Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماریهای مقاربتی
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که چه آزمایشهایی برای بیماریهای مقاربتی باید داد؟میشه با یک آزمایش همشون رو بررسی کرد؟ و اینکه هزینش حدودا چقدره؟
- نازایی
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ودوست داشتنی ببخشید برای کسی که میخواد رحم اجاره بگیره ایا باید گروه خونی کسی که رحمشو اجاره میده با گروه خونی مادر یکی باشه ؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من به علت ماستیت پستان رنگ سینه ام همون قسمتهایی که عفونت کرده تغییر رنگ داده. ایا راهی هست که این تغییر رنگ که به قهوه ای تبدیل شده به حالت اول برگرده؟
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید خودارضایی به درمان تنبلی تخمدان کمک میکنه؟
- تزریق واریوپپتیل
سلام وقت بخیر من برای درمان اندومتریوز یک دوز واریوپپتیل زدم و به دلیل حساسیت بهش دوزهای بعدی رو نتونستم بزنم ۱۰ روز بعد از اولین دوز پریود طبیعی داشتم وحدود یک ماه بعد فقط در حد چند قطره خونریزی داشتم و تموم شد الان حدود ۴۰ روز میگذره از پریود طبیعی بعد تزریق و حدود دوماه از آمپول و من پریود نشدم آیا میتونه به دلیل عوارض تزریق باشه که پریود نشدم؟
- مصرف آنتی بیوتیک با قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من حدود چهار روز قبل اورژانسی مصرف کردم الان بعلت سرماخوردگی اگه آنتی بیوتیک مصرف کنم اثر اورژانسی کم یا از بین میره ؟؟؟
- حرکت جنین
سلام وقت بخیر من الان۲۲هفته و۱روزه بار دارم از هفته قبل متوجه حرکات جنین شدم اما خیلی پایین وزیر ناف و پائینتر اونا رو مثل ترکیدن حباب گاهی حس میکنم طبیعیه؟ ضمنا درد ناحیه پشت ران و باسن و گاهی ساق پا دارم گاهی تیر کشیدن رحم هم دارم دردها شبها وقتی دراز می کشم بیشتر ست طبیعیه؟ توی سونو۱۸هفتگی جنین سفالیک وجفت لولایینگ بافاصله۴سانت از دیواره رحم و طول سرویکس۳۲بود میترسم طول سرویکس کمتر شده باشه یا دهانه رحم باز شده باشه چونکه هفته ای دو یاسه روز میرفتم محل کارم مجبور بودم دو ساعتی مداوم بشینم لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم ممنون
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید
- درد و سوزش و احساس توده در جای سزارین
سلام خسته نباشید من ۷ساله سزارین کردم الان چند وقتیه خیلی خیلی شدید گوشه سمت راست خطر سزارین میسوزه و درد میکنه و ورم داره و یه توده بزرگ و سفت و سوزناک اون زیر لمس میکنم که به پهلو خوابیدن و دمر خوابیدن و راه رفتنو برام کمی دردناک کرده خیلی استرس دارم و نگرانم میخواستم بدونم چیه چیکار کنم بدون عمل خوب میشه آیا و اسم این مشکل من چی هستش
- ایا برای دیدن جنین در هفته 6 نیاز به سونو واژینال هست؟ نیا
ما برای دیدن جنین دوبار مراجعه کردیم به دکتر و ایشون هم در هفته 6 و هم 9 سونوی واژینال انجام دادن، آیا این نوع سونو برای جنین ضرر نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین🙏🙏
- هزینه زایمان طبیعی
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم هزینه زایمان طبیعی تو بیمارستان های خصوصی رشت چقدر میشه
- بلوغ زود رس
با سلام من دخترم ۱۱ سالگی پریود شده ولی منطم نبود وزنش ۴۷کیلو قد۱۵۴ است آیا تا ۱۸ سالگی قد میکشه قرص آرژنین و کلسیم هم مصرف میکنه آیا لازم با امپول واریو پپتیل جلوگیری کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بارداری
سلام دکتر عزیز. امروز سونو بارداری انجام دادم. آخرین پریود من ۶ خرداد بوده. تو سونو نوشته یه فوکوس اکوژن به قطر ۲٫۲ میلی متر با احتمال فتال پل معادل سن بارداری ۵w+5d دیده میشه. بعد گفت صدای ضربان قلب جنین شنیده نمیشه. خواستم بدونم یعنی جنینی وجود نداره ؟؟؟؟ خیلی ناراحتم
- پاپ اسمیر
- حاملگی مولار
سلام ببخشید من ۷هفته سقط داشتم بعد از دفع دکتر احتمال حاملگی مولار داد وسریع کوتاهم کرد خواستم ببینم همون لحظه که کورتاژ میکنن دیگه به نقاط بدن مثل ریه وسینه سرایت نمیکنه یا همون دوران حاملگی سرایت کرده خیلی نگرانم ممنون میشم جوابمو بدبد
- پریودنامنظم
سلام دکترم خانمی ۳۳ساله هستم وبچه۱۷ماهه شیرمیدم هربارکه پریودمیشدم۳یا۴روزعقب مینداختم همسرم یکساله که فوت شدن الان این ماه تقریبا۸روزه که عقب انداختم وپاهام داغ میشن ونمیدونم چراپریودنمیشم کشورها ندارم که بگم تحملم ممنون میشم کمکم کنیداجرتون باخدا
- زنان وزایمان
با سلام یازده ساله ازدواج کردم متاسفانه هنوز باردار نشدم با توجه به سونو گرافی اخیر که انجام دادم فیبروم و تنبلی تخمدان دارم آیا میتونم بار دار بشم یان؟
- برهم خوردن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر دوره آخرین پریودیم 20 مهربود.من قرص ال دی براپیشگیری استفاده میکردم.ولی این ماه تا 3ابان استفاده کردم بخاطر عمل همورویید و فراموش کردنم دیگه استفاده نکردم.بعد2.3. روز به شدت دچار خونریزی شدم.لطفا توضیح بدید برام این شرایط چقد طبیعیه وچکارکنم؟مرسی
- زایمان طبیعی پس از یک سزارین
با سلام،من ۸ سال پیش یکبار سزارین شدم،الان هفته ۳۹ بارداری هستم،می خواستم بپرسم اگه شرایط خوبی داشته باشم ،می توانم طبیعی زایمان کنم؟


