سلام،عفونت های لگنی را درمان کنید.باتأخیر پریود دراولین روزها جهت بررسی احتمال حاملگی .خارج رحم سونوگرافی انجام دهید.تحت نظر دقیق متخصص زنان باشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میخوام بدونم حامله هستم یا نه؟
نتیجه سونوگرافی من رحم با ابعاد 35*75 است و اکومیومتر طبیعی است،اندومتر لاین با ضخامت 7 میلیمتر است،الان 25 روزه پریود نشدم...نتیجه چیست؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر میخوام سقط جنین انجام بدم شما میتوانید راهنمایی کنید
- سرکلاژ
سلام افرادی که سابقه زایمان زودرس دارند و با سرکلاژ جواب نگرفتن چکار باید انجام دهند تا بچشون از بین نره؟
- آزمایش سل فری
سلام خانوم دکتر. دفعه قبل سوالی در مورد ریسک حد وسط سندروم داون پرسیدم که غربالگری سه ماهه اول نشون داده و 37 سال دارم و عدد ان تی 1.3 هست . که شما گفتین آزمایش سل فری گزینه مناسبی هست. ولی به خاطر هزینه ی زیاد این آزمایش دکتری یه آزمایش دیگه پیشنهاد داد که اسمشو نگفت فقط گفت هفته ی پانزده بارداری باید انجام بشه و یکم دقتش نسبت به سل فری پایین تره و هزینه ش تقریبا پانصد تومان میشه ولی اسمشو ندونستم. شما میدونین این چه آزمایشی هست؟ و آیا صلاح میدونین به جای سل فری این آزمایش انجام بشه؟
- پسر دار شدن
من دوتا دختر دارم دیگه نمیخوام دختر داشته باشم میخوام پسر دار شم چیکار کنم
- چکاپ قبل از بارداری روز ۱۴ پریودی
سلام من سونو فولیکول دادم چیه فولیکول ۲۷میلیمتری دارم واندومترم ۹است چند درصد احتمال داره تخمک گذاری صورت بگیره؟واحتمال کیست شدن بالاست؟
- اقدام بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۳۰ سالمه و ۹ ماه اقدام به بارداری دارم متفورمین مصرف میکنم و این ماه هم کلومید ، استروژن ، پروژسترون مصرف کردم برای تحریک تخمک گذاری روز ۱۲ سیکل برای فولیکول غالب رفتم سونوگرافیست گفتن که نمیدونن کیست یا فولیکول غالب با ابعاد ۲۰ خیلی نگرانم کرده چطور میتونم بفهمم که کیست هست یا فولیکول
- سلام. من ۲۱ سالمه اولین بارداری م هست معده ام ۲ روز یا ۳ روز یک بار کار میکنه وهمیشه نیمه سرم درد میکنه مخصوصا صبح ها حالا من چه قرص های استفاده کنم بیزحمت راهنمایی بفرمایید
- خارش وسوزش
سلام خانوم دکتر من کرم واژینال دالاواگ دودرصد خانوم دکتر بهم داده استفاده میکنم حالا من میتونم تا14روز این کرم رواستفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز برای اینکه شکم بعد زلیمان به حالت اولیه برگردد و جلو نیاید چه باید کرد ؟ اینکه میگویند با خودتون شکم بند ببرید داخل اتاق عمل و از همونجا بدبد پرستار براتون ببنده روش صحیحی است؟ بهترین کار چیه؟
- تنبلی تخمدان
۳۵ سالمه و دوبار سقط داشتم الانوبعد از ۵ سال از اخرین سقطم تصمیم به بارداری دارم از ردز سوم دوره تا هفتم روزی دوتا قرص لتروزول خوردم و روزهای ۸ و ۹ و۱۰ هم روزی یه آمپول hmg زدم روز ۱۱ دوره سونو واژینال شدم که یه فولیکول عالب ۱۷ داشتم و کلی کیست گفتن پلی کیستیکم چقد با این شرلیط احتمال بارداری دارم؟برای رفع کیستهام چیکار کنم؟ممنونم
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- آریتمی
آریتمی گهگاهی قلب جنین مشکل جدی است؟
- دارویی برای بارداری
سلام خانم دکترمن۱۲ ساله ازدواج کردم عملivfناموفق داشتم الان۴۰ سالمه چکارکنم بارداربشم خسته شدم ازبس هزینه کردم اماجواب ندادپیش خیلی دکتررفتم امافایده نداشت لطفاکمکم کنیدفیبروم دارم امابعدازسونوداخلی دکترگفت مشکلی برای بارداری نداره شماراهنمایی کنیدچه دارویی مصرف کنم تابارداربشم
- باردارشدن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من قصد باردار شدن دارم به نظر شما چه عواملی به سریع باردار شدنم کمک می کند با تشکر
- بارداری
باسلام بنده جمعه گذشته انتقال جنین داشتم و شنبه ۹ روز بعد از انتقال آزمایش خون دادم و عدد بتا زیر ۵ بوده . آیا مجدد آزمایش بدم شاید مثبت باشد
- مهم توروخدا جواب بدین
سلام من یکشنبه شب رابطه داشتم و شوهرم گف احتمال داره اب منی ب داخل ریخته شده باشه خیلی میترسم حامله باشم همون شب ی قرص خوردن دیگ نخوردم چون ال دی اصلا بهم نمی سازه یعنی ممکنه باز حامله بشم ؟؟؟با اینکه اون یه قرص خوردم الان ۶ روز گزشته امروز هم ی قرص خوردم از ترس لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم اصلا اگ بخابم بی بی چک بزنم چن دوز باید بگذره؟؟؟؟
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۶ بارداری ام و بیشتر وقتها تپش قلب دارم ،آیا این طبیعیه؟
- مشاوره قبل ازبارداری
سلام خسته نباشین من ده ساله قرص لووتیرکسین مصرف میکنم یک فرزند دارم .وتپش قلب شدید که دکتر قرص پراپرانول 20میلی هم صبح هم شب تجویزکرده وگاها فشارم هم زیاداست .اکو ونوارقلب انجام دادم مشکلی نداشت.درزایمان اول هم خونریزی داشتم وفرزندم در اولین روز 37هفتگی وسزارین به دنیا آمد.آیا شمابارداری دوم را صلاح میدانید با این ضربان زیاد که گاها به 127هم میرسه اگه قرص نخورم.ممنونم
- بیماری هاشیماتو
سلام خانوم دکتر من بیماری هاشیماتو دارم. قصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل بارداری و بعد بارداری دکتر چه اقداماتی باید انجام بده؟


