Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرو لاکتین بالا یعنی چه؟
سلام و خسته نباشید ازمایش خون من دارای پرولاکتین بالاست قاعدگی نامنظم دلشتم دوفاستون خوردم الان منطم و خشکی واژن هم دارم .میتونه ازپرولاکتن باشه راه درمانش چیست. ممنوم
- پریود شدن حین مصرف پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من پریود نمیشدم و به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی رفتم و گفتند تنبلی تخمدان دارم برام قرص پروژسترون دادن ۱۰ شب شبی ۲ عدد الان ۱۶ تا مصرف کردم ۲ شب دیگه باید بخورم اما پریود شدم ایا باید قرص رو قطع کنم یا ن؟
- واژینال
سلام ببخشید من یه دختر 15 ساله دارم که طرف چپ واژن یه توده به اندهزه مهره تسبیح زده و درد ندارد ولی یه حسی توش هشگست وقتی چند دقیقه ماساژبدهی یه حالتی میشه چون خجالتیه پیش دکتر نمیاد میخاستم ببینم خطرناکه یا خودش برطرف میشه
- عمل باز در بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید دکتر عزیز من یک ماهه عمل شدم بارداری خارج از رحم بود ک مثل سزارین عمل کردن وقتی میخندم احساس میکنم بخیم از داخل باز میشه آیا مشکلی پیش نمیاد خیلی بد میسوزه وقتی میخندم امکانش هس باز بشه همش استرس دارم
- بیماری زنان
سلام من پارسال فیبروم عمل کردم ووباید از شانزدهیم روز قاعدگی قرص مدروفم ۵ مصرف کنم اما این ماه فراموش کردم وروز هفدهم پریود شدم وهمون روز قرص خوردم وحالا هم مصرف می کنم می خواستم بدونم مصرف قرص راقطع کنم یا نه خونریزی پریودیم هم زیاده ممنون از راهنماییتون
- بیماری زنانه
سلام من ۲۷دسالمه ۴ ماهه ازدواج کردم ازاول دراقدام بودم باردارنشدم پریدمم یک ماه عقب افتاده ازمایش دادم منفی است چکارکنم ممنون
- خونریزی غیرطبیعی
سلام خانم دکتر من 46 سال سنم هست بعدازپریود ماه قبلم لکه بینی وخارش داشتم به دکترمراجعه کردم برای من قرص مفنامیک اسید وترنیید تجویز کردن باانجام تست پاپ اسمیر وسونوگرافی واژینال که پس ازبررسی گفتن سالمه ومشکلی ازنظرکیست وعفونت وجودنداره وجواب پاپ اسمیرهم خوب بودتااینکه بامصرف قرص لکه بینی ماه پیشم رفع شد امااین ماه پریودم طولانی شدبعدازهفت روز پریود دوباره لکه بینی وخونریزی هفت روز دیگه درکل چهارده روز طول کشیده وبه دکترمجددا مراجعه کردم به من گفتن که به درمان پاسخ ندادم و جهت کورتاژ به بیمارستان مراجعه کنم همچنین سونوگرافی واژینال ویکسری آزمایشات ازنظرشما مشکل خاصی درپریودم وجودداره لطفاراهنماییم کنین ممنون
- پولیپ وبارداری
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن سال پیش یه سقط داشتم که اول سالم بودبعددوماه قلبش ازکارافتادتحت نظرسقط کردم الان قصدبارداری دارم دوماه پیش سونودادم یه پولیپ کوچیک زیریک سانت دارم دوماه۸۰ عدد دوفاستون مصرف کردم مجددسونودادم پولیپ ازبین نرفته بود بیشترروزای این دوماه رولکه دیدم بخاطردوفاستون.دکترگفت چون لکه میبینی بایدکورتاژبشی ولی من فقط این دوماه رولکه دیدم فکرکنم عوارض قرصه.خانوم دکترعزیزنظرشماچیه کورتاژکنم یا اقدام کنم برای بارداری ؟ پولیپ باعث سقط نمیشه ؟ دکتربهم کلومیفن هم داد آیالازمه مگه این داروبرای نازایی نیست توروخدا راهنماییمکنید من شهرستانم چه کاری درسته تشکر
