Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام خانم دکتر جواب تست حاملگیم مثبت بوده پنج هفتمه میخواستم بدونم شما سقط با ساکشن انجام میدین
- لخته خون
سلام خسته نباشید،علت لخته خون در پریود چیست؟میتونه علتش بخاطر فیبروم باشه؟
- لیزر در دوره شیردهی
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من قبل بارداری لیزر صورت انجام میدادم تو بارداری قطع کردم میخواستم بدونم بعد زایمان میتونم زود لیزرمو شروع کنم؟مشکلی نداره تو دوره شیردهی؟
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دخترم ۹سالودوماه بردم دکتر آزمایش ومچ دستشو عکس گرفتن با توجه به اینکه سینش کمی برجسته شده رشد استخوانیش ده سالو نیم بود آمپول دادن یک ساله استفاده میکنه دوباره عکس مچ گرفتم تشخیص دادن یک سال هم بزنن ولی نگرانم درآینده بآعث نازایی نشه ممنونم پاسخ بدین ادامه بدم یا نه ممنون
- بارداری
سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم پماد کلوتریمازول ۱ درصد بزنم .هر چندساعت ؟
- بار داری
سلام من سونو انجام دادم گفته هفت هفته و چهار روزه قلبش تشکیل نشده اگه تا یک هفته دیگه تشکیل نشه باید سقط کنی می خواستم بپر سم اخرین مهلت برای تشکیل قلب جنین کی هست
- بارداری و سرکلاژ…
با سلام در هفته ۲۰ با طول دهانه رحم ۲۴ سرکلاژ شدم و الان که در هفته ۲۶ بارداری هستم خیلی کم تحریک شدم . خیلی نگرانم کرده آیا خطرناکه ؟؟ داروهایی که استفاده میکنم شیاف پروژسترون شبی یکی و قرص ایزوکسوپرین ۱۰ یکی شب یکی صبح
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر یسوال داشتم از خدمتتون من این ماه اقدام کردم علائم بارداری هم داشتم مثل تغییر رنگ و درد نوک سینه، تکرر ادرار، تغییر خلق و خو، از طرفی روز ۲۶ قاعدگی لکه بینی قهوه ای داشتم در صورتی که من هیچ وقت لک نمیدیدم و پریودم همون روز اول شدید میشد(طول دوره ام ۲۸ روزه و منظم هست)تو روزی که لک بینی داشتم تست بتا دادم و عدد بتا ۵ بود فردای این لکه بینی پریود شدم و خونریزیم خیلی زیاد و دردناک بود نسبت به ماه های قبل حالا مشکلم اینه ممکنه برای لانه گزینی بوده باشه اون لک ها و لانه گزینی موفقیت آمیز نبوده باشه اینم بگم خدمتتون من تمام ازمایشای قبل بارداری و انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم نه بابت تخمک، نه ویتامین اا و نه ضخامت دیواره رحم
- تصویر چند ناحیه اکوژن در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف مشهود است
سلام وقت بخیر تصویر چند ناحیه اکوژن با حدود ill defined در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف soft tissue panniculitis مشهود است
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
زیر بغلم یک ضایعه هیپو اکو فاقد چربی سنترال در اگزیلاری چپ دیده شده و کیست حاوی اینترنال اکو در تشخیص افتراقی قر ار دارد آیا این برای من خطر ناکه
- قرص ضد بارداری
سلام خسته نباشید من قرص ضد بارداری سیپروترون کامپاند را اولین بار استفاده میکنم میشه از روز 7پریود هستم شروع کنم یا باید از روز 5 باشه
- زنان زایمان
سلام همسرم هروقت رابطه داشتیم یکم بعد ازش خون میومد الان سه ماهه پشت سرهم خونریزی داره و قطع نمیشه نه دکتر معاینه میکنه نه سونو میگیرن چیکار باید بکنم؟
- درمان میوم
سلام من سه سال پیش کوتاه تشخیصی شدم به علت خونریزی شدیدوطولانی مدت البته یه ده سالی هست که کلا خونریزی 10 روزه و نسبتا شدید هست ولی سه ماه پیش پریودم 10 روز عقب افتاده ووقتی پریود شدم خیلی شدید بود و17 روز طول کشید که با دارو قطع شد و دوباره بعد دو هفته خونریزی پیدا کرد م که دکتر گفتن دوباره باید کورتاژ تشخیصی بشید اما چون امادگی نداشت دارو مصرف کردم واین سری در اولین روز پریودم بک تیکه کوشت سفید رنگ دفع کرم که بعد از 6ساعت درد بسیار شدید وغیر قابل تحمل رخ داد دوباره سونو دادم که هیچ مشکلی نداشت و دکتر گفتن که میوم هست و دارو دادن میخواستم بدونم ایا مشکل من با دارو قابل درمان هست واینکه دفع اون تیکه گوشتی باعث بهتر شدنم میشه متشکر
- سقط
باسلام من تو 5 ماهگی سقط داشتم به دلیل ورم شدید کلیه جنین هردو کلیه یا همون بیماری هیدرو نفرز آیا تو بارداری بعدی ممکنه همچین مشکلی پیش بیاد ودلیل چی بوده و برای بارداری بعد کی میتونم اقدام کنم
- بارداری
سلام.من یکسال ازدواج کردم اقدام سنو و آزمایش هم دادم.گفتن خوبی مشکل نداری.همسر من آزمایش اسپرم داد گفتن مشکل نداری ولی باردارنشدم
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- من
- زنان
سلام خانم دکتر آیا پریدن یا طناب زدن باعث افتادگی رحم میشه.یا خرافاته.من قبلا خیلی می پریدم یا طناب میزدم.خیلی می ترسم.لطفا کمکم کنین.علائمش چیه?
- بارداری
12مردادبایدپریودمیشم نشدم ازمایش خون دادم بارداربودم بعدسه روزخون ریزی پیداکردم یک هفته استراحت کردم بعدرفتم دکتر شیاف دادشیافا ک تموم شد دباره خون ریزی دارم ازماش دائم منفی بود حالا باید چکارکنم


