Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کرم واژینال
سلام خانم دکتر من دکتر رفتم گفت ترشح داری یخرده که بهم کرم واژینال داد با قرص سفکسیم من بعد پریودی تموم شد رابطه داشتم بزای اقدام آیا من این کرم استفاده کنم تو دوران اقدام مشکلی به وجود نمیاد
- عفونت دربارداری
سلام.من هفته یازده بارداری هستم بخاطرترشحات قهوه ای رفتم پیش دکتر و بعد از معاینه گفتن عفونت دارم و قرص واژینال کلوتریمازول و پروژسترون تجویز کردن. حالا از روز دوم حس میکنم هم تو ادرارم و هم تو ترشحانم مایع صورتی و گاهی خون مانند دفع میشه..نیاز به پیگیری هست؟؟
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- بارداری
سلام خسته نباشید من و نامزدم رابطه داشتیم مقدارکمی مایه منی داخل ریخته شده ومن بعد این موضوع دوتا عدد قرص روکین خوردم .امکان برداری وجودداره؟چون من دل درد هم دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من خانمی ۲۲ ساله هستم بعد از بلوغ دوچار هیرسوتیسم شدم و موهای زائد زیادی در زیر چونه و وسط قفسه سینه ام ایجاد شدن ، به تازگی آزمایش هورمونی دادم و همگی نرمال بودن به جز 17هیدروکسی پروژسترون که حدود ۳.۱ نانوگرم بر میلی لیتر بودن و کمی هم پرولاکتینم بالا بود و پزشک هم برام دارو نوشت ولی چیزی نگفت ، در اینترنت مطلبی خوندم که واقعا منو ترسونده اینه که من ممکنه با این نتایج آزمایشات مبتلا به هایپرپلازی فوق کلیه باشم و از این بابت میترسم که آیا بالا بودن این هورمون رو بارداری هم تاثیر گذار هست؟ آیا ممکنه نوزاد من مبتلا به ابهام تناسلی بشه؟ خواهش میکنم پاسخ من رو بدید. متشکرم
- سلام من برای نامنظمی مدروکسی پروژسترون مصرف کردم بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز بعدش دوباره خون ریزی داشتم دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود که دکتر گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد تموم شدن قرص دوفاسترن دوباره پریود میشم باید چیکار کنم دکتر گفت ماه بعد که پریود شدم دوباره برم پیشش که دارو برای بچه دارشدنم بده حالا اگه دوباره زود پریود شدم باید چه کنم
- زنان
سلام، ببخشید من بانامزدم رابطه سطحی داشتم، هنوز باکره م، بعد رابطه مون خیلی محافظت شده بود یعنی از تماس مستقیم مایع منی با واژن جلوگیری کردیم، الان یک ماهه پریود نشدم از چهارتا بی بی چک در فاصله های دوازده و بیس روز تاخیر در پریودی استفاده کردم مه همش منفی بود آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- اپلیکاتور
سلام خانم دکتر سوالی که پرسیدم و شما پاسخ دادین در خصوص شک در وجود جسم خارجی در رحم منظورم این بود که امکانش هست مثلا اپلیکاتور در رحم گیر کنه و فرد هیچ احساس ناراحتی نداشته باشه؟هیچ احساس ناراحتی ندارم فقط چون میخوام برای بارداری اقدام کنم این فکرهارو دارم چون قبلا یادم نیست بعد استفاده از اپلیکاتور آیا اپلیکاتور رو خارج کردم یا نه چون اونرو عمیقا استفاده کردم نگران شدم؟
- بیبی چک مثبت بتا زیر۵
سلام من ۲۵سالمه ۶ اسفند اولین روز آخرین پریودم بود وبیستم همون ماه اقدام کردم برای بارداری،پریودام نامنظمه تا امروز(۱۹ فروردین)پریود نشدم بیبی چک مدیکور زدم مثبت شد اما آزمایش خون دادم بتام زیر ۵ بود،میشه راهنمایی کنید من باید چکار کنم بازم آزمایش بدم جای دیگه یا صبر کنم پریود بشم؟
- توده درقلب جنین
سلام ببخشید من درهفته ۱۸ی سونودادم ک میگن ی توده درقلب جنینه.البته سونو Ntنرمال بوده و۱،۴بوده ولی خیلی نگرانم بقیه چیزاش سالم.اولین فرزندمه
- بالا بودن فاکتور TSH در هفته ۵ بارداری
سلام.خسته نباشید.من قبل از بارداری چکاپ کامل دادم همه ی فاکتورای تیروئیدم خوب بود.سابقه کم کاری یا پرکاری هم نداشتم.اما الان هفته ۵ بارداری هستم.آزمایش خون دادم.فاکتور TSH بالا بود.بین ۰.۴ و ۴ نرمال هست برای من ۴.۵۸ بود و فاکتور T3 باید بین ۷۰ تا ۱۷۲ باشه واسه من ۶۲.۶ بود.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم.چون نگرانم.دکتر خودمم تا ۵ روز دیگه نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.
- احتمال بارداری
سلام من پریودهای منظم ۲۸روزه دارم این ماه دومین ماهی هست که برای بارداری اقدام کردم در روز۱۷دوره ام یکبار کمی لکه بینی داشتم.از روز۱۹دوه ام تا امروز که روز۲۲هست بعد از اینکه زیاد راه برم یا کاری انجام میدم کمی لکه بینی دارم که بشکل ترشحات خونی هست.و تبر کشیدن و درد پهلو و پای چپ رو دارم آیا این میتونه از نشونه های بارداری باشه؟ یا مشکل چیز دیگه هست؟ ممنونم از پاسخگوییتون
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- بارداری
سلام خواستم بپرسم آب منی بیرون ریخته بشه و دوباره داخل بشه باردار میشی
- ترک شکم در بارداری
سلام خانوم دکتر میتونم برای ترک شکم بارداری از روعن بایو اوئل استفاده کنم از اشناهامون استفاده کرد راضی بودن. برای بارداری که ضرر نداره؟
- مسافرت در هفته ۱۳بارداری
سلام در هفته۱۳بارداریم ایا میشه به منطقه ییلاقی که ارتفاعش۱۸۰۰هست برم؟!
- تاخیروبارداری
سلام من بعداز۱۴روزتاخیرآزمایش دادم بتا۱۰بودالان هم دردستسویی لکه دیدم یعنی باردارنیستم
- زایمان سزارین
با سلام ۴۴ روز از زایمان سزارینم میگذره و همچنان ترشحات زرد رنگ دارم بعد از روز چهلم نزدیکی داشتم که کمی دردناک بوده و بعد از اون یکبار لکه بینی داشتم. میخواستم بدونم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم و آیا اینکه کمی دردناک بوده طبیعی هست؟؟
- س
سلام خانم دکترمن توهفته ۱۲ طول سرویکسم ۳۰ بوده نرماله یانه سونوشکمی بود
- اکتی ژل
سلام من ماه ۶بارداری ام دکتربراترشحاتم اکتی ژل داداشکال روبروشورش نوشته براجلوگیری ازعفونت ۳روزیباراستفاده کنید تا اخربارداری استفاده کنم زود به زود عفونت دارم


