Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژی
خانم دکتر واسه سرکلاژشکمی بهم تخفیف بدین زود بیام عملم کنین
- عقب افتادن پریود با تزریق واکسن گارداسیل
با سلام و خسته نباشید من باید ۲۹ آبان پریود میشدم که ۸ روز عقب انداختم و رفتم دکتر آزمایش خون خون دادم و منفی بود و دکتر ۴ عدد آمپول پروژسترون بهم داد و تزریق کردم و الان هم بعد ۴ آمپول تزریق ۱۱ روز میگذره ولی من پریود نشدم ولی فقط سه روز لک خیلی کم شدم و من حدود ۶ سال مشکل ناباروری دارم الانم از لک باز خبری نیست چیکار کنم خانم دکتر لطفاً راهنماییم کنید
- لک افتادن روی صورت در بارداری
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم,خانم دکتر چیکارکنم در دوران بارداری رو صورتم لک نیفته,ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید,
- فیبروم رحمی
با سلام بنده ی دختر شش ساله دارم و میخام برای بارداری دوم اقدام کنم ی میوم کلسیفیه به ابعاد ۷۰ در ۴۶در خلف و تنه راست رحمم هست حالا سوالم اینه مشکلی دربارداری و برای بچه ام ایجاد نمیکنه با توجه به اینکه در بارداری اولم هم این میوم رو داشتم منتها ابتدای بارداری حدود ۴ میلی متر بود و در بارداری رشد کرد و به ۷۰ میلی متر رسید در قسمت سر دخترم باعث شده بود به اندازه ی پرتقال داخل بره که خدا رو شکر بعد زایمان و به مرور شکل سرشون درست شد حالا نگرانی من بابت اینه که در بارداری بعدی هم بزرگ بشه و خدایی نکرده نقصی برای جنین پیش بیاره چیکار باید کنم ؟؟؟؟
- مایع اکولوسنت در داخل کاویته اندومتر
باعرض سلا م وخسته نباشید خانم دکتر خدا به شما عمری طولانی همراه باعزت عطا کند .خانم دکتر این سومین بار است که از شما مشاوره میگیرم اگر در شهرشما بودم حتما به مطب شما میامدم.من۶۸ساله به علت مصرف کرم واژینال استروژن به سونوگرافی رفتم خونریزی نداشتم وجواب ان ضخامت ۶ میلی متر ومایع در کاویته ۱سی سی بود بعاز ۲۷ روز جواب سونو گرافی ضخامت پنج ونیم ومایع اندک در کاویته بود بعد از گذشت یکماه دوباره رفتم وجواب سونوگرافی به این صورت بود آندومتر ۵/۸میلیمترضخامت دارد بررسی هیستو پاتولوژیک توصیه میشود.رتانسیون مایع در کاویته اندومتر مشاهده میشود .بررسی از لحاظ چسبندگی سرویکس توصیه میشود. من قبلا پاپ اسمیر رفته بودم آتروفی هم دارم. به نظر جنابعالی من با دارو خوب میشوم.باید چکار کنم.باتشکر فراوان از خانم دکتر عزیز
- فقدان قاعدگگی
باسلام من با روش میکرو باردار شدم دلیل باردارنشدنم جزو دلایل ناشناخته بود قبل از بارداری به طور مرتب عادت میشدم اما الان هفت ماهه عادت نشدم بچم فقط یک ماه و نیم شیرم خورد و دیگه الان ۶ماه نخورده یک ناه هم قرص استرومارین و دوفاستون خوردم بعدش عادت شدم اما ماه بعد هنوز دوباره نشوم تا چند دوره میتوان ازین دوتا قرص خورد تمام ازمایشات لازم هم انجام دادم ممنون
- خونریزی زیادازمقعدنزدیک پریودی
امروزاصلاخونریزی چیزی نداشتم این دومین باره نزدیک پریودی خونریزی شدیدازمقعددارم نمیدونم چیکارکنم
- تخمکگداری
سلام درد زیرشکم خفیف و ترش لجز مانند بعد از پریود (۹روز بعد پریود یعنی ۲روزه حمام کردم )میتونه از علائم تخمکگذاری باشه؟
- توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی ۴۰*
درود وخداقوت توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی در تخمدان چپ که درسونو نشان داده شده .دخترم ۱۹ سالشه وتجویز پزشک عمل لاپاراسکوپی هست لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم.چیکار کنم ؟درمان دیگری هم دارد؟!
