Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر من ۳۷ساله هستم و یک پسر ۸ ساله دارم در این ماه اقدام به بارداری کردم بعد در هفته سوم علایم حاملگی مانند تهوع و ضعف داشتم ود راخر هفته هم لکه بینی داشتم من قبل از دوره هام اصلا لکه بینی ندارم و دوره هام ۲۸ روز است بعد از ۳ روز تاخیر پریود شدم در بارداری اولم هیچ علایم بارداری حتی تهوع هم نداشتم چون بعد از چند ماه با زدن امپول باردار شده بودم ولی این علایم نداشتم علتش چیه ممنون
- مسافرت در هفته ۱۳بارداری
سلام در هفته۱۳بارداریم ایا میشه به منطقه ییلاقی که ارتفاعش۱۸۰۰هست برم؟!
- تعیین جنسیت
من متولد ۱۳۵۶ هستم دو دختر ۱۴ و ۴٫۵ ساله دارم به صورت طبیعی باردار شدم حالا تصمیم دارم برای بچه سوم باردار شوم میخوام بچه سومم پسر باشه لطفا راهنمایی کنید
- آمپول دکاپپتیل چیست
سلام میخواستم بدونم مصرف آمپول دکاپپتیل برای چی هست در زنان
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام من نامزد هستم من رابطه بدون دخول داشتم وقتی نامزدم ارضا شد منی به کلیتروس برخورد داشته و بلا فاصله قرص اورژانسی خوردم و فردا تایم پریودیمه میخواسم بدونم امکان بارداری چقدره
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه
- سرکلاژ
سلام من الان دوهفته میشه که سرکلاژ انجام دادم جفتم پایین و طول سرویکسم ۲۸ بود الان گاهی اوقات درد زیر شکم دارم مداوم نیست ولی گاهی اوقاته طبیعی هستش؟ من قرص مولتی ویتامین و اهن و کلسیمی که مصرف میکنم سی تاش تموم شده باز باید بخورم؟
- حاملگی
سلام. 16شهریوررابطه داشتم تابعد یک ماه پریودنشدم. رفتم آزمایش دادم مثبت بودم. زعفران خوردم طناب زدم خونریزی شروع شدتا ده روز دوباره دیروز رفتم آزمایش دادم مثبت بود حتی روبه بالاهم رفته بود.چی کاربایدبکنم که سقط بشه ممنون.
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱۸ سالمه و با بی بی چک فهمیدم ک حاملم ولی باز باید ازمایش بدم میخاستم سوال کنم تو این سن اشکالی نداره حامله شدم؟ از نظر شما مورد تایید هس؟؟؟
- اقدام به بارداری وپیوند های نا منظم
سلام من هود یک ساله اقدام کردم به بارداری ولی باردار نشدم الان چکارکنم باردار شوم اما یه چندماهی تحت نظر دکتر متخصص هستم وبرای م قرس هورمونی وقرص های مدروکسی پروژسترون تجویز کردند وتوی ین چند ما ازاین دارو ها مصرف کردم این ماه سر موقع پریود شدم می خواستم بدونم با خوردن این قرص ها می تونم ماه بعد باردار بشم
- تست بارداری
سلام ازمایش خون بارداری دادم عدد بتا 2.0> هست منفی هست درسته؟ با عدد بتا مشخص میشه باردارم یا ن ؟ مثلا جلوش یا جای دیگ ننوشته ک از بتا مشخص نیشع فقط؟
- ویتامین ها در بارداری
آیا مصرف فولیک اسید و دی۳ همزمان با مولتی ویتامین مینرال در بارداری خطر ناک است؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر ، من ۳۰ سالمه و برای بچه اول برای دومین بار اقدام به بارداری کردم و اینکه نزدیکی در روزهای تخمک گذاری انجام شده ولی باز هم باردار نشدم، آزمایشات قبل بارداری رو انجام دادم و مشکلی نداشتم با توجه به اینکه همسرم یک مقدار عجله دارن برای بچه دار شدن آیا نیاز به پیگیری داریم ؟یا مشکلی هست ک اتفاق نمیوفته؟ لطفا راهنماییم کنید
- حاملگی احتمال
سلام من یکساله قرص سییل (سپیرترون کامپاند) رو منظم مصرف میکنم و رایطه همراه کاندوم داشتم و مایع منی نه در داخل من و نه در اطراف من ریخته نشد (حین رایطه دهانی ارضا صورت گرفت که حتی دست منم مایع منی رو لمس نکرد) ،احتمال حاملگی هستش؟
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- بارداری
سلام. دکتر عکس رنگی انجام دادم که دکتر بهم گفت تنگی سرویکس دارید. نظر شما برای برطرف کردن تنگی سرویکس چیست. لطفا راهنمایی ام کنید
- سوال در مورد بارداری
سلام من ۶ماه گذاشتم باردار بشم هنوز موفق نشدم الانم ۱۵از پریودیم رفته الان نزدیکی داشتم الان لکه قهوی میبینم
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و هشت بارداری هستم و شبها اصلا خوابم نمیبره البته من قبل بارداری شب بیدار بودم هرکاری میکنم 6صبح خوابم میبره تاظهر میخوابم به نظر شما باید چیکار کنم ؟واینکه آیا الان ,آب کیسه آب مقدارش کمه و بچه رشدش یک هفته کمتره بیخوابی من میتونه علتش باشه؟ با تشکر از شما


