Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سردرد شدید
سلام.روز دوم هست که قرص اوبابوست میخرم.برا تقویت تخمدان... الان سردرد شدید دارم .چه کنم .چه بخرم آیا اعلایم قرصه.ادامه بدم
- هیستروسکوپی
سلام وقت بخیر ۱۰ روز بعد از هیستروسکوپی بقایا پریود شدم اما مقدارش کمه و بصورت کشدار هستش که بیشتر موقع اجابت مزاج دفع میشه آیا طبیعیه و گاهی ذره هایی شن ریزه مانند باهاش دفع میشه؟و اینکه بعد از هیستروسکوپی ممکنه باز هم بقایا باقی بمونه؟ممنونم
- بقایای بارداری
تصویرناحیه میکس اکو به ابعاد حدودی ۳۳،۳۴ م تقریبی ۱۴سی سی دارای وسکوریته درکاویته رحممطرح کننده بقایای بارداری مشاهده شد نگران کننده است
- سلام وعرض ادب من سمیک نودل هیپواوباحاشیه منظم دارم ابعادان ۷در۳است B3ت چپ
- شیاف پروژسترون
باسلام خانوم دکتر من از اول بارداری مشکل خاصی نداشتم به این خاطر شیاف پروژسترون استفاده نکردم ولی الان که ۲۱هفته هستم درد های زیر شکمم زیاد شده هرروز چندساعت یکبار دردش میگیره بعد ده دقیقه اروم میشن میترسم انقباض زودرس رحمی باشه به نظرتون شیاف پروژسترون از هفته ۲۱شروع کنم به استفاده برای جنین ضرری نداشته باشه؟؟؟
- خطر
سلام من چند روز پیش ای سوال رو ازتون پرسیدم و گفتید باید سونوگرافی بدم،چه خطری داره؟ سلام دکتر،چند وقته با سفت کردن عضلات رحمم در حالت عادی یا سرپا گاهی دردی مثله تیر کشیدن حس میکنم عفونت ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چی میتونه باشه؟
- ندول کیستیک
سلام دکتر خسته نباشید من چندماه پیش سونو رحم انجام دادم گفتن ندول کیستیک درمحل برش سزارین قبلی به قطر ۸ میلی متر دارم علائم خاصی نداره فقط گاهی درد زیر شکم چیکارباید بکنم ؟ برای باداری مشکل نداره ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳۷سال سن دارم تازه ازدواج کردم الان میخوام بچه دار بشم رفتم سونگرافی دادم تخمدانم ۹است دکتر میگه تو بچه دار نمیشید ایا هیچ درمانی نیست ممنون راهنمایی کنید
- مصرف بی وقفه سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید سونو گرافی دادم گفت هایپر اکو ژنیسیته یفو کال باحدود مشخص با حداکثر ابعاد 4*8در کاویتهی اندومتر مشهود است Tvsدر روز سوم menجهت برسی از نظر پولیپ اندومتر تغییرات فاز لو تئال تو صیه میشود به نظرتون مشکلم چیه وراه حل چیه
- سزارین
سلام چندماه بعداز سزارین میشه دوباره باردارشد؟ ایا میشود بعدسزارین تمرینات دراز نشست برای ازبین رفتن چربی شکم انجام داد؟
- درد
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ ساله هستم دوماهه که سمت راست سینه چپم بعضی وقتها درد میکنه شما گفتین بعدازپریودم معاینه انجام بدم خداروشکر هیچی حس نکردم بعضی وقتهام دست چپم درد میکنه چند روزم پشتم درد میکرد همش میترسم که سرطان سینه داشته باشم ازترس نمیتونم برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- کانون نامنظم
ببخشید داخل سونو نوشته ساک حاملگی دیده شد یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی حاوی مایع دیده شد این کانون نامنظم ینی چی ؟؟
- سوال شخصی
سلام خسته نباشید قرص جایگزین قرص دزوسپتیو میخواستم اسمشو بگید
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید من ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهارساله دارم چند وقتیه خیلی سرد شدم نسبت به رابطه میخواستم بدونم دارو یا درمانی وجود داره؟
- واژینوباکتریال
سلام تست پاپ اسمیر دادم.دکترم گفته واژینوباکتریال دارم.بهم پماد دالاواگ سی و مترونیدازول داده.1.میخواستم بدونمیک روز بعد از اتمام دارو بلافاصله میتونم نزدیکی داشته باشم با کاندوم یا بدن کاندوم؟ 2.آیا شوهرم همراه من باید دارو مصرف میکرد؟
- مشکلات زنانه
سلام من پریودی هام 7روزس دو دوره 3روزس ولی بعد گذشت دوره2پریوم 12 روز گذشت دوباره پری اومد و3 روزه بود متاهلم وجلو گیری طعبیعی دارم
- مورد عفونت واژینال
سلام ایا اگر سوزش و خارش نداشته باشیم و رنگ و بوی واژن تغییر نکنه باز هم امکان وجود عفونت پنهان در واژن وجود دارد که بافت واژنو تغییر بده و باعث زایمان زودرس بشه؟
- نازایی
سلام خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم من بخاطر نازاییم دکتور کریم زاده یزد عمل لاپاراسکوپی و قرص و آمپول داد ک همچنان در حال مصرفم الانم ب امید خدا راهی کربلای معلی هستم و نزدیک قاعدگیم مشکل نداره ب اندازه ی ۶ یا ۷ قرصlDمصرف کنم
- ازمایش
باسلام خدمت خانم دکتر مهربون بنده از بیماران شماهستم سنم 37سال هست که مدت 15ماه اززایمانم میگذرد ازمایش ادرار انجام دادم که به این شرح هست، Appearance semi clear_Hb/blood positive_W.B.c. 3_4_R.B.C 8_10_Epi cells 5_7_Bacteria. Mild_Mucus Moderate میشه لطفا بفرمایید چه مشکلی دارم وچکار بکنم.؟