- پولیپ رحمی
سلام مدت یکسال و سه ماه اقدام به بارداری دوم بعد از هفت سال کردم، ولی وقتی موفق نشدم به متخصص زنان مراجعه کردم که سونوگرافی داخلی انجام داد در سونوگرافی چیزی شبیه پولیپ دیده شد که دکتر گفت برای اطمینان بیشتر باید سونوگرافی داخل آب انجام بشه، به نظر شما من این سونو گرافی را انجام بدم؟
- کراتین مو
سلام من ۵ روزه اقدام به یارداری کردم کراتین مو خطر داره انجام بدم ؟؟
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام ، خواهش میکنم راه درمانی بگید، عفونت قارچی شدید مقاوم به درمان و عود کننده دارم از وقتی رفتم استخر شروع شد، تمام رعایت های لازم رو برای عود نکردن انجام میدم و چند تا دکتر و چند جلسه برای هر دکتر رفتم بدون نتیجه، آنقدر پوست واژنم حساس شده که با تماس مختصری با دستم قرمز میشه و میسوزه و ورم میکنه، خانم دکتر من ازدواج نکردم و مجرد هستم. هر چی دارو با دوزهای مختلفکه مربوط به عفونت قارچی واژن هست رو امتحان کردم ، نتیجه ندیدم ، حتی دو تا 6 ما فلوکونازول صدو پنجاه خوردم
- استفاده از قرص برای قطع خونریزی
سلام با اندومتر ۱۲ میلی ۵۰ ساله هستم ۲ ماهه خونریزی دارم و رفته رفته بیشتر میشه بعلت مبتلا شدن به کرونا کورتاژ تشخیصی یه هفته بعد انجام میشود الان چطور قطع بشه
- سللام ۵ماهه سزارین کردم الان جای بخیه ها ناجور درد داره میسوزه علت چیه راه میرم هم تیر میکشه
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!
- بارداری
سلام جفت سرراهی در هفته چندم بالا میره؟
- جرراحی فیبرم
من ۶ اسفندلاپارسکوپی شدم..الان دوماه پریودمیشم...چیکارکنم
- زایمان
سلام من یک ماهه زایمان کردم به تازگی وگاهی اوقات سمت راست شکمم از بخیه تابالای نافم درد میگیره در ضمن ترشحات صورتی روشن هم دارم طبیعی
- درخواست زایمان سزارین
باسلام خدمت شما خانم دکتر،عرض خسته نباشید بنده خانمی هستم ۳۱ساله و در هفته هفته بارداری میباشم و خداروشکر بدون مشکل،،،درخواست من اینه که میخوام بچه رو هنگام زایمان (سزارین) کنم آیا شما این وار را برایم انجام میدهید؟؟؟باتشکر
- ازمایش بقایا
وقت بخیر. خانم دکتر من بارداری پوچ داشتم، و بعد از تشخیص و با قطع شیاف در ۷ هفته سقط داشتم بدون کورتاژ. ازمایش بقایا رو جوابش رو گرفتم. میشه لطفا بگید چه چیزی رو نشون میده. من ۳۶ ساله هستم و بارداری اولم هم بود. این گزارش نتیجه هست: Received specimen in formalin consists of multiple pieces of brownish soft tissue with blood clot. M: 5×3×1.5 cm Sos: M/12 E: 100% Diagnosis: portions of decidual and gestatiinal endometrium


