Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۰ ساله هستم دوماهه که سمت راست سینه چپم بعضی وقتها درد میکنه شما گفتین بعدازپریودم معاینه انجام بدم خداروشکر هیچی حس نکردم بعضی وقتهام دست چپم درد میکنه چند روزم پشتم درد میکرد همش میترسم که سرطان سینه داشته باشم ازترس نمیتونم برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- توده هایپواکو
سلام توده هایپواکو با خطوط نامنظم 3 سانت خطرناکه؟؟
- (پیشگیری)
سلام خسته نباشید خانم دکتر پیشگیری طبیعی باعث تنبلی تخمدان میشود لطفا راهنمایی کنید
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- سقط
سلام ۴ روز قبل عمل هیتروسکوپی انجام دادم چون بعد از کورتاژ بقایا در سونو احتمال وجود پولیپ جفتی داده شده بود.الان لکه بینی تیره دارم.حالت کشدار و تیره است.آیا طبیعیه؟ واینکه دکتر نمونه رو برای پاتولوژی دادند و گفتند احتمال مول هست!چهار ماه از سقطم گذشته و سطح بتای خونم ۴ هستش، و هیچ علایمی ندارم.ایا ممکنه مول باشه؟
- زنان وزایمان
سلام من قرص پردنیزون5 وهیدروکسی کلروکین میخورم برای رماتیسم در بارداری هم میتوانم بخورم آیا خطری برای جنینم ندارد؟
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- کیست
من برای بارداری رفتم دکتر بهم دوفامد 10 داده سه ماه خوردم ماه بعد که پریود شدم خونریزی پنجاه روز داشتم الآنم همش لکه بینی دارم روانی شدم چکار کنم
- لکه بینی
با سلام خدمت خانم دکتر محترم من بیمار شما هستم.در هفته یازدهم بارداریم . تا حالا مشکل خاصی نداشتم اما امروز چند رگه خون تیره مشاهده کردم. چند روز هم میشه که کمر درد دارم. آیا این لکه های خون طبیعیه؟ نوبت ویزیت بعدیم خدمت شما دوازده روز دیگه هست. آیا لازم که زودتر مراجعه کنم؟ با تشکر از جواب شما.
- درد پریودی
سلام من 15 سالمه و هرماه پریودیم یک هفته طول میکشه در طول یک هفته ام درد شدیدی تو ناحیه کمر و دلم هست به طوری که باید روزی 2یا 3تا قرص مسکن بخورم بنظرتون مشکل چیست؟
- تاخیر در پریودی
سلام خسته نباشیدممنون میشم سریع جواب بدین من پریودم هفت روزعقب افتاده بی بی جک زدم منفی بودیعنی باردارنیستم؟
- دارو
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید. میشه لطف کنید یه دارویی برای افزایش کیفیت اسپرم بهم معرفی کنید؟ و اینگه طریقه مصرفشم برام توضیح بدبد. ممنون از لطف شما.
- خونریزی بعد از مصرف ضدبارداری ال دی
سلام من هفته قبل رابطه از عقب داشتم طی چهار بعد از رابطه روزی یک قرص مصرف کردم الان خونریزی دارم اول قهوه ای بود الان قرمز شده و شدید چیکار کنم 😭
- بارداری
سلام خسته نباشید من همونم دوقلو همسان باردار بودم و یکی رو از دست دادم ... ممنونم که به سوالاتم جواب میدید من در ۲۶ هفتگی در دو روز ۶ عدد بتامتازون و ۲۹ هفتگی نیز ۶ عدد بتامتازون مجموع ۱۲ عدد تزریق کردم 1.الان ۳۲ هفته تمام هستم خواستم بپرسم باز نیاز ب تزریق هست؟ 2.و اینکه من یه هفته بستری بودم بیمازستان و تست های انعقادی در دو روز انجام دادم و یک روز درمیان ان اس تی انجام دادم که همه خوب بود و دکتر گفت اگر بخوام میتونم مرخص شم خواستم نظر شمارو بدونم 3.و اینکه در این ۲ ..۳ هفته باقی مانده چه مراقبت هایی رو باید انجام بدم ؟ 4.رشد این جنین روی نمودار رشد در سونو داپلر در ۳۱ هفته و ۳ روز (۶۵ درصد هست) خواستم بدونم خوبه؟
- سلام پماد تریامسیکورت 0/1درصد چه جوری مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا
- سوال از دکتر زنان
من ۳۵ سالم و یک دختر ۷ ساله دارم . چند وقت ترشح سفید یا بی رنگ دارم . ولی احساس میکنم بوی بد دار آیا لازم به دکتر حضورا مراجعه کنم؟
- بارداری بعد از سقط
با سلام یک ماه از زمان سقطم میگذره و هنوز پریود نشدم . در این ماه رابطه محافظت نشده داشتم . چه زمانی میتونم تست بارداری انجام بدم که از جوابش مطمئن باشم و در صورت باردار نبودن برا پریود شدن دارو مصرف کنم ؟؟
- هودمون مردانه زیاد درمان قعطی نداره؟
- بارداری
با سلام من سیکل های ۳۰روزه دارم آخرین بار یکم بهمن پریود شدم و چون تصمیم به بارداری داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و در روزهای ۱۸ و ۱۹بهمن کیت تخمک گذاری مثبت شد و روز ۲۰و۲۲ بهمن اقدام داشتم در روز چهارم اسفند بی بی چک مثبت شد و روز ۶م اسفند آزمایش بتا دادم که عدد بتا ۴۳۶ بود ، آیا این عدد بتا طبیعی هست ؟ و من چند هفته باردار هستم ؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه ؟
- من ۶روزه که پریود هستم و عازم سفرم چه کنم که پریودم قطع بشه


