Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باردارم یا نه؟
سلام.من پنج روز پیش نزدیکی داشتم و امروز رفتم ازمایش خون دادم ببینم مثبته یا نه.گفتن فعلا منفیه ولی با دکتر صحبت کن احتمالش هست مثبت باشه. منظورشو نفهمیدم چیه. جواب بدید ممنون میشم
- زنان
سلام خانم دکتر ، من قبلا یبار هم ازتون سوال کردم ک این بود سوالم(خانوم دکتر من اطرافه نافم نبض میزنه ، حالت تهوع و دلدرد خیلی بد دارم، سردرد دارم و خیلی خسته ام ،. پایینه معدم درد میکنه ،فردا هم مهلت پریودمه، یکشنبه هم نزدیکی داشتم با جلوگیری اما فک کنم یکم مایع ب داخل واژن ریخته(دختر هستم)ایا باردارم؟) یکروز قبله پریودم از بی بی چک استفاده کردم ک منفی بود بعدش من با یکروز تاخیر پریود شدم ، برای اولین بار پریودمم فقط سه روز طول کشید و بعدش ترشح واژن داشتم یکم ، و الان بعد از گزشت ۴ روز تقریبا ی لک دیدم و دوباره ترشح سفید رنگ ایجاد شد شکمم هنوز درد میکنه و یکم حالت تهوع دارم خاستم بپرسم علت این لک چیبوده ؟ ممکنه من باردار باشم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام باردار هستم .واکسن آنفولانزا هلندی نتونستم پیدا کنم .واکسن فرانسوی ۳ظرفیتی بزنم اشکالی ندارد؟
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- سوال برای پریدی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان نامنظمی پرید وکیست درتخمدان دارم مدروکسی پروژسترون میخورم برای تنظیم پریدی م حالا ازماشین حساب تخمکگذاری میخوام استفاده کنم که ببینم کی روز تخمکگذاری هستش که اقدام کنم حالا میزنه اولین روز ازآخرین قاعدگی منظورش چیه ؟ومیزنه دوره چرخش قاعدگیت چقده باید اون روزی هم که میشم وتمام میشم حساب کنم توچرخه قاعدگی ؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص تیرویید لووکسین 50میخورم لازمه که قرص مدروکسی پروژسترون بخورم الان 6ماه دارم میخورم؟؟؟ واقدام هم دارم وسه دوره بهم قرص لتروزول لتراکس هم داده وامپول گونادوموتروپین
- درد درفرج
سلام من درد در قسمت وسط زیر مجرای ادرار استخوانش درد میکنه واحساس میکنم ادراروحیض یکی شده یعنی مجرای آن وبادمعده از واژن یا همه جای دستگاه تناسلی بیرون میاد آیا احتمال آسیب وپارگی هست ودرمان میشود
- آنالیز اسپرم
سلام خانم دکتر تورو خدا جواب این سوالو زود بدین چون من هفته بعد باید میکروشم امروز ازمایش اسپرم همسرم خوب بود فقط گلبول سفیدش باید تا یک باشه بین دو و سه عددش هست.خودمم روز هفتم ده تاتخمک ۸.۹ میل داشتم باده تاسینال اف هزینه ها برامون خیلی زیاده من و شوهرم تو چند روز باقی مانده چه بخوریم تا وضیعتمون بهترشه بخصوص همسرم واسه عفونت چی بخورن تحرک و تعداشون خوب بود
- خیلی مهم مشکل پریودی
سلام وقت بخیر من 5روز از پریودی گذشته،فقط یه لکه ریز دیدم،ممکنه باردار باشم،قرص گین آپ و قرص آناهیل استفاده کردم،خواهش میکنم سریعا جواب سوال من رو بدید
- نازایی
سلام خانم دکتر اقدام به بارداری کردم،سوزش و عفونت ادراری گرفتم،سر خود اموکسی سیلین و مترونیدازول مصرف کردم،اگه باردار باشم به جنین اسیب میرسونه؟؟؟
- قرص جلوگیری تاریخ گذشته
سلام. وقت به خیر. نزدیکی بدون محافظت داشتم وشرایط باردار شدن ندارم و بالافاصله دو تا قرص اووسیز با هم خوردم، بعد متوجه شدم سه سال از تاریخ مصرفش میگذرد با توجه به اینکه فقط ۸ ساعت از نزدیکی گذشته دو مرتبه باید قرص استفادهکنم؟
- پریدی
سلام دکتر جان وقتتون بخیر 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وکیست داخل تخمدان 6ابان پریدشدم هنوز نشدم ودوست دارم اقدام به بارداری کنم دکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داد گفت از14پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم ومن شروع کردم به خوردن قرص پریدهم نبودم وقرص روخوردم تاپریشب حالا هنوز پرید نشدم مشکل ازچیه؟؟ پریدمیشم صبرکنم ؟میشه ادم پریدنشه واقدام به بارداری کنه ؟؟مرسی دکترعزیزم
- سلام قرص لتروزول روزها بخوریم یا شبها من صبحها خوردم آیا اشکالی دارد یا نه ؟
- انتقال جنین ناموفق
۷روز بعداز تست بتای منفی هنوز پریود نشدم و دردهای شدید شکمی دارم
- جواب سنوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید سنو گرفتم ۱۳ سیکلم،نوشته تخمدان ها حاوی فولیکول های ساب سانتی متر و بیشتر در موقعیت پریفرال میباشند و استرومای مرکزی نیز پرومیننت است ،یعنی چی بزرگترین فولیکول در تخمدان راست ۸ mmودر تخمدان چپ ۱۱mm است
- پریودی حین استفاده از قرص سیبل
باسلام .وقتی در مدت مصرف قرص های سفید سیبل پریود میشیم ،همچنان باید قرص سفید رو ادامه بدیم و بعد از اتمام بریم برای بسته بعدی یا اینکه وقتی پریود شدیم بسته جدید رو شروع کنیم؟
- نیش زنبوروحشی
سلام من درهفته ۱۷هستم درروستازندگی میکنم امروز ران پامو زنبور زرد نیش زده وخیلی هم درد سوزش داره میخواستم بدونم برای جنینم ظررداره
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام من مدت دو ماه یک روز در میان قرص نورم اسکین20 استفاده کردم امروز متوجه شدم باردارم رفتم دکتر سونو کرد چون خیلی زود بود حتی دیده نشد میشه بگین که من الان چیکار باید بکنم میگن قرص نورم اسکین خیلی خطرناکه
- سلاممن ۳۹ سالمهذخیر تخمدانم رو ۰ ۹ هستش ایا باردار میشم یا نه
- عفونت بارداری
سلام ببخشید هفته ی نهم بارداری هستم عفونت واژن و خارش شدید دارم .چیکار کنم؟چه دارویی استفاده کنم.لطفا راهنمایی کنید.ممنونم