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید
- خونریزی در بارداری
سلام من هفته ۹ بارداری هستم .دو قلو.تقریبا ده روزه ترشح قهوه ایی و لکه بینی دارم منتها از پریروز خونریزی دارم الان هم یه لخته خون دیدم. داخل سنو هماتوم پری ساک زده با حجم نیم سی سی زیر هر دو ساک بارداری من فقط شیاف استفاده میکنم باید چیکار کنم خطره داره واسه نی نی هام؟؟ ده روزه استراحتم ولی بیشتر شده احتمال داره برای نی نی هام اتفاقی افتاده باشه؟؟یا مشکلی پیش نمیاد؟
- لیزر مونالیزا
ببخشيد شما ليزر موناليزا داريد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام دوبارزایمان زودرس داشتم دفعه دوم سرکلاز واژینال هم بودم ولی۲۲ هفته مجبور به زایمان شدم سرکلاژ شکمی چقدر موثر میباشد؟ امکان داره این دفعه شانس موندن بچه با سرکلاژ شکمی بیشتر بشه؟
- عفونت قارچی
سلام وقتی که عفونت قارچی شدید دارم بعد از اینکه دارو اینا خوردم از کجا بفهمم که عفونتم کاملا خوب شده ؟؟
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- Gioca a la slot machine Chicken Road presso un casinò online affidabile affidabile – Recensione.
¿Busca una nueva experiencia de juego? Tiene suerte, el juego Chicken Road le sorprenderá.Desarrollado por un desarrollador talentoso, Chicken Road mezcla una aventura loca con pollos.Presentación del juego Imagine un escenario rural donde las aves juegan su vida. Esa es la magia de Chicken Road.La estética es detallado, con un toque cómico. La banda sonora completa el universo.Opciones de juego En el plano de funcionalidades, Chicken Road ofrece diversión. Encontrará:Giros gratisx2, x3, hasta x5Una estructura novedosaSímbolos ScatterCada ronda, puede activar un mini-juego.Casino Chicken Road – Dónde jugar Se pregunta Chicken Road? No se preocupe: varios casinos online permiten jugar Chicken Road.Entre ellos:Casino Extracompatible con móvilprobados por nosotrosOpiniones sobre Chicken Road – Nuestra valoración En conclusión, merece probarlo.Puntos fuertes:Tema original y divertidoAccesible en móvilA mejorar:No para quienes buscan seriedadEn resumen, Chicken Road casino trae frescura.
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- سلام قرص اورژانسی ودوره دوم پریودی۰
سلا م پارگی کاندوءدهم شهریورقرص دوتا خوردم نوزدهم پریود کم داشت تست وازمایش رو ۲۶ مهرازمایش خون دادم منفی بود چکار کنم پریود بشم ۴۷ سالمه؟؟
- ای وی اف
سلام وقتتون بخیر من ۱۴ مهر انتقال دادم هیچ علائمی ندارم فقط بعضی اوقات پهلوی چپم درد میکنه . آیا طبیعیه ؟؟ ۲۸ باید آزمایش بدم راهی نیست زودتر مشخص بشه
- نحوه مصرف فلوکونازول۱۵۰
سلام دکترماما تشخیص دادن ک عفونت دارم وبرامفلوکونازول۱۵۰تجویزکردن اما دستورشوداروخانه نتونست بخونه وگفت هرسه روز یدونه بخور.اما رفتم داروهامونشون منشی دادم گفت روزی یدونه. بنظرتون روزی یدونه زیادنیست؟آخه میگن براکبد خیلی بده.
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه


