Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
با سلام و خداقوت خدمت شما دکتر عزیز..ببخشید من ۲۲ابان رفتم دکتربرای عفونت..گفتن عفونت شدید و التهاب و حس میکنم گفتن زخم دارین..پاپ اسمیر برام نسخه و مترو ۵۰۰دو ورق.داکسی سایکلین..فلوکلونازل ۵عدد..یه آمپول متاستاز ن.. دو عدد هم جنتا..با پماد واژنی..بعد همراه با معاینه من دجار خون ریزی شدم.که مهر ماه ۲۵پریو شده بودم.حالا این ماه ۹روز عقب افتادم بی بی دوبار زدم منفی شد..آیا مصرف داروها باعث تاخیر پریودی شد؟؟راستی دکتر پریودی منظمی داشتم ۲۸روز بود..پاپسمیر هم که بردم گفت مشکلی نداری فقط برام زده بود التهاب..
- سلام باعرض تبریک سال نو۲سال بعد از یاسگی چند روز که لک بینی دارم
دوسال که یائسه شدم الان چند روز که لک بینی دارم یک روز قطع میشه یک روز دوباره شروع میشه مریض خودتون هستم همکار بازنشسته بیمارستان گلسار
- در مورد عادت ماهانه
ایا 8 روز از موعد مقرر پریود بشیم اشکال داره .ایا خوردن قرص نوروبیون میتونه باعث زووتر شدن عادت ماهیانه بشه
- عقب انداختن پریودی
سلام رفتم دکتر برای عقب انداختن قاعدگی قرص سیپروترون با استرادیول تجویز کرده قرص سیپروترون را گفتن از روز اول قاعدگی بخورم ولی هنوز بعد اتمام دوره قاعدگی هنوز خونریزی دارم چکار کنم زود تر قطع بشه
- ترمیم پارگی بکارت
سلام خانم دکتر.دخترم ۱۶سال داره .دریک رابطه جنسی پرده بکارت شو ازدست داده.آیا شما ترمیم بکارت انجام میدهید؟ هزینه اش چقده؟
- سردرد بارداری
سلام باردار هستم . دوسه روزه پشت سرم سنگینه .آیا طبیعیه ؟
- آنومالی مولرین ؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم که آیا رحم دوشاخ جز آنومالی مولرین محسوب میشود یا خیر ؟
- سلام درد ناحیه سزارین دارم بعد از پنج سال در ضمن در سونوگرافی واژینال هم نشان داده شد که نیش اسکارز سزارینم نازک شده
سلام من حدود ده سال پیش سزارین کردم ولی حالا چند روزه درد شدید دارم جای سزارینم جوری که با تکون خوردن هم درد دارم علتش چیه م
- طول سرویکس
سلام طول سرویکس من در ۱۸ هفته و ۳ روز ۳۵ هست در سونوی آنومالی . من خونمون زیاد پله داره ولی آهسته میرم و میام .آیا ممکنه طول سرویکسم کمتر بشه ؟
- لکه لانه گزینی
سلام آیا امکان داره لکه لانه گزینی تبدیل به خون بازی بشه مثلا ارضا بشیم و تبدیل به خونریزی بشه
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک روزهای تخمک گذاریم رابطه سطحی بدون دخول داشتم. با توجه به اینکه سیکل های من منظم و 28 روزه هست الان چند روز تاخیر داشتم. ممکنه باردار باشم؟؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- کولیت روده
سلام من ۲۷ سالمه باردار شدم و مشکل کولیت روده زخمی دارم روزی ۹تا قرص مزالازور و ۲تا زوپیرین و ۲ تا فولیک اسید میخورم برای بارداری مشکل ایجاد میکنه
- iui
سلام خسته نباشید من تصمیم به انجام iuiدارم شما بهم گفتین که قرص ال دی رو تموم کردم پریود شدم روز ۱ یا ۲ قاعدگی برای سونو بیام مطب ازتون پرسیدم چه سونویی انجام میدین شما گفتین سونو واژینال میخواستم من وقتی روز ۱ یا ۲ قاعدگیم هستش چجوری سونو واژینال و انجام بدم؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من قرص مدروکسی پروژسترون رامصرف کردم وپریود شدم الان ۱۴روزهست که لکه بینی دارم بعدازمصرف قرص والان که روز ۱۴پریودیم هست و باید قرص رامصرف کنم خونریزی دارم شدید الان نمیدونم باید چیکار کنم علت این همه خونریزی ولکه بینی چیه؟وآیامیتونم امروز قرص رابخورم؟ممنون میشم جوابم را بدید
- سلام زنورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم چه بایدکرد
سلام زنبورگاوی نیشم زدومن11هفته باردارم
- بارداری
سلام .من به علت لکه بینی رفتم سونوگرافی و نوشته بود .هفته ای ۴ و نیم مارژین نامنظم و رحم دو شاخه الان شیاف استفاده میکنم .بنظرتون امیدی هست جنین شکل بگیره ؟
- قطق خونریزی طولانی
سلام،وقت بخیر من آدنومیوز دارم و خونریزی پریودم خیلی طولانیه،بیشتر از دوهفته طول میکشه چه قرصی میتونم استفاده کنم که خونریزیمو قطع یا کم کنه؟؟به جز مفنامیک اسید و هورمونی هم نباشه،چون حساسیت دارم آمینوکاپروئیک اسید یا ترانزامیک اسید میتونم استفاده کنم؟؟ یا قرص بهتری هست؟؟
- کمپانی کیت
در جواب سوالتون که گفته بودین کمپانی کیتها رو بفرستمfreedom اسمیه که رو جعبه نوشته شده من چون خارج از کشور هستم مدیکور یا مکس ندیدم که بخرم ...اگه فکر میکنین که ممکنه مشکل از کیت باشه میشه ی نوع خوب بهم معرفی کنین ...خیلیی ممنونم
- عفونت
سلام خسته نباشید من دکترم یک دوره بمن پماد عفونت واژینال داد که گفتن ۷روز استفاده کنمبعد یک مدت حدود دو ماه دوباره حس میکنم ترشح من زیاده و کمی کمر درد دارم میتونم دوباره همون پماد رو دوباره بگیرم و مصرف کنم برای یک دوره دیگه


