Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعدازسقط یک ماه گذشته پریودنشدم
سلام من سقط داشتم ساک حاملگیم پوچ بودالان یک ماهه پریودنشدم امکان بارداری وجودداره خطری نداره
- سلام میخواستم بگم من پنج روز قرص شیردهی قطع کردم و پریود نشدم و مایل به قرص الدی میخوام بخورم چونکهدبچه ام شیر خشکی شد
میخوام بدونم ایا تا پریود شم قرص الدی بخورم یا نه الان بعد پنج روز قطع کردن قرص شیردهدقرص الدی ادامه بدم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید بنده 47سال دارم قبل از مهر 4یا5ماه عادت ماهانه نداشتم بعد مهر تا 15رور آبان پریود شدم بعد تا حالا باز هم هم عادت ماهانه نداشتم سونو دادم ضامن دولایه اندومتر 5میلی متر اندازه گیری ش میوم اینترامورال به قطر 27 میلیمتر درتنه رحم رو شد تخمدان ها نمای سونو گرافیک طبیعی دارند ودر آدنکسها یافته پاتولوژیک دیده نمی شود مایع آزاد خفیف در کلدویاک خلفی رویت شد مایع آزاد شکمی رویت نشد لطفا راهنمایی کنید علت قطع پریود بنده چیه دراین سن یائسگی پیش می آید؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید بنده 47سال دارم قبل از مهر 4یا5ماه عادت ماهانه نداشتم بعد مهر تا 15رور آبان پریود شدم بعد تا حالا باز هم هم عادت ماهانه نداشتم سونو دادم صخامت دولایه اندومتر 5میلی متر اندازه گیری شد میوم اینترامورال به قطر 27 میلیمتر درتنه رحم رویت شد تخمدان ها نمای سونو گرافیک طبیعی دارند ودر آدنکسها یافته پاتولوژیک دیده نمی شود مایع آزاد خفیف در کلدویاک خلفی رویت شد مایع آزاد شکمی رویت نشد لطفا راهنمایی کنید علت قطع پریود بنده چیه دراین سن یائسگی پیش می آید؟از سن 46تا47این مورد پیش امده
- پریودی طولانی
سلام خسته نباشید 25سالمه وپریودیم قطع نمیشه چه کنم دل دردوکمردردهم ندارم ..ممنون میشم راهنماییم کنید
- مهم ازدواج و بارداری
سلام خانوم دکتر یک پسر 35ساله وگر با یک دختر40ساله ازدواج کند ایا میتوانند بچه دار بشوند یا خیر ؟ ایا مشکلی در بچه دار شدنشان ایجاد نمیشود ؟
- جلو افتادن پریود
سلام. من ۳۹ سالم هست. دو دفعه هست که پریودم خیلی جلو میفته. دفعه قبل ۹روز جلو افتاد و این دفعه ۱۲ روز. شوکه شدم البته دفعه قبل سفر بودم. علت چی می تونه باشه؟
- آمپول سینال اف
سلام من دکتر بهم گفته بود ک از روز سوم پریود روزی ۷۵ واحد سینال اف ۴۵۰ بزنم ولی امروز ک روز اولم بود تزریقاتی درمانگاه همه ی ۴۵۰ واحد امپول رو تزریق کرد بهم...حالا چی میشه دوباره باید برم امپول بخرم؟؟؟ خطرناک نیس؟؟؟
- سلام من ۴۱ یک سالمه و یک دختر ۱۷
یک دختر ۱۷ ساله دارم دکتر هم رفتم پریودیم هم منضمه ولی برای اولین بار این دفعه ۷ روز زوتر پریود شدم وزیر دلم مثل نبض میزنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- تاخیر در پریود شدن
سلام من یک دختر ۱۹ ساله دارم ک ماه قبل پریودیش ۵ روز افتاد عقب ولی روز ششم پریود شد این ماه الان ۹ روزه پریودیش بازم افتاده عقب آیا مشکلی داره ؟ ممنون
- خونریری شدید ماهیانه
سلام همسر من هر ۲۱ روز یک بار خونریزی داره و بسیار هم شدید است لخته خون ازش خارج میشه خیلی هم درد داره آیا آمپولی هست که باعث قطع عادت ماهیانه به مدت ۶ ماه یا کمتر بشه چون کم خونی شدید هم داره
- کیست آندومتریوم
سلام مت الان ده سال کیست آنومتریوم دارم یبارم دکتر برام عمل کردن ولی باز دراومد دیگه همیشه دکتر رفتمو دارو مصرف کردم اما خوب نمیشم باردارم نمیشم الان میخام بارداربشم امکانش هست این شماره تلفنم اگر درمان میشم وباردار لطفا باهام تماس بگیرین تا ویزیت آنلاین بشم ممنونم
- سلام وقت بخیر. من رابطه ی بدون دخول داشتم و باکره هم هست
من رابطه ی بدون دخول داشتم و یک ساعت بعد از رابطه ی بدون دخول قرص اورژانسی خوردم و یک روز بعدش خون ریزی داشتم مثل پریود و پریود دومم با پنچ روز تاخیر شروع شده و الان بعد از اتمام پریودم. حالت تهوع و بدن درد دارم احتمال بارداری وجود داره؟!
- پریود نامنظم
سلام من ۲۸ساله ومجردم اکثرا پریودم عقب می افته ماه قبل ۱۰ام بود ولی این ماه تا الان که۲۲ام هست پریود نشدم ویکبارهم آزمایش تیروئید دادم۶ بود یه مدت قرص لووتیروکسین خوردم ولی بازم پریودم نامنظمه اصلا تیروئید و پریود به هم ربط دارن؟
- ژینوفیلوکس
سلام من داروی ژینوفیلوکس استفاده میکنم روز چهارم هست ولی از روز سوم سوزش و التهاب در ناحیه واژن دارم که میتونید راهنماییم کنید چکار کنم البته از ژل شستشوی اوریاژ YN8 قبلاز استفاده از قرص مینمم برا شستش ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر،میخام بعد عمل سپتوم رحم که انجام دادم عکس رنگی بگیرم،خاستم بدونم شرایط و انجامش مثل عکس رنگی قبل عمله؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان داشتم رفتم دکتر قرص مدروکسی داده تا سه ماه بعد ۱۴ روز پاک شدن به مدت ۱۰ روز مصرف کنم حالا میخواستم بدونم میشه بعد مصرف دوماه اقدام ب بارداری کرد
- تماس جنسی
با عرض سلام و خسته نباشید.خانمی 29 ساله هستم که مدت یکماهه ازدواج نموده ام.در این یکماه بعد از هر نزدیکی با وجود استفاده از لوبریکنت و سکسهای با فاصله زمانی یک هفته ای اما باز هم درد و خونریزی و سوزش دارم(فثط در زمان سکس و در زمانهای دیگر خارش و سوزش ندارم).به دو پزشک زنان همزمان مراجعه کرده ام.یکی می گوید که عفونت شدید واژن و زخم رحم داری برایم پماد و انتی بیوتیک تجویز کرده اند و پزشک دیگر می گوید که هیچ عفونت و مشکلی نداری و بمرور زمان درد و خونریزیت برطرف خواهد شد . حال من مانده ام که تشخیص کدام درست است؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از پاسخگوییتان
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من مجردم و رابطه جنسی داشتم آیا راهی برای جبران پرده بکارت وجود داره؟؟؟؟
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰
- نازایی
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم


