Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کرم واژینال
سلام خانم دکتر من دکتر رفتم گفت ترشح داری یخرده که بهم کرم واژینال داد با قرص سفکسیم من بعد پریودی تموم شد رابطه داشتم بزای اقدام آیا من این کرم استفاده کنم تو دوران اقدام مشکلی به وجود نمیاد
- طول سرویکس
سلام منظور از دهانه سرویکس درحال بسته شدن است ینی چی من هفته۱۲هستم این خوبه یابده
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من پریودم نامنظمه. درروز 8 پریودم نزدیکی داشتم به خاطر پاره شدن کاندوم قرص اورژانسی دوتایی خوردم که بعد فهمیدم تاریخش گذشته و 7 روز بعدش تا 6 روز خون ریزی شدید داشتم و پاک شدم. امکان بارداری هست واینکه دخترم 7 ماهشه وشیرمیدم
- باداری
سلام ازهفته چندم بارداری نزدیکی نکنیم
- هماتوم بارداری
سلام باردار هستم در هفته ششم و سه روز قراردارم قلب جنین تشکیل شده و منظم است فقط یک هماتوم ۱۵میلی متر در ۳ میلی متر در خلف جفت دارم آیا خطر ناکه چیکار کنم از بین بره اصلا لکه بینی و خو نریزی ندارم
- خون ریزی زیاد بعد از سقط
دوماه پیش سقط کردم بعد یک ماه رفتم سونو گفت بقایا داری آمپول زد بهم از وقتی که آمپول زدم سه هفته می گذره شدید خون ریزی دارم چیکار کنم خون ریزی قطع بشه
- جفت اکرتا
با سلام من الان دو روزه رفتم تو ماه هشتم رفتم سونو دکتر گفته هم مایه اب جنین زیاده و هم جفتم چسبیده است به نظرتون چکار کنم خیلی نگرانم ایل آیین وضعیت بدیه ؟
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- بارداری
سلام خانم دکتر من یه دختر باکره ام به تازگی با نامزدم نزدیکی کردم و ایشون ناخواسته منی خودشون رو روی دهانه واژنم ریختن ۶ روزه ام هست که از عادت ماهانه ام میگذره خیلی ميترسم که باردار بشم. این احتمال وجود دارد؟
- سقط
سلام من آزمایش بتادادم 91شدالان وپریودشدن یعنی بچه سقط شده
- قرص
سلام قرص سیبل مصرف میکنم هفته دوم هستم امروز پریود شدم دلیلش چیه؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید.هفته 7بارداری هستم.حالت سنگینی و ناراحتی در معده دارم.میخاستم بدونم میتونم قرص لانسوپرازول استفاده کنم؟برای جنین خطری نداره؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من در هفته هشتم بارداری هستم هشت هفته وپنج روز قرص Femobraو اسپرین استفاده میکنم من دیروز ۱۱ ساعت ماشین نشستم ن اینکه یکسره مثلا ساعت ۱۱ نیم نشستم ساعت ۱ نیم یا ۲ پیاده شدم و تا ساعت پنج باز نشستم ماشین تا دو ساعت بازم پیاده و بار اخر برگشتنی یکساعت نیم طول کشید مشکلی بوجود نمیاد واس بچم یا چیز دیگه ای نگرانم که رفتم با ماشین لطفا راهنماییم کنید🙏🙏
- درد زیر شکم
سلام هفته پنجم هستم و زیر دلم درد میکنه و داخل رحمم تیر میکشه و کمر درد به نظرتون نیاز هست برم دکتر؟هنوز تحت نظر نرفتم به نظرم زوده نظر شما چیه
- سلام. من ۲۱ سالمه اولین بارداری م هست معده ام ۲ روز یا ۳ روز یک بار کار میکنه وهمیشه نیمه سرم درد میکنه مخصوصا صبح ها حالا من چه قرص های استفاده کنم بیزحمت راهنمایی بفرمایید
- اکوژن
سلام وقت به خیر. توسونوگرافی من نوشته شده کانون اکوژن۱۳×۵میلیمتردرناحیه فوقانی_میانی کاویته آن وجودداشته سعنی چی؟
- تفسیر سونو بعد سقط جنین هفت هفته
رحم میدلاین و آنته ورته با ابعاد و اکوی میومتر طبیعی دیده شد تصویر کانون هتروژن اکوژن به قطر12 ضرب در22mmدر داخل حفره آندومتر رویت شد رزیدو مطرح است کلدوساک خلفی حاوی مقداری مایع آزاد است
- کیست هموراژیک
سلام خانم دکتر. در سونو مشخص شد کیست هموراژیک به اندازه ی ۴۲ میلیمتر دارم. از آنجایی که قصد بارداری دارم ولی دکتر دارویی برای درمان کیست تجویز نکرد. دوتا سوال دارم اول اینکه آیا این کیست اگر درمان نشود مانع بارداری میشود؟ دوماینکه آیا این کیست باعث کم شدم حجم خونریزی در دوره های پریودی میشه؟در ضمن ۳۷ سال دارم
- بارداری»
سلام ،من بیست و یکم ماه قبل پریود شدم بعد تقریبا ۱۰ روز گذشت باز خونریزی کردم رفتم دکتر متخصص بهم دوفاستون داد تا ۱۰ شب بخورم هر شب دو عدد تقریبا چند شب بعدش خونریزیم بند اومد باز چند روز خونریزی نداشتم بعد هجدهم این ماه خونریزی خیلی کم داشتم در حدی که نوار بهداشتی نذاشتم فقط دستشویی میرفتم با ترشحم خون میومد فقط همون روز اینجوری شد بعد قطع شد ،حالا من باید بیست و یکم این ماه پریود میشدم هنوز نشدم چهار روز میگذره تست بارداری هم بیست و دوم انجام دادم هم بیست و چهارم ولی منفی بود الان درد پریودی ندارم شکمم انگار سنگینی داره خودمم حس خستگی و بی حوصلگی دارم البته شاید تلقین باشه بازم نمیدونم ،حالا من موندم پریودی چه جوری شده اصلا شدم یا نشدم یا احتمال این هستش که باردار باشم ولی بی بی چک منفی نشون داده باشه ،البته سه ماهه ازدواج کردم پریودی نامنظم شده مثلا یکی نهم بوده بعدی هفدهم بوده ،خواهش میکنم واضح توضیح بدید کلا گیج شدم ،جلوگیری هم نداریم ،ممنون میشم کمکم کنید...
- سلام من ۲۰ ماه قبل با خوردن قرص سقط ساک پوچ داشتم ۲ هفته خونریزی و بعد از ۴ روز از قطع شدن خونریزی سونو ولژینال انجام دادم گفتن زیر یک سانت بقایا داری که آنتی بیوتیک آزیترومایسین و مترو نیدازول و قرص متیل ارگونوین ۲۰ عدد هر ۸ ساعت خوردم ولی امروز ۲۱ ماه آبان بعداز ۴ روز که از خوردن قرص ها میگذره هنوز پریود نشدم،لطف می کنید راهنمایی کنین که صبر کنم تا پریود بشم یا خیر ؟


