Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده هیپراکوژن
سلام دختری 22ساله هستم در سونوگرافی من توده هیپراکوژن به قط 14میلی متر در تخمران چپ دیده شده میخواستم راه درمانش را ببینم واینکه خط آندومتر هم دیده شده
- دو دلی برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ داشتم برای بارداری بعدی موندم سرکلاژ واژینال کنم یا شکمی چون میگن شکمی مطمئن تره ولی واژینال بودن کسایی که دوباره شکست خوردن لطفا راهنماییم کنید
- درد در مقعد هنگام پریود شدن
- ال دی
سلام من بچه ۱۸ ماهه شیر میدم میخاستم بدونم چجوری باید از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم اصلا بلد نیستم مصرفشو ۱. بیزحمت دقیق برام توضیح میدین ک چحوریه مصرفش ۲. و اینکه چ موقع هایی میتونم قطع کنم ؟
- در زمینیه ذگل تناسلی و ویروس اچیواجیوی رحم درما کلنا کوپی اسم دستگا نمه برداری رحم ا ه
سلام خسته نباشید خانم دکتر شما ذگل تناسلس خانم ها ویروس وجیپیاچ وی دوسال درگیره ولی اول رفت دیگه شما هم نمو نه برداری می کنید ایا بیمه ایران قرارداد با کدام بیمارستان یا کجا انجام میظه
- سلام من یک ورق قرص سیبل را برای تنبلی تخمدان و تنظیم پریود خوردم از ۷تا قرص سفید ۲تا قرصم مونده که امروز پریود شدم نمیدونم اون ۲تا قرص سفید رو در حین پریودی هم مصرف کنم یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدین
- قرص ال دی
سلام ۲۸سالمه برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم آیا مصرف مشروبات الکلی اثر قرص و از بین میبره ممنون.
- پرده بکارت
سلام.وقتتون بخیر. من تا حالا هیچ گونه رابطه ای نداشتم.ولی یه هفته پیش با نامزدم یه رابطه داشتیم اونم رو لباس بود و دخولی صورت نگرفت،اون موقع درد شدیدی رو احساس کردم و دوسه روز هم این درد ادامه داشت.امکان پارگی یا آسیب وجود داره؟؟خیلی ترس و استرس دارم .تو رو خدا هرچه سریع تر جواب بدید؟؟امکان پارگی بکارت با دوچرخه سواری وجود داره؟
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- داروی لوپرمر
سلام من حدود یک سال یا دو سال از امپول لوپرمر میگذره که مصرف کردم مرتب داخل بهت میرم خسته میشم زودی عصبی میشم و تا الان عادیه پریود نشوم؟
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وادب احتما بارداری همزمان بامصرف این آمپول وجودداره؟
- عمومی
سلام وعرض ادب خدمت شما...درخصوص سوزش واژن بعداز ادار ۱۴ماه قبل خدمت رسیدم...دارو تجویز کردین ...اما خوب نشدم...ازهمین طریق خدمتون پیام فرستادم شمافرمودین ازمایش کشت ادار برم...رفتم وکاملا سالم بود ...به پزشک عمومی نشون دادم...ممنون میشم راهتمایی کنین ....
- آیا قرص روکین بر آزمایش هورمون تاثیر دارد؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید بنده ۵ ماه هست پریودام طولانی مدت شده از ۵ روزه تبدیل شده به ده روزه دکتر فقط دوتا ازمایش Fsh و Lh و تیروئید نوشتن قبلا دادم خوب بوده سونوگرافیمم خوب بوده بعد برای دوماه قرص روکین نوشتن ولی چون خوب نشدم حس میکنم پرولاکتینم بالاست الان دوره دوم قرص روکینم هست که از روز سوم پریود دارم میخورم بعد از ۵ روز قطع قرص روکین میتونم ازمایش هورمونی بدم یا چون قرص روکین خوردم باید یکماه دیگه صبر کنم بعد ازمایش بدم ؟ فاصله قطع قرص روکینم تا روز سوم پریودم میشه ۵ روز که باید ازمایش بدم
- خارش واژن
ناحیه ژنیتالم خارش داره
- لانه گزینی
سلام خانوم دکترلانه گزینی یک روزه یاسه روز
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکترم واسم قرص سبیل داده واسه منظم شدن پریودم بعد گف از روز پنجم پریودی بخوری من اشتباهی دوشب سفیدها خوردم چ کنم سفید هارو ادامه بدم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دكتر من براي تنبلي تخمدانم قرص دروسبلين ميخورم ٨روز شده و يكم ترشح قهوه اي رنگ داشتم ولي الان لكه بيني و حالت خون آبه داره مصرف قرص و قطع كنم؟
- سلام خسته نباشید من آنپول ضد بارداری زدم سه ماها الان یک ما گذشته عادت ماهانه شدم لکه بینی دارم دو هفته شده دکتر بهم قرص مدروکسی داده خوبه بخورم
- آزمایش خون بارداری
خانم دکتر چند روز بعد از نزدیکی اگه بریم آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش کاملاً مطمئن باشیم؟ .. یعنی نتیجه اش صدرصد درست باشه و زود نباشه و بشه بهش اطمینان کرد..
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۴۳ سال سن دارم تا دو سال پیش همیشه قاعدگی منظم داشتم یک فرزند دارم دیگه باردار نشدم از دوسال پیش قاعدگی نا منظم داشتم ولی چند ماهی میشه که علاوه بر اینکه دو یا سه ماه یکبار پریود میشم خونریزی بسیار شدید همراه با لخته دارم و ۱۵ الی ۲۰ روز طول میکشه کورتاژ تشخیضی هم انجام دادم آزمایش پاتولوژی هم هیچ مشکلی نداشت الان دارم دارو مصرف میکنم قرص سیپرو ترون کامپاند بهم داده ولی از پنجم قاعدگی که شروع به خوردن کردم هر روز خونریزیم شدید تر میشه میخوام بدونم قطع کنم یا بازم به خوردنش ادامه بدم ؟


