Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- تاخیردر پریودبعدازمصرف دوفاستون
سلام من بیمارشماهستم متاهلم و برام دوفاستون تجویزکردید ک ازروز16پریودم ب مدت 7روز مصرف کنم چون بهم دیرنوبت دادید اون روز ک اومدم روز22پریودم بود من ازهمان روز 22ب مدت 7روزدوفاستون ک دوفامودجدیدامیدن روخوردم اما 13روز از از اتمام میگذره و من هنوز پریودنشدم دلیلش چیه
- قرص نورم اسکین
سلام من از قرص نورم اسکین استفاده کردم و در ناحیه واژن احساس بوی بد میکنم زمانی که از قرص استفاده میکنم و هم اینکه در ناحیه تناسلی سوزش دارم در صورتی که قبلا از آکنوترن خارجی استفاده میکردم اصلا همچین مشکلی نداشتم
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- دکاپپتیل
باسلام و احترام سوال ۱.: آیا امپول دکاپپتیل، بر هورمونهای تیرویید تاثیر دارد؟ و مضر است؟ سوال۲. ایا اگر نیاز به عمل هیستروکتومی(برداشتن رحم و تخمدانها) داشته باشیم، درمان موقتی با آمپول دکاپپتیل، قبل از عمل، خطرناک است؟ ممنون
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام خسته نباشيد مادر من ۴۰ ساله هستن و مدت یک ماهه که خونریزی دارن غیر از دوران قاعدگی امکانش هست که مشکل جدی داشته باشن ممنون میشم راهنمایی کنید ایشون دستگاه جلوگیری از بارداری هم گذاشتن و بعضی وقت ها میگن که حس سوزش دارن
- واژینال
طی دوماه پشت سرهم سه بارخونریزی شدیدداشتم
- فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر ۹
خانم دکتر
من روز ۱۳ سیکل قاعدگیم سونوگرافی دادم که یک فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر۹ بود. آیا این اندازه برای این روزسیکل طبیعیه؟
- سلام….امکان باز شدن سرکلاژ شکمی بخاطر بلند کردن جسم سنگین هست….یک سال پیش سرکلاژ شکمی انجام دادم و بخاطر بلند کردن جسم سنگین چند روزی درد شکم و تیر کشیدن واژن دارم
- درد مقعد درهنگام پریودی
سلام خسته نباشید سوالم این بود ک هنگام پریود درد خیلی شدید،و یهویی توی مقعدم ایجاد میشه ک نمیتونم تکون بخورم بعد چن دقبقه کم میشه خفیف درد میکنه بعد یا راه میرم این درد،هست علت چی هست.
- داروی دزوسپتیو
سلام اگر داروی دزوسپتیو را ۳ روز فراموش کنم مصرف کنم (در هفته دوم) الان در روز سوم و چهارم چکار کنم؟
- آمپول واریوپپتیل برای حلو گیری از بلوغ
سلام دکتر برای دختر ۸ ساله ام آمپول واریوپپتیل تجویز کردن که امروز بار دوم را تزریق کرد . بار اول هیچ عوارضی نداشت و عادی بود ولی امروز از ۲ ساعت بعد از تزریق دخترم تب شدید کرده و بیحال شده و سردرد هم داره . ممکنه از عوارض آمپول باشه ؟ اگر پرستار آمپول رو بجای زیر جلدی در عضله بزنه چه اتفاقی میوفته ؟ چون این دفع اصلا خون نیومد جای تزریق احساس میکنم اشتباه زده 😥 ممنون میشمجواب بدید چون خیلی نگرانم .
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من یک کیست دارای یک پستای ظریف به ابعاد 56x46mmدر تخمدان سمت چپ دارم آیا با قرص ال دی یک دوره امکان از بین رفتکی هست چون برای بار دار شدن عجله دارم
- شکم
سلام سوزش وخارش واژن دارم بعضی مواقع نفخ شکم هم دارم علت چی میتونه باشه؟آیا عفونت باعث نفخ شکم میشه؟
- قرص پریناتال
- با سلام
- آیا قرص پریناتال همان اسید فولیک است؟ در ماه های اول بارداری می توان آن را مصرف کرد؟
- بعد از زایمان
علت ترشح زرد خیلی کم رنگ و بد بو بعد ۴۰ روز از زایمان سزارین


