب اومده بعد ازونم پریود شدم ولی ماه بعدنشدم ک رفدم دکتر و گفت کیست داری قرص مصرف کردم و قطع کردم بازم پریود شدم هنو احتمال بارداری هست؟
- جنسیت
سلام، وقت بخیر خانم دکتر، من دو دختر دارم، و می خوام اقدام به بارداری مجدد کنم ،خودم و همسرم تمایل به داشتن فرند پسر داریم، در این مورد میشود راهنمایی بفرمایید.چند ماه قبل باید برنامه داشته باشیم، اگر نیاز به مراجعه حضوری هست بفرمایید.
- عفونت
سلام خانوم دکتر عزیز. من مریض شما هستم و مشکل عفونت داشتم و تمایل به بارداری که شما سری اخر بهم کپسول ایتراکونازول و پماد درموفیکس دادین وگفته بودین که دو هفته بعد برای بیام فریز کنم و من به خاطر کرونا تاخیر انداختم ومراجعه نکردم . بعد از مصرف داروی شما عفونت خوب شده بود و حالا پریودم عقب افتاده و بی بی چکم مثبت شده و دو روزه که دوباره احساس خارش و عفونت میکنم نوبت گرفتم برای ۷ خرداد نوبت دادین تا اون موقع چیکار باید کنم عفونت اسیبی نمیزنه ؟
- لانه گزینی
سلام وقتتون بخیر من ای یو ای انجام دادم و بعد عمل دکتر برای من 15 عدد قرص دوفاستون نوشتن در 15 روز و بعد تست بارداری بدم ولی متاسفانه بعد از 1 هفته لک بینی دارم گاهی 2 قطره وگاهی بیشتر هنوز دو عدد دیگه باقی مانده تا تست بدم میخواستم بدونم من این موضوع را باید پای پریودی بزارم یا لک بینی لانه گزینی ایا ممکنه وقت مصرف دوفاستون پریود بشیم چون برای منظم کردن قاعدگی هست؟
- کیست
سلام وقت بخیر خانم هستم متاهل امروز تو سرویس ی تیکه گوشت سفید ک ی طرفش پوست مشکی داشت و اون طرفش چربی طور بود از بدنم خارج شد پریود هم نیستم ،چی میتونه باشه ،البته ی کوچولو درد و سوزش هم دارم کیست بوده یا چیز دیگه؟؟؟؟
- اچ پی وی
سلام من دوسال پیش توسط خانم آیه کیوان بصورت اتفاقی آزمایش سروتایپ اچ پی وی انجام دادم.وجوابش low Risk شد ایشون یه قرص بهم دادن گفتن بخور دوسال دیگه بیا برای چک .درصورتیکه من وهمسرم جزهم شریک جنسی نداریم وهیچ گونه علائم ظاهری هم رو اندام جنسی مون از زگیل نداریم .این موضوع دربارداری یا سقط جنین تاثیر میزاره؟
- قاعدگی
خسته نباشید خانم دکتر من یکماهه قرص سیپروترون رو قطع کردم ولی پریود نشدم دلیلش چیه میشه شروع کنم ب مصرف تا پریود بشم ؟؟؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر..دکتر من ۲۸سالمه دوبار سزارین کردم وقصد دارم که ای وی اف تعیین جنسیت انجام بدم خواستم بدونم راسته که میگن اگه کسی دوبار سزارین انجام بده ای وی اف واسش نمیکنن دکترا؟؟
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- لوپرومر 7.5
سلام من مشکل فیبروم رحمی دارم ودکتر برای کوچک شدن فیبروم یه امپول لوپرومر 7.5تجویز کرد چه مدت بعد ازاین امپول میتونم عمل فیبروم انجام بدم
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید پیشنهاد شما برای درمان تنبلی تخمدان به جز استفاده ازمتفورمین چی هست تشکر
- دردبخیه بعداز۳سال بعدازنزدیکی
- سلام خسته نباشید لطفا جواب پاتولوژی معده را بهم بگید چطوریه
two pieces in one block totally embedded stomach antrum mucosa biopsy mild to moderate chronic active gestritis
- کیست با نمایground glass
سلام خدمت شما 36 سال دارم. امروز سونوگرافی داپلر واژینال انجام دادم که نوشته در تخمدان راست یک کیست Unilocular با نمایGround Glass حاوی اکوژن واضح دیده شد که فاقد واسکولاریته داخلی است اندازه کیست 24×27×29 است. ازمایش Ca125 هم عدد 38 میباشد. خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. آیا من سرطان دارم؟؟؟؟


