سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص سیبل
سلام، من در مدت مصرف قرص سفید رابطه داشتم ایا باعث بارداری میشه؟ یا قرص سفیدا هم تاثیر دارن
- بتای پایین
باسلام،بنده ۷مهرماه اولین روز پریودیم بوده تا امروز که چند روزی از موعدم گذشته پریود نشدم بتام ۳۱بود و سونو شکمی هم چیزی نشون نداد اصلا، توی لگنم مایع آزاد مشاهده شده احتمال داره خارج رحمی باشه
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و تو آزمایش من ویتامین دی رو ۲۶ زده و خانه بهداشت ویتامین د۳ ۱۰۰۰ گفته بخورم تا اخر بارداریم روزی یدونه . آیا میتونم بخورم از الان .
- مهم
شامپو( شون بدن نعنایی) در بارداری ضرر دارد یکم بود میده
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- بارداری ناخواسته
سلام. ببخشید من مادرشیرده هستم بچم ۱۰ ماهشه درحین نزدیکی باهمسرم کاندومش پاره شد ولی دخول نشده بود مایع منی هم توی دستشون ریخته بود من روز ششم عادت ماهانم بودم قرص لونورژسترول خوردم ازترسم . میخاستم ببینم برای شیرم ضرر نداره واینکه باردارنمیشم؟؟؟
- اقدام
من تنبلی دارم ۱۷.۸دکترم همش متفورمین میدن این ماه باعلائم بارداری رفتم ولی منفی بود باید۷آدرپریودمیشدم از ۱۵اذر لک بینی دارم البته ۲آذرم ز مدت ۲روز لک وترشح قهوه ای داشتم نمیدونم چکار کنم ایا شیاف سیکلوژست دردرمان تنبلی تخمدان موثره شمارو بخدا کمکم کنید
- عفونت حاملگی
17هفته هست که باردارم،از اولین روز حاملگی کمردرد شدید داشتم که بهم شیاف پرژسترون دادین که الان 1هفته هست دیگه استفاده نمیکنم.از دیروز کمر درد و پهلو درد داشتم که از امروز بعدظهر شدید شده درد پهلوم.میترسم اپاندیسم باشه.چن روز پیش هم اومدم ترشح داصتم گفتین که عفونت دارم چیکار کنم توروخدا زود جوابمو بدین غلامی هستم از رودسر
- زنان وزایمان
سلام من قرص پردنیزون5 وهیدروکسی کلروکین میخورم برای رماتیسم در بارداری هم میتوانم بخورم آیا خطری برای جنینم ندارد؟
- بارداری
روز 3 پریودی نزدیکی داشتم و این سری دو روز دیرتر پریود شدم باردارم؟؟؟ البته بدون دخول و باکره هستم
- بریچ
باسلام خسته نباسید خانم دکتر جان من هفته 31 بارداری هستم در سونو نوشته پرزانتاسیون جنین بریچ است رایته این حالت خطرناکه؟
- آسپرین در طول بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من که به علت حاملگی پوچ کورتاژ شدم ،شما برای قبل بارداری اسپرین تجویز کردین وطبق ازمایش پی تی خون ۱۲ ثانیه شد،آیا باز در طول بارداری بعدی باید آسپرین مصرف کنم یا خیر؟تاثیری بر جنین ندارد؟
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- رابطه بدون خروج اسپرم
سلام، یکی از دوستان شما رو معرفی کردن، می خواستم راهنمایی بگیرم من 3 روز بعد از اخرین پریودم بود با نامزدم رابطه داشتم که خروج اسپرم درونی اتفاق نیفتاد با این وجود که تو دوره ی امن بوده با پیش آب احتمال حاملگی من هست.؟ اگر هست و ممکنه باردار بشم چطور تشخیص بدم و بهترین را برای جلوگیری فوری از بارداری چی هستش، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید،
- Pco
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من یه سونو انجام دادم دکتر گفت که pcoدارید میخواستم بپرسم باید چی مصرف کنم ؟
- بارداری با قرص دوفامد ولتروزول ودگزا
باسلام دکترهم برای تنبلی تخمدان هم برای بارداری لتروزول بهم دادن وروز ۱۳سونوشدم وگفتن فولیکول های خوب دارم و دوفامدودگزا واسترادیول بهم دادن اما باردار نشدم چندماه طول مکشه؟امکانش هست باردار نشم؟ممنون
- جلوگیری از بارداری
چند روز بعد از خوردن قرص اورژانسی، برای اطمینان از عدم بارداری،میشه آزمایش خون انجام داد ؟
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- بارداری
سلام.در زمان بارداری .معمولا در شرایط نرما ل(مثل پایین نبودن جفت...کوتاه نیودن طول سروبکس و...)رابطه جنسی با همسر تا ماه چندم امن است و به جنین آسیب نمیرسد؟


