Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوفری
سلام ببخشید من یه کیست اکوفری سمت راست به قطر22 دارم مشکوک به کیست پاوراارین هم هستم خطری داره یا دیگ نمیتونم باردار شم؟
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- جلو انداختن قاعدگی
سلام،میشه بفرمایید چطور میتونم زمان پریود رو یک هفته تا ۱۰ روز جلو بندازم؟
- ویتامین ها در بارداری
من تازه فهمیدم باردارم هفته 3 یا 4 هستم. حواسم نبود فقط دیروز ویتامین C هزار میلی خوردم آیا باعث سقط میشه
- سلام خانم دکتر من در قسمت کنار مقعدم یه برآمدگی دیدم به مدت یک ماهه یه برآمدگی های کوچیکم هست می خواستم میدونم زگیل هستش
- درموردقرص لتروزول
سلام دکتربهم گفته بود ازروز چهارم قرص لتروزول بخورم ولی من فراموش کردم ازروز پنجم خوردم والان دقیقانمیدونم سونوبگیرم بعدازاینکه تموم شد قرص یانه
- پریود
سلام پریود درماه چندروز عقب یا جلو بیفته نرمال است؟من ماه پیش ۲۶ شدم مثلا این ماه ۲۳ نرماله؟یا نیاز به بررسی دارد؟هیچ وقت تو یه تاریخ مشخص پریود نمیشم
- لوله
سلام. کشاله ی ران نزدیک استخون تناسلی فکر میکنم لوله باشه درد میکنه و دردش تو پام میزنه و وقتی بهش دست میزنم مثل یه چیکه اب تو اون قسمت احساس میکنم و لوله های زیر شکمم همینطور. به چه کسی مراجعه کنم و چطور معاینه انجام میشود؟ مشکلم چیست؟
- امپول واریوپپتیل
باسلام من قصد بارداری دارم اما با تشخیص و تجویز پزشکم ۳ دوز امپول واریوپپتیل ۳و ۷۵ با فاصله زمانی ۲۸روز یکبار تزریق کردم الان بیش از ۳ ماه از تزریق اخرین دوز من میگذره ولی خبری از پریود نیست و همچنین خیلی میل جنسی کم شده و دچارحشکی واژن شدم.از طرفی قرار شد که پریود بشم از روز سوم داروهای بارداری رو شروع کنم.حالا سوال من از شما اینه که بنظرتون میشه امپول پروژسترون تزریق کنم که زودتر پریود بشم ؟ تزریق پروژسترون میتونه کمکم کنه که زودتر پریود بشم؟ وآیا تاثیر بدی توی روال بارداریم داره یا خیر؟ ممنونم
- بارداری
سلام من پریودم عقب افتاده دکتر امپول پروژسترون دادا ۲ تا امروز ۷ روزه تزریق کردم هنوز پریود نشدم ۲ بار شب درد معده حالت تهوع داشتم میشه باردار باشم میترسم تست کنم منفی بشه چیکارکنم
- سقط جنین
سلام من یکشنبه هفته پیش سقط خود به خودی داشتم ووطبق سونو ۶هفته و۳روزم بود الان بعد سقط بقایایی باقی مونده به ابعاد۶*۸*۹وبه حجم ٠/۳سی سی الان این چقد میشه وخودش دفع میشه؟ جای نگرانی وجود نداره استرس دارم با پریودکه بخام بشم رفع میشه
- کیست مولتی لوکولار
با سلام ۵۳ سالمه در ۲۷ سالگی بعلت فیبرم رحم وتخمدان راستم بر داشته شد پارسال یه کیست پا راوین ۶سانتی در سمت چپم بود امسال در قسمت تحتانی شکم مولتی کولار با سایز ۱۷۵ سی سی دیده شد خیلی نگرانم که کیسته یا چیز دیگه ؟ ممنون میشم از پاسختون
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- ..
سلام وقت شما بخیر من ۱۷ سالمه و تقریبا ۱ ماه پریودم عقب افتاده بود و دیروز تموم شد اما امروز درد وحشتناکی توی لگن و پاهام دارم که حتی مسکنم ارومش نمیکنه دلیلش چیه و اینکه باید چیکار کنم
- درد واژن
با سلام من الان یه هفته اس خارش سوزن ورژن دارم و دستشویی زرد هستش خیلی میترسم چی استفاده کنم خوب بشم باتشکر
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- بارداری
سلام من تبنلی تخمدان حفیف دارم چ قرصی و چه زمانی مصرف کنم..مچکرم اگ راهنمایی کنید
- عقب افتادن پریود با تزریق واکسن گارداسیل
دخترم ۱۹ ساله ، دوز اول واکسن گارداسیل رو تزریق کرد و فردا ی همون روز پریود شد اما ماه بعد پریود نشده ، آیا مشکلی ایجاد کرده ؟ میشه منو زاهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم ؟ و آیا نگران کننده است ؟
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی


