Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من دوران بارداری رو میگذرونم و غربالگری دوم را انجام داده و امروز جواب آزمایشم رو گرفتم که در اون سندرم داون نشون داده میخواستم ببینم چیکار کنم
- پرده بکارت
اگر پرده بکارت حلقوی باشد و حلقه آن کامل باشد سالم محسوب میشود؟
- لب شکری
با سلام من شوهرم لب شكري هست منم ٦هفته باردارم استرس دارم از كجا بدونم بچه م سالم؟تغذيه و داروي خاصي بايد مصرف كنم؟ممنون ميشم كمكم كنيد
- پرده بکارت
سلام من ۲۱ سالمه و تو ۱۵ سالگی بکارتم اسیب دیده و خون اومد تو نامه پزشکی قانونی زده ناحیه ساعت ۴ اسیب دیده الان چند سال گذشته تو این هفته دوبار رفتم برای معاینه هر دو دکتر گفتن پایین پرده اسیب دیده سوالم اینه بعد ازدواج تو اولین رابطم خون میاد؟
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- روزه داری
سلام من درهفته ۵بارداری هستم ایاروزه بگیرم یانه ۱۶روزکامل گرفتم حال بقیه راچه کنم ممنون
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر در هفته۲۰ بارداری هستم سرکلاژ شکمی هستم از اول بارداری روری یک بار ترشحات ژله ای داشتم بدون بو و سوزش و خارش گاهی شفاف گاهی شیری رنگ الان هر ۲الی۳ روز روی دستمال این ترشحات را میبینم ایا طبیعی است یا نیاز به دارو دارم؟ بعضیا اصلا ترشح ندارن در بارداری کمی نگران شدم
- اگر کیی بهش تجاوز بشه و اینکه پرده اش از دس بره شما کاری انجام میدهید؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من هفته 22 بارداری ام و بچم پسره، دو هفتس بدنم خیلی خارش، همراه با دونه های قرمز داره و شبها شدید میشه میتونم امپول برای این مشکل بزنم؟ اسم امپول میگید
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و مجردم لابیا های خارجی واژن من بسیار چروکیده شده و کمی تیره میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و آیا در این سن این چروک ها طبیعیه ؟؟سپاس
- آیا با وجود فیبرم رحم میتونم باردار بشم
- مریضی دخترم
سلام دخترم14سالشونه که ازناحیه چپ دردداره امروزاونوبردم سنوازش گرفتم همه چی نرماله اماگفتن مختصرمایع آزاددرکولدوساک خلفی دیده شده آیاراحلی وجودداره که برطرف بشه،
- آی وی اف
سلام. بنده داروی ضدتشنج مصرف میکنم. دکترم گفتند برای بارداری از چند وقت قبلش باید قرص لاموتریژن بخورم. خواستم بدونم با وجود مصرف دارو لاموتریژن و سابقه تشنج میتونم آی وی اف کنم؟؟
- افزایش وزن در بارداری
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من هفته ٢٤ بارداري هستم از اول بارداري تا الان سه كيلو وزنم اضافه شده از ٦٣به ٦٦ رسيدم من ديابت بارداري دارم و٨واحد لومير هر شب استفاده ميكنم ماه دوم هم يك كيلو وزنم كم شد ايا اين نرماله؟ افزايش وزنم كم نيست؟
- بارداری
سلام،مایع آمنیوتیک حاوی دبری است ،مشکل داره
- حاملگی
سلام وقت بخیر.خواستم بدونم ۸ روز مونده به پریودم رابطه داشتم و اب منی همسرم وارد واژنم شد آیا احتمال دارد حامله بشم ؟
- بارداری
سلام ..۱۰ روز شبی دو عدد قرص پروژسترون استفاده کردم .دوروز بعدش پریود شدم .پریودیم خیلی سبک هست .زیر دلم دردمیکنه ....روز اول پریودی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ...علتش چیشد
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید ببخشید من یه چند وقت زیر دلم درد میکرد و ازمایش سونوگرافی دادم و دکتر گفت که کنار تخمدانم کیست های ریز هست میخواستم بدونم که دلیلش به خاطر خودارضایی هستش و اینکه من خودارضایی که انجام میدادم چیزی وارد واژن نکردم و هیچ مایع ای ازم خارج نشده(خیس میشه ولی چیزی خارج نمیشه)
- درمان لکه بینی
سلام من۵۱ سالمه و دوسال پیش مشکل ضخامت رحم پیداکردم که با دارو رفع شد امسال دو دوره سونو دادم که هردو خوب بود به جز تعدادی میوم که وجود داشت ماه قبل بعد از پریودی لکه بینی داشتم که با تجویز پزشک ۱۰ عدد ترنسید و۱۰ عددمفنامیک هرهشت ساعت مصرف کردم وخوب شدم واین ماه باز همان مشکل پیداشد وهمان قرصها برام تجویز شد که بعد از مصرف نصف آنها با دل درد شدید یک تکه بزرگ سفید رنک شبیه سنگ پا به اندازه نصف کف دست ازم دفع شد .با مشورت با پزشک یک دوره دیگه از همون قرصها رو مصرف کردم فقط دوروز پاک بودم دوباره لکه بینی شروع شده ۵عدد ازیترومایسین هم بعد از تمام شدن آن قرصها مصرف کردم ولی فایده نداشت لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود


