Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من رابطه محافظت نشده داشتم، قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود شدم و خیلی شدید تر و طولانی تر از زمان عادی بود، ولی الان ۵ روز هست که عقب افتاده، آیا احتمال حاملگی هست یا عوارض لونژین هست؟ چون دوتا مصرف کردم
- بارداری
سلام باردار هستم آزمایش بتام 380دکتر گفت باز تکرار بشه ولی هنوز جواب ندادن خون ریزی دارم یعنی چی میشه بچم سالمه یانه خیلی میترسم
- قرمزی جای بخیه
سلام من ۶ سال پیش سزارین کردم هنوز هنوز هم ک باز گاهی جای بخیه ها قرمز میشه و خیس میشن باید چی کار کنم دکتر رفتم گفت مشکلی نداره
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- شستن لباس زیر با صابون
سلام ۲۴سالمه و مجردم من لباس ریزم (شورت)رو با صابون حمام گلنار میشورم و همیشه ام تو فضای اتاق میذارم تا خشک بشه یه مدته دچار خارش واژن شدم بدون ترشح یا بو ممکنه بخاطر صابون باشه؟
- کورتاز
مصرف قرص ال دی برای چیست؟
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش
- عدم پریودی بعد از قطع قرص دزوسپتیو؟
من 40 سالمه و قرص دزوسپتیو رو به عنوان پیشگیری استفاده می کنم، دوره 21 تایی اول چهارشنبه 23 خرداد تموم شد، بعد از این چند روز من جز یه لک کوچیک و البته درد و بی حالی، تورم سینه و علائم همیشگی pms هیچ نشونی از پریودی نداشتم، رابطه ای هم نداشتم و میدونم باردار نیستم، بسته جدید قرص رو طبق روال بعد از 7 روز شروع کنم یا باید صبر کنم که پریودیم شروع بشه و از روز پنجم شروع کنم؟ در این حالت اگه بخوام برای دوره بعد ارتباطی داشته باشم پرخطر محسوب نمیشه؟ من برای اطمینان بیشتر می خوام بعد از سه دوره مصرف قرص، رابطه جنسیم رو شروع کنم روشم درسته؟
- قرص سیبل
سلام ببخشید من بچه شیر میدم و بعد زایمانم مشکل اختلال قاعدگی پیدا کردم و الان ۲ ماه استفاده میکنم و الان آیودی گزاشتم و دکتر گفته باید قطع کنی تا خونریزی که داشتم قطع بشه ولی چون قطع کردم میخواستم بدونم من پریود میشم یا نه
- بارداری
سلام آیا در هفته ۳۰ بارداری میشود موها را رنگ کرد ؟
- عکس رنگی رحم
باسلام خدمت خانم دکتر،عکس رنگی رحم قرار بگیرم موقع معاینه دکترگفت عفونت نداری دوهفته بعدهنگام ادرار احساس درد داشتم که الان فقط صبح هادرددارم بعضی وقتها پهلوم کمی درد میکنم آزمایش کشت ادرار دادم جوابش هنوز آماده نیست ميخواستم بدونم اگه جواب عفونت نشون بده نبايد عکس رنگی گرفته بشه؟
- آیا قرص ال دی کیست سینه میاره؟اگه به مدت طولانی خورد
- پولیپ یا هایپر پلازی
سلام ؛ بخاطر اقدام به بارداری طی دوسال گذشته تقریبا هر ماه و یا چند ماه یه بار سونو واژینال دادم ؛ این سری ماه قبل از سونو واژینال بتای خونم بالا رفت ولی بعد از چند روز قاعدگی رخ داد ، ماه بعد از این قضیه با مصرف محرک روز ۱۱ سیکل برای سونو واژینال رفتم ؛ برای اولین بار تصویر ضایعه هایپر اکو به ابعاد ۴ در ۳ mm رویت شد که یا تشخیص پولیپ دادن و یا هایپرپلازی فوکال ؛ علت این مشکل چیست ؟؟ ۳۳ سالمه بچه ندارم و سه سال اقدام میکنم و باردار نشدم . ممنونم از لطف شما
- سنوگراقی
ابعاد رحم در مقطع ساژیتال۴۲× ۶۲میلیمتر میباشد .ابعاد اکوژنیسته تخمدان ها طبیعی است. ضخامت جدارونمای مخاطی طبیعی دارد
- اسکورت
با سلام و عرض ادب من میخواستم بدونم چطوری میتونم ارضا شدن هنگام رابطه واژینال رو تجربه کنم. هنگام رابطه جنسی با اینکه قبلا مثانه رو خالی کردم بازم حس ادرار بهم دست میده و من رابطه متوقف میکنم و مثانه خالی میکنم. خیلی جاها خوندم که نباید اینکار رو کرد و باید رها کنیم. خواستم نظر شمارو بدونم. ممنون میشم
- بارداری
سلام خانم دکتر. من دو ماهه با یه آقایی نامزد کردم و هفته قبل ناخواسته وارد رابطه جنسی شدیم ولی اجازه ندادم منی وارد دستگاه تناسلی من بشه. حالا دیروز یه لکه روی لباس زیرم بود و به شدت نگرانم کرده و میترسم باردار شده باشم. آبرو و حیثیتی میره. میخواستم ببینم واقعا باردار شدم ؟
- سینه
باسلام ایا هاله یه سینه بزرگگتر از هاله اون سینه باشه مشکلی داره چند ساله اینجوریه البته سینه ای که هالش بزرگتره کیست داره
- pco
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکتراگه کسی سندورم تخمدان پلی کیستیک pcoداشته باشه 25ساله،وفرزندنداره،الان 4،5ماهه که آزادگذاشته،باردارنشده پریوداش گاهی باتاخیره ومعمولاکم حجم،بایدچکارکنه چندماه دیگه منتظرباردارشدن بمونه،باتشکر
- دختر
سلام خسته نباشید،چهارسال ازدواج کردم هنوز دختر هستم دکتر زنان هم رفتم گفت پردم سالمه و خیلی راحت معاینه شدم ودکتر گفت مشکل از من نیست ( منظورش این بود واژینیسموس) نیستم بهم ادرس دکتر مردان رو داد که شوهرم بره ولی اونم نمیره موندم چیکارکنم سنمم ۳۷سال هستش اونقد دیگه ناراحتم نمیدونم چیکار کنم،میشه لطف کنین یه راهنمایی بکنین ؟ممنون از شما خانوم دکتر عزیز
- پاسخ به سونوگرافی
سلام بنده پنج ماه زایمان سخت سزارین داشتم و هنوز خونریزی دارم سنو گرفتم نوشته اسکار سزارین قبلی در سگمان تحتانی اندومتر مشهود است(nicheبه عمق۸mm)ک حاوی تجمع میباشد ضایعه اکوژن (احتمالاclot)مجاور اسکار فوق مشهود است دیامتر میومتر باقی مانده ۶mmمیباشد


