Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عادت ماهیانه
سلام دکتر وقتتون بخیر من همیشه هفدهم هر ماه پروید میشدم ولی نمیدونم چرا این ماه تا الان که ۲۴ هستش نشدم خیلی نگرام ۱۵ سالمه ممنون میشم کمکم کنید
- درمورد قرص مجسترول
با سلام من بخاطر ضخامت اندومتر دکتر سه ماه وهرروز یه عدد قرص مجسترول ۴۰ تجویز کرده ایا با قطع نشدن قرص پریودی صورت میگیره ممنونم راهنمایی کنید
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
سلام من دختری ۲۱ ساله هستم .الان برای بار دوم دیدم که در روز دوم پریودی از مقعد چند قطره خون آمد.میخواستم ببینم چه دلایلی میتونه داشته باشه ممنون
- سندروم راکی تانسکی
سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام عمل انجام بدم چون واژنم مادرزادی کامل نشده میترسم خیلی سخت باشه گفتن سندروم راکی تانسکیه رحم دارم ولی خیلی کوچیکه میگن ایامیشه رحم بزرگ بشه؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اکوی غیر یکنواخت خطرناکه ضخامت اندومتر12/5
- زایمانپرخطر
باسلامزنیسیوپنجسالههستم.بارداریهفتممدوبچهازبارداریهامماندهمشکلممعلومنیستاز.لحاطزنتیکمشکلینداریمدرحالحاصرازمایشدادمهمهسالمنراهنماییمکنیدچهکارکنم
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم
- سوزش داخلی عمل سزارین بعد از ۸ماه
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من بعد از ۸ ماه جای عمل سزارین از ناحیه سمت چپ سوزش داخلی دارم میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟
- عمل رحم
برای خارج کردن رحم عمل لاپاراسکوپی بهتره یا عمل جراحی شکم و کدام عوارض بیشتری دارد ممنون میشم توضیح دهید
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر..من ۳ روز هستش قرص سیبل رو فراموش کردم مصرف کنم،یعنی از روز پنج شنبه یا شنبه..بعدش چجوری باید مصرف کنم؟چجوری بخورم برای بار اولمه اینجوری شده..۴ بسته رو منظم و ب ترتیب خوردم
- زنان و زایمان
سلام من این ماه بیشتراز دو روزپریودنشدم و روزسوم قطع شدعلت چیه؟
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- ترشح.سوال
سلام عذر میخوام بابت این سوال هربار هنگام دفع مدفوع از واژن ترشح میاد. قبلا اینطور نبودم کم پیش میاد بعدش درد زیر شکمی داشته باشم بالای مثانه سمت راست انگار یه لولس که ورم داره و این گاهی بعد اون اتفاق که گفتم درد میگیره اما خیلی کم خطرناک است؟
- پریودم چراتموم نمیشه
سلام خسته نباشید من دوماه پریود نشدم. این ماه میخک و کاکوتی خوردم الان دوهفته هس پریودم. میشه راهنماییم کنین. ۴۰ سالمه.
- قرص
سلام خسته نباشید قرصهای ترکیبی تری فازیک سه رنگ تا چندهفته باید از روش کمکی استفاده کرد؟ بسته اولم تازه شروع کردم،
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من درسال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم.شما در جواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنی .خواستم بپرسم علت اینکه نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه فرمودید باید ازرحم اجاره ای استفاده کنی چی هستش ؟
- پریودی
سلام من بیش از یک ماه است که پریود هستم و ازمایش و سونوگرافی رفتم و یک.کیست کوچک دیده میشود و همچنین تیروئید هم دارد ایا از این علت میتواند باشد ک پریودی تمام نشود
- کیست درمویید در تخمدان چپ
بدون بارداری۵ سال قبل عمل کیست درمویید در تخمدان چپ.بعد از ۲ سال از عمل حاملگیرخ داد و در حال حاضر ی دختر ۳ ساله.ب خاطر درد کشاله و مراجعه ب سونو تشخیص کیست درمویید.لطفا راهنمایی کنید
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟


