Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جنرال تونیک
سلام وقت بخیر آیا پودر جنرال تونیک که برای افزایش وزن استفاده میشه و تو ترکیباتش رازیانه داره با قرص های ضدبارداری تداخل دارد؟ و اثر آنها را کم میکند؟
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- تغییرماهیانه
با سلام دختری هستم که متاسفانه مرتکب خودارضایی شدم(مالشی)مدت زیادی نیست و تصمیم گرفتم دیگه انجام ندم.مشکل اینه که تاریخ پریودم به شدت تغییر کرده.۳۱روزه بودم الان دوبار هست که۲۲روزشد! از طرفی به خاطر یه آزمونی که پیش رو دارم استرس به شدت بالایی رو دارم تحمل میکنم میخواستم ببینم این موضوع به خاطر استرسه یا مسئله ای که مطرح کردم و ایا به حالت اول برمیگرده؟
- روش مصرف قرص داستینکس
سلام خانم دکتر خسته نباشید..نحوه مصرف قرص داستینکس میخواستم بپرسم.در دوره مصرف وقتی پریود شدیم در اون مدت نباید استفاده کرد؟
- لیزر مو
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر من دختر ۲۱ ساله هستم صورتم خیلی پر مو هست میخوام برای صورتم لیزر انجام بدم سوالم اینه آیا لیزر موهای کل صورت به تخمدان آسیب میزنه ؟؟ یا موجب ناباروری میشه ؟؟ خانم دکتر به نظر شما من کل صورتم رو لیزر انجام بدم ؟؟؟ خیلی خیلی ممنون از شما ❤
- جواب انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین
درهفته ۲۱ انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین مشاهده شده بنظر مربوط به کورداتندینی ها میباشد یافته فوق یک soft marker است کانون اکوژن یک سوراخه کورداتندینی یعنی چه
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر. بنده روز پنجم پریودیم بود رابطه داشتم وقرص اورژانسی استفاده کردم والان نزدیک به یکماهه یا لکه میبینم یا خونریزی دارم ویا ترشح خونی لطفا راهنمایی میکنید..ممنونم از شما
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- سلام مایع خفیف در کلدوساک یعنی چی
سلام ام آر آی انجام دادم نوشته مایع خفیف در کلدوساگ یعنی چی؟!
- واکسن کووید و بارداری
سلام من میخوام اقدام به بارداری کنم . میخوام بدونم باید واکسن بزنم قبلش یا خیر؟ آیا بعد از زدن واکسن باید زمان بگذره؟ اگر واکسن نزنم مشکلی پیش میاد؟
- سلام من دو دوره قرص دوفاستون میخورم بار اول از شب ۱۵پریود خوردم تا ۱۰شب بعد از تمام شدن قرص دو روز بعد پریود شدم ولی الان این دوره به همون روال خوردم والان یک هفته هست قرص ندارم و پریود نشدم قبلا سابقه کیست تخمدان و بی نظمی پریود داشتم سنم ۲۴ساله هست
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم از روز پنجم قاعدگی سیپروترون کامپاند مصرف میکردم اینبار سیبل تجویز کردن الان دومین روز پریودیمع از کدوم روز باید مصرف کنم
- پرده ارتحاعی
سلام خوبیدخانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پرده خانومم ارتجاعی اگه رابطه داشته باشم مشگلی نداره
- فولیکول غالب وکانون اکوژن
فولیکول غالببه قطر ۲۰میلیمتر وکانون اکوژن به قطر ۱۹/۵میلیمتردر تخمدان راست واتساع در ورید های لگنی و وریدهای داخل میومتر با حداکثر دیامتر۷/۵میلیمتر هست
- درباره آمپول واریوپپتیل
سلام چندماهی مصرف آمپول واریوپپتیل دارم تواین مدت برای انجام رابطه جنسی باهمسرم جلوگیری داشتم میخوام بدونم درزمان مصرف این دارووقتی که پریودنمیشم اگه جلوگیری نکنم مشکلی داره باردارکه نمیشم؟؟؟ممنون میشم راهنمایم کنید
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید رو الت تناسلیم یه غده هست که مثل جوش زیرپوستیه..یه کوچولو درد داره خیلی کم ۱۴ سالمه مشکل خاصیه؟
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من کیست تخمدان دارم دکتر زنان متفورم بهم داد الان 6روز قطع کردم نشدم روزم هستم دلیل میشه روزه باشه ممنونم
- شیردهی وپریود
من یه پسر پنج ماهه دارم الان دوماهه که پریود میشم ااین ماه پریودم خیلی طول کشید چی کارکنم تاقطع شه


