سلام،معمولا آسیبی نمی رساند.و خود به خود جذب می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری😮
سلام خانمی ۳۱ ساله هستم که دوسه ساله کیست درمویید تخمدان به اندازه ۳۴ میلی دارم بدون علائم. تازه باردار شدم آیا بارداری من با وجود این کیست مشکل ساز هست؟ اندازه کیست درمویید در بارداری ایا تغییری میکند؟ ممنون از شما . اجرتان با خدا
- خود ارضایی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من مدتی خود ارضایی میکنم و 16سالمه چیزی وارد نکردم خیلی میترسم و نمیتونم دکتر برم لطفا پکارتم دچار مشکل نمیشه؟؟خواهش میکنم پاسخ بدید خیلی نگرام
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- بارداری
سلام خسته نباشید تست بارداری انجام دادم مثبت شد قبلایکبار سقط داشتم الان هفته پنجم هستم وبه متخصص دسترسی ندارم میخواستم بدونم تاموقعی که بتونم به پزشک مراجعه کنم چه کاری انجام بدم از سقط جلوگیری کنم؟
- تاثیر مصرف وارفارین بر باردارشدن
- پریودی بعد ابله
سلام من یک ماه پیش ابله گرفتم پریود نشدم الان هم یک ماه و خوردهای است گذشته بازم پریود نشدم سنم ۴۲ ساله چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من درتاریخ چهاراسفند انتقال جنین دادم باید روز سیزدهم به حساب خودم پریود میشدم اما روز شانزدهم اسفنڌ لک قهوه ای ازصبح گاه گاه میبینم وانگشتهای پام سرده هرزگاهی دل درد وکمردرد خفیف دارم به نظرتون باردارهستم؟
- ضایعه اکوژن
برای ضخامت اندومتر23mmوتصویریک ضایعه اکوژن به ابعاد14*9.2درقسمت فوقانی اندومترچکاربایدکرد
- آوا بوست باعث قطع شدن پریودی میشه
آوا بوست را شب اول پریودی خورم و الان دوشبه میخورم پریودیم قطع شد اصلا خون ندارم چکارکنم
- واکسن گارداسیل
آیا خانم ۵۵ ساله میتونه واکسن گارداسیل تزریق کنه؟
- سرطان آیا ارثی است؟
سلام حالم دچار سرطان سینه شدند و خوب شدند آیا سرطان ارثی است از خاله ؟
- آزمایش ادرار و آزمایش خون
سلام خانم دکتر آزمایش دادم و میزان WBC۱۲.۶۳هست و میزان RBC۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:fewمیشه بی زحمت تفسیر بفرمایید؟ این زیاد بودن WBCبه نظرتون علتش چی میتونه باشه، الان ۲۷ هفته باردار هستم. با تشکر.
- تخمدان&
سلام. من ۳۴ سالمه. دو بار سقط داشتم. و تحت نظر دکترم. دکتر سونو و آزمایش دادن کاملا سالم هستم. فقط تیروئید کم کار دارم اونم دارو مصرف میکنم. الان ۷ ماهه اقدامم و باردارنشدم. خانم دکتر چند ماهی هست که وقتی میخوام پریود شم تخمدان چپم تیر میکشه و شما گفتین از علایم پریودی و مشکلی نیست. خانم دکتر در بعضی از دوره هام در بعضی روزها،بعد پریودی تیر کشیدن خفیف و درحد۳۰ ثانیه یا یک دقیقه دارم. امروز که ۱۸ سیکلم بود بازم تیر کشیدن و داشتم.خواستم بپرسم آیا مشکلی هست که تخمدان چپم تیر میکشه؟ سونوی رحم و تخمدان همه چی سالم بود. ممنون از جوابتون
- سونوی آنومالی
خانم دکتر مشکلی پیش نمیاد تو یه روز هم سونوی آنومالی انجام بشه هم اکوی قلب جنین؟
- سقط ناموفق
من هفته پیش در۷هفته گی قرص سقط استفاده کردم ولی نیوفتاده باید چیکارکنم
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشید ممنون میشم این جواب عکسم رو برام توضیح بدید پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به راست قرار گرفته لوله فالوپ راست با تاخیر حاجب شده اتساع Mild در بخش آمپولر آن دیده میشود وspillageآن مشهود نیست احتمال انسداد لوله فالوپ راست مطرح میگردد لوله فالوپ چپ با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال دارد وspillageآن با تاخیر صورت گرفته است آیا من احتیاج به جراحی دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم
- جلوگیری
سلام می خواستم بدونم بهترین روش جلوگیری چی هستش


