Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام ببخشید کرم موبر برای بکارت ضرر دارد من دیروز استفاده کردم از اون موقعه لکه بینی دارم
- عفونت
من دو روزه برا عفونت از پماد کلیندمایسین استفاده میکنم که پریود شدم آیا ادامه بدم یا قطع کنم استفاده از دارو را
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و موهام خیلی سفیده مبتونم رنگ کنم
- ناباروری
سلام دختری 40ساله هستم و مجرد و درا ستانه ازدواج وزن من 105و قدم 155 واضافه وزن دارم ...ببه خاطر کم بودن خونریزی ماهیانه و اینکه ایا در اینده برای بچه دار شدن مشکلی دارم یا نه ازامایش و سنو انجام دادم .. سنو من مشکلی نداشت و همه چیز نرمال بود اما ازمایش A.M.H=0.5 وکلسیم دی 6 وهموگلوبین من 11.1بقیه مشکلی نداشت...خانوم دکتر اینا یعنی چی؟یعنی من در اینده به طور طبیعی بچه دار نمیشم؟دکترمن خیلی با حرفاش منو نگران و مظطرب کرد.میخوام بدونم درصد بارداری طبیعی من در اینده چقدره؟چکارکنم این درصدزیاد بشه؟تا چند سال دیگه یاسه میشم؟چکار کنم این کار به تعویق بیفته ؟ایا مشخص چه مقدار دیگه فولیکول دارم ?ایا وزن کم کردن تاثیری داره؟ ترو خدابگید چکار کنم خیلی نگراتم
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۰ سالمه وحدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش دقیق یادم نیست از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چ نوعیه خانم دکتر لطفا جواب بدید من به خاطر حساسیت خانوادم رو این موضوع نمیتونم برم دکتر و شرایطشو ندارم
- سلام من ازقرص های کلومیفن استفاده کردم وحالاحدود
سلام من ازقرص کلومیفن استفاده کردم واین ماه 16روزه ازوقت عادتم میگذره وعادت نشدم البته تروئیدکم تحرک دارم وقرص لووکسن استفاده میکنم وبیبی چک جواب بارداری رومنفی نشون دادوعلایم بارداری مثل حساسیت پستان وحالت تهوع دارم ایامن بادارم
- گرگرفتگی بعد دکاپپتیل
سلام با وجود اینکه یک سال و نیم از تزریق آمپول دکاپپتیل میگذره اما هنوز گرگرفتگی دارم مخصوصا در دوران پریود خواهش میکنم بگید چکار کنم؟
- آمپول سینال اف
سلام خدمت متخصص محترم تخمدان من پلی کیستیک هستند و باردار نمیشم دکتر برام ۵ روز ، روزی ۳تا لترزول و آمپول سینال اف دو بار ۷۵ واحد تجویز کردن میخواستم بپرسم بعد از مصرف این دارو ها کی باید برم برای سونوگرافی تا ببینند دارو تاثیر داشته یا نه ، دکترم هیچی در مورد مراجعه مجدد بهم نگفتن آیا نیاز هست برم سونو یا منتظر پریود بعدی باشم ؟
- سلام وقت بخیر مقدار اندکی مایع در فضای کول دو ساک خلفی در سونوگرافی مشخص شد من درد زیر شکم وتکرر ادارار وسوزش دارم که دکتر انتی بیوتیک داد میشه منو راهنمایی کنید این مایع خطرناکه؟؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر . من قبلا رحمم رو برداشته بودم به علت چسبندگی رحم به جفت و کمی به مثانه و بعدش دچار کیست در تخمدان شدم الان در تخمدان سمت راستم ۲ کیست هست یکی سطحش هست که ۲ سانته و یکی داخلش که بزرگتر شده نسبت به قیل و الان تقریبا ۴ سانتی میشه و خیلی نگرانم . چطوری رفع میشه و امروز دکتر که رفتم گفتن باید فردا آزمایش خون بدم و بعد نظر جدید بدن . بنظر شما خیلی خطرناکه ؟؟ و حتما نیاز به عمل داره ؟ خیلی میترسم
- ✓
سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم ایا مصرف قرص اینوسیتول باعث میشه پریود نشیم ؟
- نیش زنبور برای زن باردار خطر دارد
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من هفته دوازده بارداری هستم داخل سونو نوشته کانال اکوژن میخوام ببینم این چیه ؟خطرداره؟
- هموژن
سلام در سنو گرافی برام نوشته اندومتر نمای اکوژن ، هموژن دارد آیا مریضی خاصی دارم؟
- خونریزی بعد از ای وی اف بعد از ۱۶ روز
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بارداری
سلام من ۳ تآمپول سینال آف زدم برای بارداری اما ۱۲ روز از زدن آمپو هاگذشته من دوروزه که قاعده شدم ایا امکان دارد من باردار شوم یا دوباره آمپول بزنم
- فیبروم
سلام.ایا با فیبروم ۴۰در ۴۷ خارج از رحم میتوان باردارشد؟
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- چند روز بعد از قرص اورژانسی خونریزی داشته باشم باید


